Ik meld me hier ook maar eens.. Om serieus genomen te worden dat grote borsten écht vervelend zijn!
Laatst heb ik voorzichtig aangekaart bij mijn ma dat ik het zo niet meer wil. Leuke kleren die niet goed zitten, 'savonds zo'n rugpijn dat ik niet met een gestrekte rug in bed kan liggen, en dan nog niet te spreken over de nekpijn en de last bij het paardrijden.
Tuurlijk heb ik goede BH's en pak ik ze nog steviger in bij het paardrijden, maar ergens houdt het op. Ik heb het gewoon zat om als ik tijdens het eten iets op tafel wil pakken met m'n borsten in het eten te hangen! (Ja, dat is me al vaak zat gebeurd

) Maar m'n ma neemt me niet serieus.
Vorige week was ik met m'n tweelingzusje een tvprogramma aant kijken. Die vrouw zei dat ze met het prijzengeld wel een 'maatje meer' wilde. Waarop ik reageerde met: En ik een maatje minder.. Zusje reageerde juist heel goed, van "heb je echt zo'n last, kun je het niet een keer navragen hoe&wat".. Daardoor heeft ze me wel aangemoedigd me er verder in te verdiepen..
Ik heb een cup DD/E 80. Ze lijken niet heel groot, maar voelen wel zwaar. Mijn vriend steunt me ook, die heeft gezegd dattie me net zo mooi vind met kleinere borsten en vooral aan mezelf en mijn gezondheid moet denken

Wat moet je 'mankeren' voordat je operatie vergoed wordt? Want ik lees hier redelijk verschillende verhalen!
Bedankt,
Hoi S&R-ers!