Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Daarnaast ben ik voornamelijk bang dat mn gezicht zo anders na de operatie is, dat het er niet uitziet. Iedereen is gewend dat ik zo ben (dit is misschien een stomme reden hoor), maar ik doe wel eens voor de grap me onderkaak naar voren (dat is namelijk t probleem) en dan vind ik het er echt niet uitzien.
Vraag me dan af, word het dan zo of krijg je nog een reconstructie via de computer of iets??
piepenfiets schreef:Je gezicht verandert best veel,ook afhankelijk van of je onderkaak,bovenkaak,wel of geen kinplastiek krijgt.
Echter verandert je gezicht altijd naar biologisch "normaler",wat in mensenogen "mooier" is.Ik heb nog nooit iemand gehoord die niet tevreden was met de looks post-operatief.Post-ok heb je altijd een beugel tijd is afhankelijk van je situatie.In de mond geneest e.e.a. snel.Werken na 1,5 week lijkt me snel,het is niet erg om de tijd te nemen voor je genezingsproces en het wennen aan je gezicht(alhoewel dat vrij snel gaat).Ruim plannen,dan kan je altijd weer eerder beginnen.Narcose is niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken,veel mensen vinden het spannend maar het ergste is de prik voor het infuus,no worries!
chanicha schreef:Spannend hoor MiiGurl maar je zal zien dat het de moeite waard is geweest!
Ik heb er geen seconde spijt van gehad.
Ga wel even die druppels halen bij de drogist (ben even de naam kwijt, was het nou Arnica ofzo?) scheelt een hoop met eventuele zwelling!
Heel veel succes!!
Muurp schreef:chanicha schreef:Spannend hoor MiiGurl maar je zal zien dat het de moeite waard is geweest!
Ik heb er geen seconde spijt van gehad.
Ga wel even die druppels halen bij de drogist (ben even de naam kwijt, was het nou Arnica ofzo?) scheelt een hoop met eventuele zwelling!
Heel veel succes!!
Ik had tabletten!
Idd Arnica, werkt goed
2 weken van tevoren mee beginnen, het scheelt echt een hoop!
O_FUN_ schreef:hi Iedereen!
Ik heb dan eindelijk nu ruim twee maanden mijn slotjes!
Het ziet er al allemaal heel goed uit! Nu nog zes maanden en dan wordt ik geopereerd.
Maar wat ik me nou steeds afvraag wanneer zijn jullie weer gaan paardrijden?
De resultaten hier zijn allemaal wel echt super!