Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:13

Iloveiswan schreef:
Hier ook ongesteld geworden gisteren avond. Wel blij mee dat 1 van mijn apps dus de datum goed had. Het is alleen nog niet helemaal doorgezet zag klein beetje bloed gisteren en vanochtend wel krampjes. Zal wel losgaan als ik op het werk ben met mijn witte werkkleding _O- _O-

Maaarrr gisteren wel geslaagd voor mijn rijbewijs *\o/*

Gefeliciteerd met je rijbewijs *\o/*

Iloveiswan

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 19:35

Dankjewel *\o/*

Het ongesteld zijn is nog alleen gebleven bij beetje bruin. En beetje last van onderbuik. Zit alweer op dag 35. Duurd lang :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 14:50

Hoe is t hier meiden? Iloveiswan is t al doorgebroken? Anders mss toch een testje ertegenaan gooien? Kan ook een innesteling zijn natuurlijk

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 15:00

Ja giga doorgebroken op werk vanochtend |o . Duurde wel even _O-

Ach op naar ronde weet ik veel hoeveel. Ooit zou het geluk mijn kant op moeten zijn denk ik

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 19:53

Balen :knuffel: maar toch maar weer door. Ooit mogen wij het geluk met ons mee hebben!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 21:42

Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Balen dat je ongesteld bent geworden..

Bodhi: hoe gaat het nu met je?

Hier weer een onduidelijke cyclus, vanaf dag 10 bezig met ovulatietesten, telkens lichte streepjes, soms iets donkerder (maar geen piek), dan weer omo-wit, vervolgens een duidelijke streep (maar nog steeds geen piek) en dan weer vage streepjes.. Zit nu op dag 24 en nog geen piek.
Vorige week zaterdag (cyclusdag 18) wel wat bruin bloedverlies. Iets wat ik nog nooit heb gehad tijdens m'n cyclus (één keer tussentijds licht bloedverlies, dat was een innesteling, maar dat lijkt me deze cyclus heel sterk...).
Ik ga er maar vanuit dat de onduidelijkheid wat testen betreft door de pcos komt :\

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 21:49

Jasia schreef:
Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Balen dat je ongesteld bent geworden..

Bodhi: hoe gaat het nu met je?

Hier weer een onduidelijke cyclus, vanaf dag 10 bezig met ovulatietesten, telkens lichte streepjes, soms iets donkerder (maar geen piek), dan weer omo-wit, vervolgens een duidelijke streep (maar nog steeds geen piek) en dan weer vage streepjes.. Zit nu op dag 24 en nog geen piek.
Vorige week zaterdag (cyclusdag 18) wel wat bruin bloedverlies. Iets wat ik nog nooit heb gehad tijdens m'n cyclus (één keer tussentijds licht bloedverlies, dat was een innesteling, maar dat lijkt me deze cyclus heel sterk...).
Ik ga er maar vanuit dat de onduidelijkheid wat testen betreft door de pcos komt :

Dit herken ik zo erg…. Ik testte ook nooit op een piek zelfs niet toen de bloed test aangaf dat ik een piek had. Loop je al bij een gyn?

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 08:57

Lau: ik heb al wel twee keer een hele duidelijke piek gehad (niet deze cyclus natuurlijk), daarna bleven de testen wit tot m'n menstruatie.

Ik loop nog niet bij de gyn, we hebben afgesproken 6 rondes te proberen en dan naar de ha/vk te gaan voor een doorverwijzing. We zijn nu 8 maanden bezig en zitten in de 6e ronde..

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 09:35

Je kan ook eens inofolic gebruiken bij onregelmatige cyclus. Wil ik zelf ook gebruiken als ik deze maand weer een onregelmatige cyclus heb.

Deze maand had ik maar een cyclus van 23 dagen, terwijl dit eerder altijd 30 dagen was

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 10:16

Ik ben gewoon van de een op de andere dag niet meer ongesteld ik snap echt niks van mijn lichaam _-:(

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 13:05

Wat vaag Lau! Normaliter was ik altijd té gelukkig als mn ongesteldheid poef weg was maar dit maakt het allemaal niet echt duidelijker zo..

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 11:56

Ik had vanmorgen getest met action, ik zag echt iets heel lichts. Clearbleu zegt nee. Dus wachten maar even af en morgen nog action proberen

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:34

Ik ben inmiddels op dag 42 sinds het uithalen van mn spiraal, 2 dagen na uithalen heb ik 4 dagen gebloed en nog 2 dagen heel lichtjes en daarna niks, noppes, nada meer.

