natasja1991 schreef:ik wou m'n tongpiercing graag bij de v&d laten zetten in groningen
Nooit bij de V&D!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
natasja1991 schreef:ik wou m'n tongpiercing graag bij de v&d laten zetten in groningen
natasja1991 schreef:ik heb een filmpje gezien op youtube, ook van een tongpiercing zetten.
die man laat haar gewoon haar mond spoelen en daarna pakt hij haar tong en prikt er zo een naald door, en hup piercing door buisje en doorheentrekken, balletje erop en klaar.
ik dacht zo, daar hoort toch een tang voor gebruikt te worden, of ben ik nou gek
Anjatjeuh schreef:natasja1991 schreef:ik heb een filmpje gezien op youtube, ook van een tongpiercing zetten.
die man laat haar gewoon haar mond spoelen en daarna pakt hij haar tong en prikt er zo een naald door, en hup piercing door buisje en doorheentrekken, balletje erop en klaar.
ik dacht zo, daar hoort toch een tang voor gebruikt te worden, of ben ik nou gek
Nee hoor, tong wordt zeker niet altijd met tang gepierced en is daarom ook niet slechter. Er zijn gewoon redelijk wat piercers die liever freehand piercen...
marlies85 schreef:ik ben nog liever 2 uur aan reistijd kwijt
elbeauty schreef:voor die microdermal ben ik ook naar rotterdam gegaan. Is ook ver vanuit Helmond maar beter daar door een ervaren ieamand dan hier door iemand die het nog niet vaak gedaan heeft.
elbeauty schreef:voor die microdermal ben ik ook naar rotterdam gegaan. Is ook ver vanuit Helmond maar beter daar door een ervaren ieamand dan hier door iemand die het nog niet vaak gedaan heeft.
elbeauty schreef:queen of rings in Rotterdam. En deed geen pijn echt tongpiercing deed 10 keer zoveel pijn.
Het is gewoon net als een spuit meer niet eigelijk.
elbeauty schreef:queen of rings in Rotterdam. En deed geen pijn echt tongpiercing deed 10 keer zoveel pijn.
elbeauty schreef:Ik weet eigelijk niet wat een nap is haha.
elbeauty schreef:oh ja vriendin van mij heeft dat vanmiddag ook gedaan achter in haar nek. Dat ging wel iets moeilijker omdat het vel wat dunner is maar ziet er ook super leuk uit.
natasja1991 schreef:over alle piercingshops wordt wel iets negatiefs gezegd, dus ik zou echt niet weten bij welke ik 'm moet zetten