Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Time, spannend. Goed dat je verder laat kijken hoor. Ben benieuwd of ze de oorzaak vinden en vooral of er wat aan te doen is. En af en toe pijn is soms wel te accepteren, als je maar weet dat je er niets mee kapot maakt.
Nog meer mensen aan het genieten van het heerlijke weer?
Time2Tri schreef:Spannend Maaike , vanaf maandag gaat het beginnen .
Success and enjoy je trainingen .
Ik heb ook een nieuwtje . Ik had toch vorig jaar wat vage klachten aan mijn knie .
En die heb ik nu af en toe ook , en soms bij een draai voel ik wat .
Afgelopen donderdag bij een HA geweest , die zelf ook triatleet is .
En heb dan meteen ook een verwijzing voor een MRI gekregen .
En deze afspraak staat voor 24-3 .
Ben benieuwd wat eruit komt , want ik kan niet zeggen dat ik continue pijn heb .
Geniet van het weer allemaal , op de internationale vrouwendag .
Ik ga zo eerst boodschappen doen , voordat de invasie uit Nederland hier aankomt .
En vanmiddag lekker fietsen .
Thami schreef:@Gothico een groen electrisch wagentje klinkt wel cool, zie je er al mee rondscheuren! En dan kan je de fietsen weer hobby-matig gebruiken, ipv als noodzakelijk vervoersmiddel
@Time hoop dat je knie ok is, en dat je dan weet wat het precies is. Die gravel race wordt wel cool, ik heb het ook doorgegeven aan een ex prof veldrijdster. Wint gravel races in haar age categorie op internationaal niveau dus zou leuk zijn als ze meedoet!
@ Maaike weer een lekker weekendje ruig gravellen, doe je goed!
@Marlies hoop dat je life/work/bike balance weer beetje in balans komt, is ook echt puzzelen soms hè.
Misschien wel leuk; vriendin van me start een velocity off road afdeling vanuit Assen. Idee is wekelijks samen te gravellen/mountainbiken met vrouwen. Jessa ook voor jou leuk? Moet je even vragen of e-bike ook mag maar vast.
Ik weet eigenlijk niet of jullie daar ver vandaan wonen, ben geografisch niet zo goedMaar het wordt nieuw opgezet dus zou echt leuk zijn als er veel vrouwen meedoen
![]()
Pb me maar als interesse!
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, leuk weer wat leven in het topic!
Ik heb ook echt gebruik gemaakt van de mooie dagen, gisteren met internationale vrouwen dag leuke rit gereden vanuit Crossroads Nijmegen. Incl cameraploeg, wel grappig.
Vandaag is de openingsrit van Langszij maar liep echt achter met huishouden, dus straks klein rondje hier.
En over twee weken lekker een weekje naar Girona met mijn dochters, zin in! Met de ene een beetje fietsen en als de andere komt lekker van de zon genieten