Supervixen schreef:Fearn dit was de derde keer dat ik een das heb gezien in meer dan 15 jaar. En ik kom veel in het bos.
Dus echt een geluksmoment.
Wauw, mega mooi gebied! Waar is dit?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik snap dat het voelt als falen, maar je kunt er toch niks aan doen?
Misschien moet je het langer rust geven.
Mijn vriend heeft van de week shockwave gehad voor de lopersknie, misschien zou dat ook nog een optie kunnen zijn?
Daisyyxx schreef:Wat voor kleding dragen jullie?
Ik heb tot nu toe nog niet iets fijns gevonden als bovenkleding. Zeker nu het wat kouder wordt en regenachtig.
Daisyyxx schreef:Wat voor kleding dragen jullie?
Ik heb tot nu toe nog niet iets fijns gevonden als bovenkleding. Zeker nu het wat kouder wordt en regenachtig.
IMAY1990 schreef:Daisyyxx schreef:Wat voor kleding dragen jullie?
Ik heb het snel warm, als het een beetje kan loop ik gewoon nog in een tshirt. Maar ik moet zeggend at ik wel een mooi weer sporter ben, als het regent blijf ik binnen. Ik heb wel handschoenen (al ben ik ze momenteel kwijt), zulke ongeveer:
https://www.voetbalshop.nl/nike-academy ... XqEALw_wcB
Die gebruik ik zowel met hardlopen als met fietsen, voor op de racefiets zijn ze handig omdat ze antislip op de palmen hebben zitten en niet te bulky zijn om nog mee te kunnen schakelen en remmen.