me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 08:45

Ik snap en begrijp mijn eigen lijf niet eens, dus voor een partner is het helemaal moeilijk te begrijpen.

Ik heb overigens nog even gewacht met het inlichten van de nieuwe vlam....het is nou niet iets wat je leuk op je eerste date zegt. Maar zo langszamerhand zal ik een tipje van de sluier oplichten, en dan hopen dat hij niet hard weg rent...en anders is het niet de juiste man he :Y)

Helderder

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 12:00

@Marilla; ga je nog naar de dierentuin vandaag? Is er wel heerlijk weer voor!
@MP; er nog uitgekomen met je vriend?
@Issy; nee dat had ik inderdaad de eerste date ook niet verteld... Maar ging het niet over werk enzovoort?

Ik voel mij ietsje beter dan gisteren maar eten begin ik nog maar niet aan. Heb nu voor de 2e dag steunkousen aan en mijn benen zijn de helft zo dik en bijna pijnloos. :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-09 17:18

Ik ben vandaag niet naar de dierentuin geweest. Vriend had geen geld en geen tijd. Vind ik achteraf totaal niet erg. Gistermiddag naar voetbalveld gweest en toen naar een vriendin geweest gelijk, dus was gisteravond om 11 uur weer thuis. Vanmorgen lekker uitgeslapen en vanmiddag klein rondje gelopen met m'n vriend. Nu ben ik aardig moe, dus vanavond lekker op tijd naar bed.

@ MP: Hoe is het afgelopen gisteren?
@ Paula: Fijn dat het wel ietjes beter gaat.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 17:45

Paula Wat ontzettend rot zeg dat het eergisterenavond niet lekker ging.. En dan ook nog je rijles zo bagger, ja echt gewoon onwijs balen.. :(:)
Marilla Jammer dat je niet weg kon, maar achteraf misschien dus maar beter, anders ging het nu vast een stuk minder!
Issy een nieuwe vlam :D Leuk zeg! Ben heel benieuwd hoe hij reageert, hoop echt dat hij er begrip voor heeft :)

Ik ben echt weer enorm moe, vandaag tot 11 uur in mn bed gelegen en nog gewoon helemaal kapot. Nu ook weer koortsig en mja gewoon bagger.. Kan het niet zo goed omschrijven maar jullie kennen het gevoel dus dat scheelt ;) Gisteren was wel heel erg gezellig maar het duurde net iets te lang voor me…

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 07:23

@ Paula, nee niet getest op cytomegalie, nooit geweten dat dat kan, zag het nu gewoon op zo'n basis prikpapier staan.

@ weetnietmeerwie: amsterdam maar 3 maanden? dacht nog meer maanden (5 a 6 maanden) wachttijd en dat de waardes niet ouder dan een jaar mochten zijn? Ik ben benieuwd, hoop deze week de verwijzing te hebben.
Van mij mogen ze me helemaal lek prikken :P

Issy: spannend een leuke jongen ontmoet.

Ik zit vandaag een dagje thuis.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:05

@Marilla; klinkt toch als een lekker weekendje of niet? :)
@MP; balen zeg, hoe gaat het nu?
@Hannanas; bij mij had de HA er het met de hand bijgeschreven. Maar ook dat had ik niet...

Ik ben bij de HA geweest. Weer een nieuwe. Nou in ieder geval, zij had van te voren een verhaaltje bedacht dat ze aan het houden was, maar ik heb eens een keer goed van me afgebeten. Kon echt nergens tussenkomen, mens liet mij niet uitpraten enzovoort. Maar uiteindelijk heb ik een verwijzing naar de internist, om de diagnose CVS te bevistigen zodat ik zo snel mogelijk aan een behandelplan kan gaan deelnemen. Met behulp van fysio en dit en dat. No way, ik wil naar amsterdam (had ze nog nooit van gehoord), maar dat regel ik dan wel met de internist. Ben alleen bang dat de HA in de verwijsbrief al zegt dat ik CVS heb, en de internist amper verder zoekt.
Achja... ik kan tenminste naar de internist 15 mei.