Had gehoopt inmiddels iets van weer een ongesteldheid of teken van een cyclus te krijgen maar het blijft nog uit :+

@LinsxDot, hopelijk mag het zo zijn!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:36

LinsxDot schreef:
Ik had vanmorgen getest met action, ik zag echt iets heel lichts. Clearbleu zegt nee. Dus wachten maar even af en morgen nog action proberen

Ik hoop het voor je *\o/*

Wij wachten nu op dat ronde 2 gaat beginnen. Misschien mag het nu wel zo zijn.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:38

Yltje wat balen zeg. Lau succes ronde 2

Dit zou mijn laatste kans zijn voor ik naar het ziekenhuis word geleid voor een aller laatste ronde tot het ziekenhuis bezoek. Dus Lets hope

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:39

LinsxDot schreef:
Yltje wat balen zeg. Lau succes ronde 2

Dit zou mijn laatste kans zijn voor ik naar het ziekenhuis word geleid voor een aller laatste ronde tot het ziekenhuis bezoek. Dus Lets hope

Ik hoop het echt voor je :knuffel:

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:40

Spannend lins! Wanneer is je nod? Ik zou ergens tussen zaterdag en maandag moeten menstrueren. Hoop van niet.
Deze maand zou extra bijzonder zijn omdat ik dan weer eind juni zou zijn uitgerekend. Net als bij Liam <3

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:51

Ik ben nu 2 dagen over datum hahaha :')

Spannend ook!! Gun het iedereen.

Was even afwezig me hoofd zat vol

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:05

Hier ook aan het wachten op de menstruatie.. zit nu op dag 35 en mijn geduld begint op te raken :+
Heb alleen nog niet echt voortekenen dat het er aan zit te komen en de kans op zwanger is heel miniem.

Ik ben de laatste tijd toch vaker aan het denken om een keer een afspraak te gaan maken bij de huisarts. Ik heb geen duidelijk beeld zichtbaar gekregen met ovulatietesten en ik word in januari al weer 34.. wil/kan ook niet te lang wachten voor mijn gevoel.
Wat zouden jullie doen?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:07

Je kan altijd even bellen hoor. En je onrust uitspreken misschien sturen ze je door of niet heb je het igv overlegd

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:10

Bellen kan altijd toch? Ik zou het gewoon even doen.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 15:53

VivianHesen schreef:
Hier ook aan het wachten op de menstruatie.. zit nu op dag 35 en mijn geduld begint op te raken :+
Heb alleen nog niet echt voortekenen dat het er aan zit te komen en de kans op zwanger is heel miniem.

Ik ben de laatste tijd toch vaker aan het denken om een keer een afspraak te gaan maken bij de huisarts. Ik heb geen duidelijk beeld zichtbaar gekregen met ovulatietesten en ik word in januari al weer 34.. wil/kan ook niet te lang wachten voor mijn gevoel.
Wat zouden jullie doen?

Zou gewoon gaan, hebben wij ook gedaan en was heel fijn.
Bij ons haalde het ook heel veel spanning eraf.
(ik was de cyclus erna zwanger dus niet naar de gyn gegaan uiteindelijk)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:46

Ik heb lezetrol gekregen om bij menstruatie dadelijk mee te starten, ben benieuwd..

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:40

Yltje schreef:
Ik ben inmiddels op dag 42 sinds het uithalen van mn spiraal, 2 dagen na uithalen heb ik 4 dagen gebloed en nog 2 dagen heel lichtjes en daarna niks, noppes, nada meer.

Had gehoopt inmiddels iets van weer een ongesteldheid of teken van een cyclus te krijgen maar het blijft nog uit :+

@LinsxDot, hopelijk mag het zo zijn!

Hier heeft het ook ongeveer 60 dagen geduurd voor dat weer normaal was nadat ik hem heb laten verwijderen! Wel 6 jaar gezeten dus misschien duurde het daardoor langer..

Ik trek me weer terug uit dit topic! Heb ooit eens eenzelfde vraag als hierboven gesteld en er zijn blijkbaar meelezers zijn die graag half NL op de hoogte stellen en de wereld in helpen dat ik zwanger ben wat niet zo is :wave:

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:22

Wat naar leonie waar bemoeien mensen zich mee zeg!