Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:De testen zijn niet zo betrouwbaar helaas vertelde mijn huisarts en de arts op de coronapoli
Ik kom net dit artikel tegen
https://www.floorzorgt.nl/floor-onderzo ... 5-positief
verootjoo schreef:Ik heb nog steeds geen uitslag, 26 uur later nu. Ben ook totaal niet ziek en zit vol spanning te wachten. Voel me net als voor de uitslag van mn middelbare school examenZo zit je te wachten op telefoon, haha
[***] schreef:Succes voor degene die nog wachten op de uitslag!
Zouden jullie met een verkoudheid/snotter alleen dan ook thuis blijven?
Ik ben namelijk 'altijd' wat verkouden. Vooral met veranderingen van het weer zoals nu. Dat zou betekenen dat ik nooit meer het huis uit mag
[***] schreef:Succes voor degene die nog wachten op de uitslag!
Zouden jullie met een verkoudheid/snotter alleen dan ook thuis blijven?
Ik ben namelijk 'altijd' wat verkouden. Vooral met veranderingen van het weer zoals nu. Dat zou betekenen dat ik nooit meer het huis uit mag
8nnemiek schreef:Weet iemand of de volgende symptonen iets met corona te maken kunnen hebben? Ik heb het erg koud gehad; met 23 graden met vest aan onder een dikke deken en nog rillen en tintelende vingertoppen, en de thermometer gaf 36,4 aan.
Het gekke is dat ik na een paracetamol ineens verhoging kreeg, zweten, en zodra die uitgewerkt was weer terug naar ondertemperatuur en heel koud. Ik voelde me echt bagger. En dat heeft een paar dagen zo aangehouden. Geen longklachten of keelklachten verder, ook geen andere symptomen.. Het past eigenlijk totaal niet bij corona volgens mij, maar ik ben normaal echt nooit ziek en achteraf vond het toch wel heel apart en vraag ik me af of het misschien toch zoiets is geweest. Heeft iemand wel eens gehoord van ondertemperatuur of het heel koud hebben bij corona?
raket schreef:Ik had geen loopneus, geen koorts en mijn klachten kwamen overeen met de mij bekende astmaklachten. Astma die ik al 32 jaar heb en ik was positief.
raket schreef:Ik had geen loopneus, geen koorts en mijn klachten kwamen overeen met de mij bekende astmaklachten. Astma die ik al 32 jaar heb en ik was positief.