Had trouwens echt een peptalk gehad; dat ik nooit verpleegkundige kon zijn in deze staat en dat ik dan naast de maatschappij kwam te staan enzovoort. Nee dat wist ik nog niet. :+

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:46

Nou lekker dan Paula.. Alsof je nog niet genoeg geconfronteerd wordt met dingen uit het dagelijkse leven, kan nog wel wat bij hoor!

@Hannanas: Ik zei dat denk ik! Ik heb ongeveer 2 maanden gelden een afspraak gemaakt en kan in juni terecht, dus 3/4 maanden! Maar ik heb dus in oktober nog een uitgebreid bloedonderzoek gehad maar dat mocht niet want dat was te oud :=

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:48

MissPromiss schreef:
Nou lekker dan Paula.. Alsof je nog niet genoeg geconfronteerd wordt met dingen uit het dagelijkse leven, kan nog wel wat bij hoor!

@Hannanas: Ik zei dat denk ik! Ik heb ongeveer 2 maanden gelden een afspraak gemaakt en kan in juni terecht, dus 3/4 maanden! Maar ik heb dus in oktober nog een uitgebreid bloedonderzoek gehad maar dat mocht niet want dat was te oud :=

aaah ben benieuwd. alle maandjes korter zijn mooi meegenomen.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 08:49

Paula schreef:
@Marilla; klinkt toch als een lekker weekendje of niet? :)
@MP; balen zeg, hoe gaat het nu?
@Hannanas; bij mij had de HA er het met de hand bijgeschreven. Maar ook dat had ik niet...

Ik ben bij de HA geweest. Weer een nieuwe. Nou in ieder geval, zij had van te voren een verhaaltje bedacht dat ze aan het houden was, maar ik heb eens een keer goed van me afgebeten. Kon echt nergens tussenkomen, mens liet mij niet uitpraten enzovoort. Maar uiteindelijk heb ik een verwijzing naar de internist, om de diagnose CVS te bevistigen zodat ik zo snel mogelijk aan een behandelplan kan gaan deelnemen. Met behulp van fysio en dit en dat. No way, ik wil naar amsterdam (had ze nog nooit van gehoord), maar dat regel ik dan wel met de internist. Ben alleen bang dat de HA in de verwijsbrief al zegt dat ik CVS heb, en de internist amper verder zoekt.
Achja... ik kan tenminste naar de internist 15 mei.

Had trouwens echt een peptalk gehad; dat ik nooit verpleegkundige kon zijn in deze staat en dat ik dan naast de maatschappij kwam te staan enzovoort. Nee dat wist ik nog niet. :+

Ja en de internist vertelde mij dat de huisarts het moet verwijzen......
En Amsterdam vertelde dat de internist dat ook kan doen.
Denk idd dat je bij de internist net zo ver komt als bij de huiarts

hoe bedoel je van de kast naar de muur gestuurd worden.

(oftewel, kijk uit)

Zei je ha dat? Van naast de maatschappij koment e staan? ..... pf

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 09:09

Dat gebeurt echt te vaak vind ik hoor, dat mensen maar heen en weer gestuurd worden en dat niemand er wat mee lijkt te kunnen. Maar een HA kan gewoon doorverwijzen, dat weet ik sowieso zeker. Maar het lijkt me inderdaad dat een internist het ook kan!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:38

Vandaag ga ik op zoek naar een baantje,het is echt noodzakelijk.Geen idee wat ik zal gaan doen,kan ook eigenlijk niet werken maar goed het is niet anders.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 14:22

Weet je ook wat voor baantje je gaat zoeken Marleen?

Met mij gaat het momenteel echt slecht. Had een heerlijk weekend gehad en vanmorgen eventjes naar m'n pony geweest en daarna ingestort. Had vreselijk zere benen en armen, wist niet meer hoe ik ze moest houden. Moe oke, maar die pijn dan..
Ik heb een tijd liggen slapen op bed en nu lig ik in de zon. Ik heb niet zoveel pijn meer, maar ben nog wel heel erg moe.
M'n vriend heeft vanavond halve finale van het voetballen en wilde graag dat ik kwam kijken, maar als ik me zo voel moet ik hem helaas teleur stellen. Het begint ook pas om 8 uur dus eer voordat ik dan thuis ben is het al half 11 ofzo.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:08

Ik zit in antiek en curiosa,maar dat leverd nu te weinig op omdat ik er niet veel tijd aan kan besteden.Ik heb nog geen idee wat ik ga doen,wel hoop ik deze week mijn eerste B12 injectie te krijgen.Ik hoop ook dat ik me daar iets beter door voel,dan heb ik ook meer puf opm goed naar werk te gaan zoeken.Mijn dochter gaat naar een andere school dus ik hoef haar dan niet meer te brengen en te halen dat scheelt dan weer.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:39

@Marilla; weet je al of je vanavond weg gaat?

