Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jojoleinee schreef:Mooie route BeFunny! Ns routes zijn erg mooi en (naar mijn mening) goed in elkaar gezet. Erg leuke opzet
Hilary schreef:De onze stond in de lijst van Mooiste Routes van oktober, volgens mij. Of november.
Ik geloof dat de route niet nieuw is, maar wel herzien / opnieuw beschreven. Het was een combinatie tussen bos en landgoederen, en je zou er een stuk uit kunnen laten indien 19-20 te veel is.
Bootsiebob schreef:Ik zie gewoon te veel mini’s die te dik zijn en in een koetsje vervoerd worden.
Door dit topic ben ik kleine hondjes veel leuker gaan vinden![]()
Alleen teckels, die vond ik altijd al leuk, maar Jozi is toch wel een hele bijzonder leuke
Hilary schreef:Bootsiebob schreef:Ik zie gewoon te veel mini’s die te dik zijn en in een koetsje vervoerd worden.
Door dit topic ben ik kleine hondjes veel leuker gaan vinden![]()
Alleen teckels, die vond ik altijd al leuk, maar Jozi is toch wel een hele bijzonder leuke
Herkenbaar. Als het kefbeest van de overburen om 23u weer eens los gaat met keffen of z’n tuin uit komt gestoven als ik aan de overkant van de straat uit de auto stap, herhaal ik voor mezelf altijd maar “er zijn ook wél leuke, er zijn ook wél leuke”.
Goof schreef:Mijn mini loopt ook moeiteloos 16km mee.
Formaat zegt niets over energie, conditie en uithoudingsvermogen.
moonsparkle schreef:Mooi germie, gaaf die doorgangen. ik ben ook bij die brug geweest zoals denk ik velen die in Luxemburg zijn geweest. Het zag er best druk uit op de kerstmarkt.