Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:moet zeggen dat het inmiddels overduidelijk is, de manier van reageren van wappies. Behalve het overbekende 'doe zelf onderzoek' komen ze ook niet terug op de discussie. Ik heb volgens mij nog nooit een wappie zien reageren op bronnen die onzinverhalen ontkrachten.
loriene schreef:Respectvol. De toon is alweer gezet.In alle topics over corona komen steeds dezelfde mensen naar boven die alle mensen die anders beweren neerknuppelen.
Ze weten het stuk voor stuk beter en wanneer je hen tegenspreekt ben je een wappie ,gevaarlijk en nog wel veel meer.
Ben net weer uit de boktgevangenis omdat ik niet netjes gereageerd heb op bepaalde personen.
Voor de mensen die anders denken: reageer maar gewoon niet meer dan hebben ze het topic voor hunzelf en dooft het vanzelf wel uit.
Wat betreft het onderwerp:
Corona helpen we de wereld niet uit.
Al helemaal niet met de maatregelen die er nu weer zijn.
Mondkapjes waarvan de werking helemaal niet is bewezen.
Code voor binnensporten slaat helemaal nergens op.
Je lacht je toch rot!!
Mooi voorbeeld hoe belachelijk het is:
Je wil op wedstrijd,geen code geen test. je mag niet starten.
Maar diezelfde persoon mag wel naar binnen wanneer je vrijwilliger bent![]()
Slaat toch gewoon nergens op en klopt ook niet.
Al deze regeltjes zorgen voor tweedeling in de maatschappij.
Maar veel mensen vinden dat maar heel gewoon.
IK ben geprikt dus heb nergens last van.
Dat mensen niet zien hoe dom die regels allemaal zijn.
Needje schreef:Swah schreef:Ja dat is zo bizar, sommige antivaxxers laten zich wel volspuiten met botox en fillers, wat een giller.
Hoezo een giller?
Je weet de reden niet waarom iemand niet gevaccineerd is.
En waarom mag een pro vaxxer zich wel vol laten spuiten zonder een giller te zijn?
Needje schreef:Swah schreef:Ja dat is zo bizar, sommige antivaxxers laten zich wel volspuiten met botox en fillers, wat een giller.
Hoezo een giller?
Je weet de reden niet waarom iemand niet gevaccineerd is.
En waarom mag een pro vaxxer zich wel vol laten spuiten zonder een giller te zijn?
loriene schreef:Je wil op wedstrijd,geen code geen test. je mag niet starten.
Slaat toch gewoon nergens op en klopt ook niet.
Al deze regeltjes zorgen voor tweedeling in de maatschappij.
IK ben geprikt dus heb nergens last van.
Dat mensen niet zien hoe dom die regels allemaal zijn.
loriene schreef:Je wil op wedstrijd,geen code geen test. je mag niet starten.
Ik vind dat deze regels gewoon nergens op slaan en ze totaal niet kloppen.
Ik vind dat al deze regeltjes zorgen voor tweedeling in de maatschappij.
"IK ben geprikt dus heb nergens last van."
Ik snap niet zo goed dat mensen niet zien hoe dom die regels in mijn ogen allemaal zijn
Elisa2 schreef:Ik vind de discussie echt respectloos worden, kortzichtig en persoonlijk. Bokt op z'n smalst...
Over de abortussen he of vroeg geboortes, de vaccins hebben invloed op de menstruatie bij vrouwen. Dus duidelijk op de hormonen. Zo gek is het niet dat het dan ook invloed kan hebben op zwangerschappen.
https://www.lareb.nl/news/veel-meldinge ... onspiegels.
Elisa2 schreef:Ik vind de discussie echt respectloos worden, kortzichtig en persoonlijk. Bokt op z'n smalst...
Over de abortussen he of vroeg geboortes, de vaccins hebben invloed op de menstruatie bij vrouwen. Dus duidelijk op de hormonen. Zo gek is het niet dat het dan ook invloed kan hebben op zwangerschappen.
Swah schreef:Wanneer iemand zich niet laat vaccineren met als argumentatie dat er dan vreemde rotzooi in het lijf wordt gespoten waarvan de lange termijn effecten niet duidelijk zijn, maar dezelfde persoon laat wel fillers en botox inspuiten vind ik dat persoonlijk best een giller ja. Maar hiervoor geldt; wie de schoen past trekke hem aan.
MarlindeRooz schreef:Elisa2 schreef:Ik vind de discussie echt respectloos worden, kortzichtig en persoonlijk. Bokt op z'n smalst...
? Dat is echt nergens op gebaseerd.
Het uitstellen van je menstruatie kan komen doordat je lichaam druk is met iets anders. Bijvoorbeeld met omgaan met het vaccin die doet alsof hij een virus is. Of wanneer je bijvoorbeeld een goede griep krijgt. Of veel stress. Dan kan ook je menstruatie uitblijven. Dat betekent niet dat het vaccin een directe invloed heeft op je hormonen.
MarlindeRooz schreef:Elisa2 schreef:Ik vind de discussie echt respectloos worden, kortzichtig en persoonlijk. Bokt op z'n smalst...
? Dat is echt nergens op gebaseerd.
Het uitstellen van je menstruatie kan komen doordat je lichaam druk is met iets anders. Bijvoorbeeld met omgaan met het vaccin die doet alsof hij een virus is. Of wanneer je bijvoorbeeld een goede griep krijgt. Of veel stress. Dan kan ook je menstruatie uitblijven. Dat betekent niet dat het vaccin een directe invloed heeft op je hormonen.
MarlindeRooz schreef:Het verschil is alleen wel dat je zelf mag kiezen of je een biertje of een sigaret nuttigt. Alleen heb je geen keuze wat betreft mondkapjes. En ga niet zeggen "dat heb je wel" want zo kan je alles kapot redeneren. Iemand die naar werk/studie moet met het OV kan het niet vermijden. Niet naar de supermarkt gaan is ook lastig voor lagere inkomens. Wat dat betreft zit er wel een verschil.