Jullie gaan echt veel te hard momenteel (of ik te langzaam ) maar bedankt voor de tips! Wit brood met jam vind ik wel het proberen waard! En (gezouten) nootjes/pinda's/studentenhaver is ook een goede!
Faringo, prachtige foto's en dolfijnen
Sowieso, allemaal, heerlijke wandelingen en foto's!
Vandaag veel in de auto rondgereden. Bij jullie heel warm, hier bewolkt. Weinig zon gezien. Waar we wilden wandelen hadden we regen en we weigeren hier in de regen te lopen . Dus gewoon wat onderweg kiekjes van korte stukjes lopen.
En er is volop van het mooie weer genoten, al dan niet vroeg in de ochtend
BeFunny heerlijk stekkie heb je toch daar aan het water
Eelmo wauw wat een afstand!
Ik was helemaal vergeten mijn laatst gemaakte wandelfoto’s te posten, heb vorige week vrijdag de Seekarkreuz en de Grasleitenkopf gedaan met de hond. Gezellig saampjes genoten, we begonnen met grijs weer en wind maar kregen toch nog zon
Bootsiebob dat ijsje is dik verdiend. Prachtig daar.
Ik was vroeg wakker dus maar meteen het bos in gegaan omdat ik straks even weg moet en het vanmiddag te heet wordt.
shaddy82
Geplaatst: 27-06-24 08:26
Mooi Faringo en Bootsiebob !
Goed bezig SusanH
gaucho
Geplaatst: 27-06-24 08:29
Heel tof Bootsiebob, ik heb meteen weer heimwee naar de bergen
Lekker zo vroeg op pad SusanH.
Ik heb gisteravond gefietst, vond het te warm om te wandelen. Met het windje van het fietsen erbij was het goed te doen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-06-24 08:32
Fietsen is ook lekker. Ik had wel ontzettend last van steekbeesten. Muggen en dazen. Normaal nooit daar, maar hebben we overgehouden aan de nattigheid die er zo lang geweest is.
Ik heb nieuwe schoenen besteld online vind ik wel een beetje spannend, maar zowel de Bever als de plaatselijke wandelzaak heeft ze niet in het assortiment. Meindl heeft voor mij over het algemeen een goede pasvorm, dus ik duim maar dat het voor deze ook geldt.
Mooi gaucho. Balen van je blaar, maar lekker dat je gewandeld hebt. Hier onweert het…
shaddy82
Geplaatst: 27-06-24 21:34
Leuke schoenen, Gaucho toffe kleur ook ! Vanavond alleen maar richting de rivier geweest met Banjer, veel te warm om meer te doen, dus maar een kleine wandeling.