Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Suzanne F. schreef:Waarom is haar niet goed genoeg om te doneren? Aan welke eisen moet het dan voldoen?
Door een eerdere balayage is het heel droog en ivm zwangerschap vorig jaar enorm breekbaar.
Met knopen van een haarwerk komt er enorm veel kracht op te staan. Wat dan bij mijn haar zou afbreken.
quera schreef:Nayomie schreef:Toch fijn dat het het waard was. Voor het hele gezin.![]()
Hoe gaat slapen nu?
Slapen gaat redelijk. Heb nu veel spierpijn. In Mn rug en armen. En het hele weekend op andere bedden geslapen.
Parijs is echt een drama met de auto. Heenweg trouwens geen last gehad maar toen hadden we een afslag eerder. Dat kon nu niet ivm groot ongeluk waardoor we 1 later en dus 1 dichter bij het centrum er af moesten.
We doen vandaag verder rustig aan. Heb net de boodschappen besteld die komen morgen avond. En verder de dingen die ik benoemde hierboven.
bigone schreef:Ik wil je heel veel sterkte wensen, je kunt niet anders dan elke kans op een redelijk normaal langer leven aangrijpen. Moet je in het ziekenhuis blijven gezien de toch wel heftige bijwerkingen die er op kunnen treden en je eventuele verminderde weerstand daardoor . Een verkoudheid kan dan al heel erg ingrijpend zijn.