Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had voor mijn ongeluk al lang niet meer gereden en heb sinds mijn operatie pas twee keer weer paarden gezien. Nog niet er op gezeten. Hoe gaat het met jou sinds je operatie?
. Nu nog steeds trouwens, loop al de hele dag te grijnzen, en dat op een maandag

?
. 
).
.
. Maar het gaat goed, heeft geen haast, dus prima zo. Tijdens de laatste drie afspraken heeft de fysiotherapeut alleen gewerkt aan de stand van mijn knie, strekken en buigen. Rest wat ik aan oefeningen kan doen, doe ik al zelfstandig. Zumba, aquafit, fietsen, beetje functional training. Zijn wens was dat ik ook de evenwichtsoefeningen blijf doen en begin met looptraining; walking afgewisseld met joggen. Morgen en vrijdag nog een afspraak en dan eerst twee weken herfstvakantie tot we de 7e weer verder gaan.
.
Volgende week bespreek ik dit natuurlijk nog met mijn arts maar momenteel heb ik nog geen idee wat ik wil...
. Kan me voorstellen dat je nu in een achtbaan terecht bent gekomen en dan is het toch beter om eerst even tot rust te komen en dan verder te kijken.
. Gelukkig werd ik weer niet beoordeeld, maar Benno
.
ik maakte na 5 weken mn eerste buitenrit weer...weliswaar alleen stap, 1 been in de beugel andere los en ik had hulp met op- en afstijgen... maar we reden weer
Denk dat de mening van mijn fysio vast niet moeilijk te raden is