Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
B_rOwny schreef:Maar ben toch trots op je dat je het mes hebt weggelegd ! Super !!
tamaramt schreef:beste mensen die zichzelf snijden e.d.;
ik heb zelf ook een heel zwaar leven gehad met heel veel drama en trieste gebeurtenissen
hierdoor heb ik ook een hele tijd niet goed in mijn vel gezeten
maar dat jullie jezelf op deze manier toetakelen daar kan ik met mijn verstand niet bij
en dat je het dan zo op internet zet is afschuwelijk
ik zie verhalen erbij staan van meisjes van 14; wat mankeert jullie toch???
heb je problemen praat dan met vrienden of een vertrouwenspersoon maar ga jezelf niet beschadigen
je hebt er alleen maar jezelf mee en het helpt niet
door het op internet te zetten worden voornamelijk jonge meisjes geintrigeerd en gaan dit gedrag na doen
veelal om aandacht te krijgen
daaromvoor iedereen die het moeilijk heeft en in de put zit zoek hulp, ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is, het helpt echt en stop met dergelijke verhalen op het internet te zetten ; daar heb jijzelf en niemand anders baat bij
Citaat:![]()
ik heb het gedaan en veel te diep , ga pa niet wakker maken maar de pleisters zijn op ik bloede als een rund en nu nog verlies ik wat bloed.. Normaal zijn de messen in het blok niet zooo scherm maar deze wel
![]()
![]()
Citaat:poedersuiker exen altijd
ga maar met keukenrol en leukoplast aan de gang ,, nja leukoplast (ofzoietS) tis van dat dikke spul
tamaramt schreef:beste mensen die zichzelf snijden e.d.;
ik heb zelf ook een heel zwaar leven gehad met heel veel drama en trieste gebeurtenissen
hierdoor heb ik ook een hele tijd niet goed in mijn vel gezeten
maar dat jullie jezelf op deze manier toetakelen daar kan ik met mijn verstand niet bij
en dat je het dan zo op internet zet is afschuwelijk
ik zie verhalen erbij staan van meisjes van 14; wat mankeert jullie toch???
heb je problemen praat dan met vrienden of een vertrouwenspersoon maar ga jezelf niet beschadigen
je hebt er alleen maar jezelf mee en het helpt niet
door het op internet te zetten worden voornamelijk jonge meisjes geintrigeerd en gaan dit gedrag na doen
veelal om aandacht te krijgen
daaromvoor iedereen die het moeilijk heeft en in de put zit zoek hulp, ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is, het helpt echt en stop met dergelijke verhalen op het internet te zetten ; daar heb jijzelf en niemand anders baat bij
kaatje89 schreef:Wie zegt dat de mensen hier uit het topic geen professionele hulp hebben? Dat maak jij er van...
Als je je er zo aan stoort, dan kijk je toch niet in dit topic
tamaramt schreef:Sinds ik wel ben gaan praten en hulp ben gaan zoeken is alles goed gekomen.
Nikki__ schreef:Citaat:![]()
ik heb het gedaan en veel te diep , ga pa niet wakker maken maar de pleisters zijn op ik bloede als een rund en nu nog verlies ik wat bloed.. Normaal zijn de messen in het blok niet zooo scherm maar deze wel
![]()
Citaat:poedersuiker exen altijd
ga maar met keukenrol en leukoplast aan de gang ,, nja leukoplast (ofzoietS) tis van dat dikke spul
Dit soort berichten voelen bij mij vekeerd en kan me dus ook goed vinden in de mening van Tamaramt.
MelOdYs_Star schreef:tamaramt schreef:Sinds ik wel ben gaan praten en hulp ben gaan zoeken is alles goed gekomen.
Ik heb al zowat mijn hele leven professionele hulp. En bij mij is nog steeds niet álles goed gekomen.
Dat is namelijk heel verschillend per persoon & per gebeurtenissen. De een is de ander niet!
Ik heb zodanig veel meegemaakt, dat het me nog jaren gaat kosten om er boven op te komen,
als ik er überhaupt al bovenop kán komen! Dat geldt voor meedere mensen hier. Dat wil dus niet zeggen,
dat mensen hier geen hulp hebben & hun verhaal niet mogen doen. Iedereen bepaald voorzich wel wat
hij/zij op internet plaats. Het is uiteraard niet de bedoeling om hier te vertellen hoe je je beschadigd
en hoe erg het is. Dat ben ik wel met je eens. Maar daar waren naar mijn weten ook afspraken over gemaakt..
Dacht ik zo..