[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Barbara_

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 18:21

Ik wil graag mijn haar verven, maar zou niet weten welke kleur.
Iemand ideetjes?
Afbeelding

Beetje rare foto, maar hier zie je m'n haarkleur goed zoals 't nu is en de kleur van mn gezicht etc.

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 18:50

Ik ga het dalijk bruin verven, ofja spoeling gebruiken.
Als ik het niet mooi vind gaat het naar een paar keer wassen er toch uit, vind ik het wel mooi kan ik het nog altijd verven :)

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:43

Ik heb morgen een afspraak bij de kapper, maar ik weet echt niet wat ik met m'n haar moet doen. Zo ziet mn haar er nu uit, maar zo ziet het er toch al wel bijna 2 jaar ongeveer uit, dus ik ben het nu wel beu :
http://img12.imageshack.us/img12/1787/1936412.jpg
Ik zou trouwens ook graag mijn haar nog een keer verven, maar ik weet niet welke kleur..
Iemand advies?

Dankje!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:54

Bespreek het met je kapper :)
Ik heb mijn haar heel kort laten knippen, is even wennen maar staat heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:56

ik heb lang haar maar doe er niks mee, heb overgewicht.

zal ik het dan wel in een staart doen?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:07

Ik heb zelf een beetje een ovaal gezicht. Kort haar staat niet mooi. Maar lang haar kan dat wel of maakt dat je gezicht juist langer? Sommige zeggen juist dat je gezicht boller wordt bij lang haar.
En hoe kan je een pony doen als je slag in je haar hebt? Het gaat altijd krullen bij mij.

En nog een vraag...ik ga volgende week highlights laten zetten. Mijn kapster komt thuis. Ik heb bruin haar, niet te donker en wil graag een zomers effect. Hoeveel tinten lichter moet ik me hughtlights doen dan?

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:23

Moeilijk. Maar ik denk dat jouw een schuine pony ook wel mooi staat wat ik op de fotos heb gezien. :)
En denk inprencipe dat iets langere haren jou ook mooi staat, maar dan gewoon net iets over de schouder.
En wat laagjes voor wat volume.

Denk dat het voor de zomer mooi is om een beetje een speels effect te maken. :)

ik ga dinsdag een pony knippen. :o
ben heel erg benieuwd.
Ben bang dat het niet mooi staat, maar wil het toch wel eens proberen.
Ik heb krullen en een iets ronder gezicht.
wat denken jullie?

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:28

Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 25-03-09 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Geen foto's quoten a.u.b.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:50

Welke haarkleur zou bij mij mooi zijn? :)

Afbeelding

Afbeelding

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:52

donkerbruin :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:04

Ik zou het niet veel donkerder maken dan het nu is! :n

Heb je nu een roodtint in je haar? Vind ik je ook goed staan, maar dat zou je er bij de volgende verfbeurt uit kunnen halen..
Zoiets als de vierde van boven? Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:08

De eerste foto geeft een betere indruk van hoe de kleur nu is, de tweede foto is meer voor mijn gezicht (mijn haarkleur lijkt daar donkerder).

Ik heb van mezelf heel heel donkerbruin haar, echt tegen zwart aan. Had het toen lichter geverfd, en daar is inderdaad een soort rode gloed bij ontstaan. Dus het is nu roodbruin.
Zou die roodtint de volgende keer er inderdaad wel uit willen halen. Denken jullie dat ik nu naar wat lichter bruin kan? Vind ik zelf wel leuk voor de zomer.. Maar straks krijg ik een nog rodere tint in mijn haar als ik het weer lichter probeer te maken haha.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:51

Je kunt het ook eerst zoveel mogelijk op lichten met coupe soulei
Totdat je bijna geen roodtinten ziet.(Duurt wel lang hoor.Want kan denk ik niet helemaal in 1 keer.Want dan kun je ook groen haar of iets krijgen.)
En daarna er weer overheen verfen met een kleur dat je mooi vind.
Dan kun je bijvoorbeeld wel een mooie licht bruine kleur doen.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:05

Ik ga vanavond waarschijnlijk toch maar een pony zetten.
Een rechte.

Ik heb nu een schuine, maar ik was benieuwd hoe het zou zijn als ik een rechte pony zet.

Aan de ene kant ben ik echt bang dat het me niet staat, maar aan de andere kant heb ik zoiets: wie niet waagd, wie niet wint.
Heb zelf krullen dus moet het wel altijd stylen.
Dus als het regent moet ik of altijd mijn stijltang meenemen. Of ik gebruik een goede laag wax. :Y)

Ben bang dat mijn gezicht zo rond gaat lijken, maargoed. :o
Anders mocht het niet mooi zijn, dan zet ik het wel elke keer vast.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:37

_Tessaa schreef:
De eerste foto geeft een betere indruk van hoe de kleur nu is, de tweede foto is meer voor mijn gezicht (mijn haarkleur lijkt daar donkerder).

