daar zitten ook spieren
:P Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daar zitten ook spieren
:P 
al kan ik nooit meer paardrijden of andere activiteiten.. althans met moeite..

. Heb een klein beetje het idee dat het met FM te maken heeft/samen hangt. Dat de spieren beter hun best moeten doen, dus zeer gaan doen en hoofdpijn veroorzaken.
wat een reacties in eens
!
Ben zelf weer uitgerust dus ben weer zeer flauw merk ik aan mn reacties
. Sorry
Fijn dat je er nu wat minder last van hebt
en wat fijn dat je weer kan mesten
En zou best kunnen van je ogen. Heb zelf al jaren een bril dus ik kan daarover niet oordelen. Belangrijkste is dat het werkt
.Heb vandaag dus ook weer slaapdag gehad en vandaar dat ik nu zo gevat en wakker ben
Evelienepien schreef:Truf: vervelend van je zusen wat fijn dat je weer kan mesten
En zou best kunnen van je ogen. Heb zelf al jaren een bril dus ik kan daarover niet oordelen. Belangrijkste is dat het werkt
![]()
Vriendlief heb 1,5 week in ziekhuis gelegen met longontsteking. Is nu thuis maar kan nog niets. Dus ik ben ook iedere dag alles aan het doen (voeren / buiten zetten + mesten). Heb niet te klagen maar ben wel al 2 x in die periode flink op m'n fatsoen getrokken.Heb vandaag dus ook weer slaapdag gehad en vandaar dat ik nu zo gevat en wakker ben
![]()
Maarre ... als ik dit zo lees zouden we dan heel voorzichtig kunnen constateren dat warm weer fijner is voor fm?
Mesten kon ik nog wel, maar weigerde achter m'n zus haar beesten aan te rennen, kan ze normaal gesproken prima zelf. Wel weer goed voor de conditie en gebruik ik die spieren ook weer eens.
, doe daar nog ff vakantiegeld en wat belastinggeld bij en ik krijg plannen. Eindelijk ja eindelijk zijn die lelijke woningbouw kasten verbannen naar de zolder. Het nadeel, 1 kamer vol met kleding en beddegoed, een man die druk bezig is om van via marktplaats gevonden hout een kledingkast te maken. Maar dan opzoek naar mandjes, iets als deur (zijn gordijnen geworden). Eens grondig alle kasten doorspitten dat is dus kleding aan, en weer uit.
. Heel dom geregeld maar de dag daarna is onze jaarling gecastreerd.

Malloot. Kind fiets (weliswaar met trapondersteuning) 100 km per week. Heeft ons doorverwezen naar de revalidatie arts. Daarnaast beweegt ze thuis zo veel als ze kan op muziek.