Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aikon schreef:Als de zon op natte blaadjes schijnt, ja, is iritant. Heb je het ook met droge blaadjes? Die zijn er nog volop.
Zo'n moterbril, is dat een met elastiek ipv pootjes?
Lalidan schreef:Eigenlijk alle binnenspiegels hebben een anti-verblindingsstand, gebruik je die dan niet? Dat doe ik vaak namelijk, dan zie je nog wel alles achter je, maar het licht word gedimt. Net als op momenten dat de zon in mijn spiegel schijnt.
simodi schreef:Pijn aan oogleden als voorbode van aanval wat hier gezegd werd herken ik ook wel.
aikon schreef:@ Lammie, ik reed in een oud barrel, was voor mij geen probleem. Viel toch al uit elkaar, kon net zo goed een beetje mee helpen.Weinig pigment heb ik ook, lichtblauwe oogjes
, en een prisma afwijking. Opticien vertelde me dat ik niet gezegend was met deze ogen in combi met veel licht. Ben je mooi klaar mee.
@Laurabram, ik wou dat ook wel. Dan was het goed zichtbaar, krijg je ook geen opmerkingen dat je je aanstelt. Daar baal ik zo van, zij voelen niet wat wij voelen.![]()
@Perenboompie, doe maar kalm aan vandaag. Kan het wat zakken.
Euh, een vraagje. Fluiten, tjilpen en koeren de vogeltjes tegenwoordig zo hard? Of loop ik stiekum nog met migrane? Vind wel dat ze lawaai maken.