Ik heb van mezelf heel heel donkerbruin haar, echt tegen zwart aan. Had het toen lichter geverfd, en daar is inderdaad een soort rode gloed bij ontstaan. Dus het is nu roodbruin.
Zou die roodtint de volgende keer er inderdaad wel uit willen halen. Denken jullie dat ik nu naar wat lichter bruin kan? Vind ik zelf wel leuk voor de zomer.. Maar straks krijg ik een nog rodere tint in mijn haar als ik het weer lichter probeer te maken haha.

Denk inderdaad dat een iets rodere kleur heel leuk zou staan bij jou :)
Dit is niet helemaal welke kleur ik bedoel, maar zoiets zou volgens mij jou ook leuk staan (en ik heb het dan op de kleur, niet het kapsel):

Afbeelding

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:36

En heb toch maar de pony niet geknipt. :) Stond te veel te twijfelen.
Heb een goede schuine pony.

Mocht ik nou alsnog echt graag een pony willen. Dan kan ik het zo laten knippen. Geen probleem. :)

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:47

Haha.. ik ga ook altijd voor safe.. heel slecht,
maar ben blij met mijn haar en dat is het belangrijkst.

@Nueve: Ik denk dat lichter bruin je heel goed zou staan, aleen weet ik niet hoe het zit met die roodtinten dat zou je denk het best aan de kapper kunnen vragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:10

@ Iedereen die heeft lopen meedenken, bedankt! Ik heb geen idee of écht rood me zou staan, maar ik wil nu eerst juist van die roodtinten af haha.
Zou idd wel naar lichtbruin willen deze zomer, of in ieder geval lichtere plukken (maar die echt strengen highlights vind ik zo nep, dus ja.. Ik weet niet of het wel kan wat ik wil). Maar ja, geen idee of dat goed gaat dus haha. Aangezien ik nu ook al meer rood kreeg dan de bedoeling was.

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:30

@ Nueve: Ik vind deze kleur erg goed bij je staan moet ik zeggen, misschien een (paar) tint(en) lichter? Zoals je zelf al zegt. Op de laatste foto heb je voor een hele donkere pluk en die staat best hard in je gezicht zegmaar en ik denk dat wat lichterbruin je ook niet verkeerd zou staan :)

Ik wil zelf ook iets nieuws met mn haar maar ik weet niet wat..
Wie heeft er iets leuks voor mij? In mijn profiel staan wat foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:10

@Mas_, ja die foto geeft beetje vertekend beeld qua kleuren. Heb van mezelf héél donkerbruin haar (tegen het zwarte aan), en dat oogde ook nooit hard ofzo.. :) Maar ik zal inderdaad es kijken of ik het lichter bruin kan krijgen!

Ik denk dat bij jou een wat korter kapsel wel kan! Misschien niet helemaal kort (ben ik zelf nooit zo'n fan van), maar laagjes, en dan van voren korter dan achter. Of een rechte pony ofzo?

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:21

Okee!
Ik heb altijd al wel laagjes in mn haar, en korter vind ik een beetje jaa ik ben nogal trots op mn haar dat het nu langer is haha! Maarja aan de andere kant ik heb het altijd al lang gehad dus het is wel wat anders
en een rechte pony staat echt niet! Dat heb ik 1 keer geprobeerd en het staat echt niet..
Ik heb wel een foto ook nog van een jaartje geleden toen had ik mn haar op schouder lengte.

edit: Hier is het schouderlengte
http://94.100.113.31/222250001-22230000 ... _4trb.jpeg

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:25

Mas_, zou een schuine pony niet leuk staan? Ik denk dat een kort kapsel ook heel leuk kan staan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:42

Het kapsel van je vriendin op die foto zou jou ook leuk staan! :D

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:00

OOOh nou, gister naar mijn kapster toe, ik was mijn lange (nou ja, lange, raaktes m'n schouders nauwlijks aan) haar zat! Goed, dus ik zeg ik wil meer laagjes, een beetje met haken geknipt, (of hoe zegt je dat..) en gewoon korter.. Wel een makkelijke kapsel, wil gewoon m'n hand doorheen halen en klaar. Af en toe in een staartje kunnen gooien is ook niet verkeerd.. Waar ik mee begon was mijn haar in iets lagen geknipt.

Wat dat kind mij toch aan doet!!!

Werkelijk waar... :n Nu heb ik dus zo';n halflang/half kort kapsel, en echt waar het ziet er niet uit! Veeeels te kort van boven in mijn mening.. En makkelijk? Man ik durf het huis (huis? mijn KAMER) niet uit zonder iets van gel, of iig water.

Echt verschrikkelijk!

Het ergste is nog dat het stukje wat lang is heeft ze eigenlijk niet eens geknipt, nog steeds hetzelfde lengte, wat ik dus TE LANG vond!! Grrr nou echt frusterend hoor!

Kom ik thuis is mijn vriend nog zo lief om te zzeggen van 'ach schat, je bent er gewoon nog niet aan gewend, het staat toch leuk?'

Echt niet ;( Mijn mooie haar... Ik wou gewoon een wat kortere bob, met wat meer lagen..... dit is echt niks... staat totaal niet bij mij :n

DUS! Weet iemand nog iets om de groei te stimuleren??? :D het wordt dus elke dag een pet of haarband oid...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:08

Kan je dat lange stuk niet gelijk laten knippen met het korte? Of is het korte echt té kort?