Joanieke dat dacht ik ook dat ik eerder zou gaan

Verder.. mijn vliezen lijken gebroken afgelopen nacht.. dus op het wachtbankje, maar nu wel echt vlakbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Gefeliciteerd Marlou! En jeetje, wat een heftige ervaring!![]()
Wel enigszins fijn dat je herstel nu een betere ervaring is. Ik vind het echt heel stoer dat je dit zo durft te delen en ik hoop dat je dit allemaal goed kan verwerken indien nodig!
Geniet van jullie lieve kleine mannetje!
Solleke_Noah schreef:@Sweetgirl: waren het inderdaad voorweeën? Die kunnen ook erg vervelend voelen!
@lady: oh oh spannend! Veel succes!
@Sannens: heb het gemist denk ik, maar is het nu al 100% zeker een keizersnede?
@Marlou: allereerst een dikke proficiatwat een bevallingsverhaal! Een hele rollercoaster zo... wel fijn dat je er goed op terugkijkt.
Solleke_Noah schreef:@Sweetgirl: waren het inderdaad voorweeën? Die kunnen ook erg vervelend voelen!
@lady: oh oh spannend! Veel succes!
@Sannens: heb het gemist denk ik, maar is het nu al 100% zeker een keizersnede?
@Marlou: allereerst een dikke proficiatwat een bevallingsverhaal! Een hele rollercoaster zo... wel fijn dat je er goed op terugkijkt.
Marlou91 schreef:J0anieke schreef:Gefeliciteerd Marlou! En jeetje, wat een heftige ervaring!![]()
Wel enigszins fijn dat je herstel nu een betere ervaring is. Ik vind het echt heel stoer dat je dit zo durft te delen en ik hoop dat je dit allemaal goed kan verwerken indien nodig!
Geniet van jullie lieve kleine mannetje!
Wat lief Joanieke, dankjewel! Het zal nog wel even tijd nodig hebben om te landen, maar ik geniet volop van onze kleine man. Hoe gaat het met Scott? Echt een leuke naam trouwens!
...
XladyX schreef:Marlou gefeliciteerd met de kleine, en wat een pittig avontuur! Sterkte met het herstel vooral en geniet van de kleine!
Joanieke dat dacht ik ook dat ik eerder zou gaanmaar blijkt maar weer dat die ukkies het lekker zelf bepalen!
Verder.. mijn vliezen lijken gebroken afgelopen nacht.. dus op het wachtbankje, maar nu wel echt vlakbij
lucifertje schreef:Citaat:J0anieke - uitgerekend 17 oktober - jongen - geboren
XladyX - uitgerekend 20 oktober - jongen - geboren
Pieneappel - Uitgerekende datum: 22 oktober - Jongen - geboren
Equitation - Uitgerekende datum 26 oktober - geslacht nog onbekend, willen het wel weten.
Marlou91 - Uitgerekende datum: 26 oktober - Jongen - geboren
San4nie - Uitgerekende datum: 26 oktober -wij houden het geslacht een verrassing
Zebraatje - uitgerekende datum: 27 oktober - meisje
Domi_94 - uitgerekende datum: 28 oktober - meisje
Jolien87 - uitgerekende datum: oktober - Tweeling: jongen & meisje
Sweetgirl1- uitgerekende datum 2 november -jongen
Inwonderland - uitgerekende datum 4 november - Er is nog discussie over geslacht weten
Krabburger- uitgerekende datum 7 november- geslacht blijft onbekend
Zira 1994 -Uitgerekende datum: 11 november - Meisje
Maliejane - Uitgerekende datum: 12 november - Meisje
xLeoniee - uitgerekende datum: 19 november - Jongen
Tucktuck - uitgerekende datum : 26 november - jongen
Horsii - Uitgerekende datum: 16 december - jongen
Eskimo - Uitgerekende datum: 17 december - Jongen
Sannens - Uitgerekende datum: 18 december - Jongen
Jintexx - Uitgerekende datum: 20 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Hennos -Uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Masyo - uitgerekende datum: 22 december - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Heleen06 - uitgerekende datum: 9 januari
Lucifertje - uitgerekende datum: 13 januari - Geslacht nog onbekend
Solleke_Noah - Uitgerekende datum: 3 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten
Naomi_Jortje - Uitgerekende datum: 9 februari - Geslacht nog onbekend, willen het wel weten