Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uiteindelijk na stretchen erdoor heen getraind, wat daarna prima ging
Gewoon letten op de cue’s van je lijf, dat is echt het belangrijkste (en misschien naar wat specifieke oefeningen voor stretchen van je schouders/upper body kijken). Heb je bepaalde nieuwe oefeningen in je routine?
Ik had een PR op deadlift (conventional) van 50kg maar zij zat op 138,5 haha. Toen voelde ik me echt een groentje. Wel erg gezellig om met andere meiden samen te trainen! 
Gister 6 squat doubles @92.5 en 6 bench doubles @47.5... M'n bench blijft echt achter, denk dat ik het onbewust toch verwaarloos
Joanne1987 schreef:Weegschaal van basic fit klopt bij mij in ieder geval niet, daar kwam ik laatst net boven de 20%
Begin van mn eerste 10 weken zat ik op 38% vetna 10 weken 34%
Hoop nu zo toch wel de 30% gehaald te hebben
).
).Oryani schreef:Wat bedoel je met globaal plan, voeding en dergelijke erbij?
Klinkt stom, maar ik wil vooral sterk worden. Eerder ‘lean’ gespierd dan heel erg breed. Ik heb van mezelf al brede bovenbenen en kuiten en toch ook al redelijk wat kracht daarin, maar mijn armspieren zijn maar zielig.
Dus heb aan de trainer aangegeven dat ik graag core en armspieren wil ontwikkelen.
Wat ik mooi vind had ik hierboven al met een foto geïllustreerd.
Joanne1987 schreef:Ik ben een kilo aangekomen, geen idee of ik blij moet zijn hahahaha
Maandag zien we wel wat de ontwikkeling is, op buik ben ik in ieder geval 7 cm kwijt. Op benen maar 1.5 ofzo maar zichtbaar meer spier

. Maar dat gaat op dit moment niet zo heel lekker, ik zie weinig resultaat en na een training heb ik ook niet het gevoel dat die spieren echt iets gedaan hebben
Castilja schreef:Calente, misschien is je techniek verkeerd? Ik heb tijden verkeerd gesquat waardoor de spiergroepen niet echt werden aangesproken, nu ik het goed doe voel ik het zeker. Denk dat je het beste even met een trainer op de sportschool kunt overleggen.
Wat voor oefeningen gebruik je zoal voor lower body? Daar zit ook nogal wat verschil in qua 'functioneel' de ja of de nee. Verder is het heel handig (en informatief) jezelf te filmen, zodat je directe feedback hebt op je vorm (en aan de hand daarvan kunnen wij ook veel meer zeggen).
Calente schreef:Dank jullie wel! Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt voor een trainingssessie met een trainer bij de sportschool, die kijkt een uur mee en stelt daarna een trainingsschema op