Wanneer krijg je de uitslag daarvan? Aan de ene kant fijn als er wat uitkomt, maar ook weer niet natuurlijk..
Wel waardeloos dat het nog helemaal niet goed gaat. Wijze woorden van je huisarts, 'profiteren' van de lockdown in dit geval.
Hahaha ik ga echt stuk om die dresscode, hoe heerlijk is dat

Klinkt wel als een fijne dag inderdaad!
Ik heb het tegenovergestelde, ik krijg de kilo's er niet aan. Het schommelt nu tussen de 47,8 en 48,5, als het niet beter wordt dan met de huisarts kijken voor een oplossing

Hier wil het ook helemaal niet

Het lijkt de laatste 2/3 weken eigenlijk steeds slechter te gaan, m'n sarcasme neemt weer heel vaak de overhand en ben vreselijk somber. En dan weer heel blij en dan weer somber etc... Het wisselt zo vaak per dag, echt een beetje op het manische af, vreselijk vermoeiend is dat ook.. paar keer weer helemaal in paniek en hyperventileren en heel vaak een onrustig gevoel...
Maar ik denk dat ik nu te veel van mezelf vraag, ook al wil ik dat niet toegeven, neem nu wat grotere stappen met opbouwen. En dat lukt ook wel, maar ik ga me er niet beter door voelen. Eigenlijk alleen maar slechter, misschien is het toch ook nog een klap van de extra diagnose..Het leven voelt vaak zo zinloos en vraag me dan ook af of het nog wel beter gaat worden..
Heb de afgelopen weken zelfs een paar keer op het punt gestaan om de crisisdienst te bellen

Psycholoog heeft vakantie, ik voel me best een beetje verloren wat dat betreft

Maandag wil ik even een gesprek aanknopen met m'n afdelingshoofd..