Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan kan je er weer helemaal inderdaad. Netjes gegeten!
 Ik zou je avondeten niet zien als dieptepunt hoor, af en toe een flinke cheatday moet kunnen! Al moet ik zeggen dat ik denk ik wel super misselijk zou zijn van zo veel oliebollen haha, maar ik houd er ook niet zo van, dat verklaart het misschien 

Voor de komende dagen twee dingen gepland, namelijk zoete aardappel brownies en een speculaascake van Beukers. Aangezien ik ook nog kikkererwten brownies, Joe cake me nuts en gezonde appelcake in de vriezer heb en ik het in mijn eentje op moet eten moet ik dat even fanatiek in mijn dagen inpassen 

)
 Was daarna ook wel kapot, dus voelde heel goed dat ik het toch gedaan had.

Heeft toch niemand last van.                                                         
 Hopelijk herstelt hij snel weer! Ik zou ook cravings krijgen na zo'n situatie denk ik, helemaal prima toch, even een cheatdagje!                                                         
 Mexicaanse groente (Bonen, sperziebonen, paprika, mais met wat extra bonen er in denk ik) met patatas bravas, kaas en knoflooksaus. OF een bloemkoolbodempizza. Heb daar nog 800 tot 1000 kcal voor over. _mjwb schreef:Ik moest doorwerken dus had geen keuze. Ik heb wel vaker een gekneusde vinger of voet of wat dan ook. Dat is nou eenmaal zo als je in de paarden werkt. Huisarts doen wij niet want ik ga niet mijn familie in risico brengen als het niet nodig is en ik ga sowieso niet voor zulke kleine dingen naar de huisarts. Het is nu toch goed gekomen? Ik had het niet moeten zeggen.

Moet ook af en toe kunnen toch? En nee ik doe absoluut niet aan hardlopen 

De bokt run is dus niet aan mij besteed haha.

Ik ga gewoon verder werken voor mezelf aan het vinden van de juiste balans!
 Dus niets geskipt. Vandaag nog even netjes (maar wel proberen mijn 1800kcal te halen), want dit weekend wordt een stuk minder netjes. Mijn vriend en ik vieren ons jubileum en ik ga een uitgebreide hapjes/borrelplank maken om het te vieren. Ik ken mezelf en ga waarschijnlijk niet stoppen met eten als ik geen honger meer heb en daarnaast ook wijn drinken  

)