Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:ik heb ook een klein knopje met een diamantje, alleen geeft ie op de foto een beetje licht
Breitling schreef:moet wel zeggen dat dat de pijnlijkste piercing was die ik heb
Breitling schreef:heb 2 keer een wenkbrauw piercing gehad (uitgegroeit) tong piercing, onder mn lip een piercing en een navel piercing en die tragus dan en wat oorbellenen heb nog een tattoo onder aan mn rug
RedFlame schreef:ik heeft net (uurtje geleden) een navelpiercing laten zetten![]()
alleen zit er nu een stomme pleister op kan ik niet kijken
en het doet een beetje pijn als ik buk maar het is het waard
hrappur schreef:er mag tog geen pleister op... het wert mij ten strengste verboden er een pleister op te doen om dat het moest ademe !
( dat legte ze me uit .. maar ik ga hem pas vrijdag zetten! )
en ?? vond je het eng?
Citaat:en zit een soort doekje op met van die soort tape erover op dat heeft die amn zelf gedaan dus dat zal wel horen, bij een vriendin van mij was dat ook en die heeft hem al langer.
toen ik daar alg vond ik het wel even lang maar hij lijde me af dus voor ik kon gaan schreeuwen was het al gebeurt, alleen dan zit er een soort naald doorheen dan moet het staafje van de piercing er nog doorheen dat doet ietsje meer pijn. en toen ik opstond voelde ik me wel een beetje dizzy maar nu al lang niet meer
suc6 met laten zetten
ReBaTi schreef:Een vriendin van me heeft gister een tongpiercing laten zetten!
Lekker goedkoop,maar 25 euro.
Alleen wel zonder verdoving.
Brechtje schreef:Ik wil ook zó grag een tongpiercing, ik had zolang gezeurd tot me moeder zei: Oke vanmiddag gaan we meteen naar de piercer. En toe durfde ik meteen niet meer, HELP!
Hoe wordt het precies gedaan? En ik vind die verhalen maar eng dat je tong super dik word, en niets kan eten, en niet meer kan praten, en het vreselijke pijn doet..
RedFlame schreef:hrappur schreef:er mag tog geen pleister op... het wert mij ten strengste verboden er een pleister op te doen om dat het moest ademe !
( dat legte ze me uit .. maar ik ga hem pas vrijdag zetten! )
en ?? vond je het eng?
en zit een soort doekje op met van die soort tape erover op dat heeft die amn zelf gedaan dus dat zal wel horen, bij een vriendin van mij was dat ook en die heeft hem al langer.
toen ik daar alg vond ik het wel even lang maar hij lijde me af dus voor ik kon gaan schreeuwen was het al gebeurt, alleen dan zit er een soort naald doorheen dan moet het staafje van de piercing er nog doorheen dat doet ietsje meer pijn. en toen ik opstond voelde ik me wel een beetje dizzy maar nu al lang niet meer
suc6 met laten zetten
Breitling schreef:moet wel zeggen dat dat de pijnlijkste piercing was die ik heb
Gerbenfroh schreef:Breitling schreef:moet wel zeggen dat dat de pijnlijkste piercing was die ik heb
Tragus pijnlijkste? Hoe kan dat nou? Ik heb dat hele ding niet gevoelt
Heb ook klein knopje met diamantje.
Voor de rest nog eeh 7 oorbellen enzo boven enzo en een navelpiercing.
kwadraatje schreef:Ik heb bijna het hele topic hier eens doorgelezen en ik krijg ook spontaan zin in een piercing
Ik heb ergens gelezen dat je ook bij de v&d kunt gaan,
dat zou misschien ideaal zijn want ik wil graag een gaatje in mijn bovenoor.
Zouden ze dat daar ook doen?
Of gaan die ook weer zeuren over te veel kraakbeen net zoals die andere![]()
Dit is trouwens de site van die piercer waar ik het op de vorige blz. over had.
http://www.yangtze.web-log.nl/
Het schieten daar was gratis,
je betaald dus alleen voor het knopje en ik heb zo snel gezien dat dat vanaf 2 euro was (zilver)
Wat is trouwens het verschil tussen piercen en schieten?
hrappur schreef:kwadraatje schreef:Ik heb bijna het hele topic hier eens doorgelezen en ik krijg ook spontaan zin in een piercing
Ik heb ergens gelezen dat je ook bij de v&d kunt gaan,
dat zou misschien ideaal zijn want ik wil graag een gaatje in mijn bovenoor.
Zouden ze dat daar ook doen?
Of gaan die ook weer zeuren over te veel kraakbeen net zoals die andere![]()
Dit is trouwens de site van die piercer waar ik het op de vorige blz. over had.
http://www.yangtze.web-log.nl/
Het schieten daar was gratis,
je betaald dus alleen voor het knopje en ik heb zo snel gezien dat dat vanaf 2 euro was (zilver)
Wat is trouwens het verschil tussen piercen en schieten?
piersen is beter ! je houd er vrij wel geen liteken van over .
bij schietten kan er een bolletje onder je piersing ondstaan! enzz...
ik heb een aantal van die foto`s gezien ... en ik ben van mening dat piersen veel beter is !~