Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), heb veel in bad gezeten en rondgelopen, we hadden muziek, en zonder epidurale. Toen de verloskundige zou kijken naar ontsluiting en waar de baby was, zei ze van oh het hoofdje is hier al, let’s go. Echter begon ik zodra ze geboren was heftig te bloeden, baby werd aan mijn man overhandigd voor het eerste huid op huid en ik ben naar een andere kamer verplaatst met direct een heel team om me heen. Gelukkig stopte het bloeden nadat ze me oxytocine gegeven hadden en hoefde ik niet onder narcose voor onderzoek en om eventuele resten placenta te verwijderen. 
 maar ze is tot nu toe een hele relaxte baby, borstvoeding was wat lastig aan het begin maar gaat nu ook wel prima. Ze is zo schattig en mini 

fijn dat de bevalling goed ging en bloedverlies met injectie op te lossen was. Lekker ook een relaxte baby. redbutton schreef:@farjen, je bent 37 weken! Dus dat heb je gehaald!

Op 36w +6

Dus amper geslapen, ook mijn bloeddruk blijft te hoog en voel ik niet fit in combinatie met pijn down under. Deze middag heeft ze voor het eerst gedronken van een flesje, bijna 10cc en deze avond voor het eerst wat gedronken aan de borst  
 Het is dus niet de gedroomde start die ik wou voor haar en voel me er schuldig over. Maar nu begint het allemaal wat beter te gaan, dus het is me het allemaal dubbel en dik waard en kan het genieten beginnen hoop ik  

Succes met herstel!                                                         

niet de beste planning haha