Ja, dat 'naast de maatschappij komen te staan', zei mijn HA inderdaad. Ging er verder maar niet op in. ;)

School gaat op het moment ook waardeloos. Morgen een studieloopbaangesprek, ga het maar weer aankaarten en anders weet ik het ook niet meer.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:44

Inderdaad wel aankaarten hoor! Als ze het niet weten kunnen ze je er ook niet in helpen :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:47

Ik hoop dat ze wat tips hebben want die gesprekjes zijn altijd wat vaag. Begeleider heeft om de één of andere reden een pishekel aan mij, en verder word er eigenlijk niets gezegd. In ieder geval niet iets waar ik ooit wat aan heb gehad. Anders is het; 'ik weet het niet'/'dat zou ik even moeten navragen', en daar hoor je dan even later niets meer van.

Maargoed. :D Zal het proberen. In het begin is ook altijd de vraag van; 'Hoe gaat het met jullie?' 3 zeggen er goed en ik zeg niets. :+ Valt niemand op denk ik.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 17:18

Nee, ik ga niet meer weg. Ik ben helemaal misselijk, zal me niks verbazen als ik m'n avondeten (1 stukje klein vlees) niet eens binnen kan houden. Dus ik ga gewoon rustig aan doen vanavond, lijkt me wat slimmer.
Wat dat betreft kan ik tegenwoordig echt goed voor mezelf kiezen ipv voor een ander.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 17:39

:= Je kunt niet anders Marilla, jeetje wat ontzettend balen! Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 19:14

Balen Marilla, beterschap. :(:)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 07:16

Ik ben blij dat ik thuis gebleven ben :=
Ze hadden verloren en m'n vriend is al snel geblesseerd uit gevallen, dus ik heb niets gemist ;) En heb een lekker avondje op bed doorgebracht, tv kijkend.
Nu ben ik nog steeds moe, dus vandaag maar rustig aan doen.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:30

@Marilla; Gelukkig niets gemist inderdaad. Vandaag lekker rustig aan dan maar.

Nou niets aan het gesprek gehad, achja. Mail mijn begeleider misschien nog dat ik het toch wel serieus meen allemaal.
Verder gaat het wel goed vandaag! :) Had alleen om 10 uur uit bed gekunt ipv van 7 uur, want heb 3 uur voor niets op school gezeten.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 17:14

Balen dat je 3 uur voor niets heb gezeten op school Paula!

Ik ga morgen eerst eens naar de dokter. Ik heb al weken last van misselijkheid zodra ik iets eet. Had al tabletjes gehaald bij de drogist, die je ook bij de apotheek kan halen, maar ook dat helpt niet.
Snoep etc kan ik allemaal wel eten, maar zodra ik ga eten dan word ik ontzettend misselijk en ga braken. Ik spuug 1 of 2 keer per week 's nachts alles uit. Sinds gisteren braak ik ook zuur op.
Dus nu ben ik het zat en ga even langs de huisarts.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:16

Dat lijkt mij inderdaad wel slim om even naar de HA te gaan zeg. Klinkt niet goed. :(:)

Ik had ook iets te hard gejuigd dat het beter ging vandaag. Even liggen veranderde in 2 uur slapen en daarna echt beroerd wakker geworden. Eten er weer uit, zie zo wit als een doek en echt heet/koud. Dus ik toch maar temperaturen, heb ik maarliefst 39,4. :\ Snap er echt niets meer van...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 19:29

Jeetje Paula, heb je niets onder de leden? Griepje ofzo?
Beterschap! :(:)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:01

Beterschap paula! Het heerst wel her en der.