Wauw, wat is het benauwd buiten zeg! Ik krijg amper lucht gewoon.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Pfoe heb ik vakantie en ben ik nog compleet gesloopt vandaag. Ben naar een stuk of 6 winkels geweest, gewoon op m'n gemakje en vond het ook leuk om te doen maar ben nu overprikkeld tot en met. En toen vertelde m'n man dat we rond de tafel gaan zitten met z'n allen over het kopen van een boerderij met m'n schoonouders. Dus daar draait m'n hoofd nu overuren van en ik moet zo nog eten koken waar ik geen zin in heb.
Baal wel want heb ik lekker vakantie ben ik alsnog doodmoe
Warboel schreef:Ja bizar hè![]()
Ze bleven maar ophogen bij de GGZ… ik had ook wel echt een heftige depressie/burn-out en die pillen hebben me ook zéker goed geholpen maar ik ben echt een zombie![]()
Ik kon bijvoorbeeld echt geen horror films met geesten kijken, nu doet het me he-le-maal niks meer. Ben zó afgevlakt.
Het grote nadeel van Venlafaxine is inderdaad dat er geen lagere dosis als 37,5 is en dat is gewoon een mega stap. Er zijn geen druppels van. Er is wel een apotheek (Regenboogapotheek geloof ik) die taperingstrips maken! Korrels tellen zie ik ook niet echt zitten, daar vertrouw ik mezelf echt niet mee haha.
Maar voor mij wordt het nu gewoon allemaal geregeld vanuit het ziekenhuis, wel zo makkelijk. En van wat ik begreep maken zij die capsules zelf dus dan is een lagere dosis ook mogelijk natuurlijk.
Boheme schreef:Warboel schreef:Ja bizar hè![]()
Ze bleven maar ophogen bij de GGZ… ik had ook wel echt een heftige depressie/burn-out en die pillen hebben me ook zéker goed geholpen maar ik ben echt een zombie![]()
Ik kon bijvoorbeeld echt geen horror films met geesten kijken, nu doet het me he-le-maal niks meer. Ben zó afgevlakt.
Het grote nadeel van Venlafaxine is inderdaad dat er geen lagere dosis als 37,5 is en dat is gewoon een mega stap. Er zijn geen druppels van. Er is wel een apotheek (Regenboogapotheek geloof ik) die taperingstrips maken! Korrels tellen zie ik ook niet echt zitten, daar vertrouw ik mezelf echt niet mee haha.
Maar voor mij wordt het nu gewoon allemaal geregeld vanuit het ziekenhuis, wel zo makkelijk. En van wat ik begreep maken zij die capsules zelf dus dan is een lagere dosis ook mogelijk natuurlijk.
Mijn man is ook afgekickt maar de apotheek heeft voor hem na de 37.5 mg 10, 5 en zelfs 1 mg gemaakt. Hij heeft er een jaar over gedaan. Hij slikte 150mg, stuk minder naar wie weet kan jou apotheek ook zoiets voor je regelen. Heel veel succes