Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendjuh schreef:ja ik heb een foldertje gekregen waar allemaal info in staat over BVK, ik ben nou goed op de hoogte, enne nog iets hij vroeg rook je? ik zeg ja, nou dan is het verstandig als je er mee stopt, en toen legde hij uit waarom enzo, dus dat word afzien stoppen met roken ( hihi ), maar ik heb het er zeker wel voor over!
Clovertje schreef:Wendjuh, ik was ook erg zenuwachtig voor mijn consult en achteraf viel het reuze mee. Vragen over mijn klachten en verdere gezondheid. Viel het jou ook mee?
Ben afgelopen week voor een gesprek met de aneastesioloog, over de medische achtergrond (of ik lang nabloed, wel eens eerder ben geopereerd, allegieen enz.) verder een gesprek over hoe alles gaat. De operatie zal ongeveer 2 uur duren werd mij verteld.
Ik wordt ongeveer een week of anderhalf van te voren gebeld wanneer ik geopereerd wordt. Er kwam wel veel op me af,en ik was best nerveus maar toen ze mijn bloeddruk namen, lukte het eerst niet. Ook omdat ik schijnbaar erge korte bovenarmen heb, maar ik had ook een verbazingwekkende lage bloeddruk.
Ik krijg voor de zekerheid om de ergste spanning weg te nemen een rustgevend pilletje voor dat ik onder narcose ga.
MissJ schreef:wendjuh schreef:ja ik heb een foldertje gekregen waar allemaal info in staat over BVK, ik ben nou goed op de hoogte, enne nog iets hij vroeg rook je? ik zeg ja, nou dan is het verstandig als je er mee stopt, en toen legde hij uit waarom enzo, dus dat word afzien stoppen met roken ( hihi ), maar ik heb het er zeker wel voor over!
Heeft met je doorbloeding en wondgenezing te maken he? Nou, lijkt me een heel goede reden om te stoppen.
wendjuh schreef:ja inderdaad dat klopt! heb ook meteen niet meer gerookt naar het gesprek dus ben goed bezig
wendjuh schreef:ja ik heb een foldertje gekregen waar allemaal info in staat over BVK, ik ben nou goed op de hoogte, enne nog iets hij vroeg rook je? ik zeg ja, nou dan is het verstandig als je er mee stopt, en toen legde hij uit waarom enzo, dus dat word afzien stoppen met roken ( hihi ), maar ik heb het er zeker wel voor over!
wendjuh schreef:mischien een stomme vraag, maar mensen die een borstverkleining hebben laten doen, hebben die foto's van voor en naar de operatie? en mischien al van een tijd naar de operatie dat je de wonden minder goed ziet dat het al goed genezen is.
ik kijk af en toe op borstenforum en sommige foto's lijken zo eng.
alvast bedankt
MissJ schreef:Je hebt mijn foto's al eens gehad toch, een tijdje terug?
romatjuh schreef:Van mij ook. Misschien vond ze die van ons ook wel eng![]()
. Zal eerdaags even foto's maken van hoe het er nu uitziet en als ik er aan denk zal ik ze even mailen!
Robijntjah schreef:Ik ga ook stoppen met roken, vorige keer niet gedaan, en nu ga ik het zekere voor het onzeker nemen!
Ik kreeg ook een pil van te voren... Jammer genoeg werd de operatie 3 uur later als gepland uitgevoerd, dus was de pil al uitgewerkt
MissJ schreef:Ik kan me heugen dat ik gister mijn inbox opgeschoond heb en dat daar een mail van een Wendy van bokt stond die de foto's mooi vond.![]()
Maar geen idee of dat dezelfde is.
Petulan schreef:Ik meld me hier ook maar eens.. Om serieus genomen te worden dat grote borsten écht vervelend zijn!
Laatst heb ik voorzichtig aangekaart bij mijn ma dat ik het zo niet meer wil. Leuke kleren die niet goed zitten, 'savonds zo'n rugpijn dat ik niet met een gestrekte rug in bed kan liggen, en dan nog niet te spreken over de nekpijn en de last bij het paardrijden.
Tuurlijk heb ik goede BH's en pak ik ze nog steviger in bij het paardrijden, maar ergens houdt het op. Ik heb het gewoon zat om als ik tijdens het eten iets op tafel wil pakken met m'n borsten in het eten te hangen! (Ja, dat is me al vaak zat gebeurd) Maar m'n ma neemt me niet serieus.
Vorige week was ik met m'n tweelingzusje een tvprogramma aant kijken. Die vrouw zei dat ze met het prijzengeld wel een 'maatje meer' wilde. Waarop ik reageerde met: En ik een maatje minder.. Zusje reageerde juist heel goed, van "heb je echt zo'n last, kun je het niet een keer navragen hoe&wat".. Daardoor heeft ze me wel aangemoedigd me er verder in te verdiepen..
Ik heb een cup DD/E 80. Ze lijken niet heel groot, maar voelen wel zwaar. Mijn vriend steunt me ook, die heeft gezegd dattie me net zo mooi vind met kleinere borsten en vooral aan mezelf en mijn gezondheid moet denken
Wat moet je 'mankeren' voordat je operatie vergoed wordt? Want ik lees hier redelijk verschillende verhalen!
Bedankt,
Hoi S&R-ers!