Kijk Tis zo’n beetje niks. Niet heel veel waves niet stijl... maar de andere kant is wel stijl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:eilleen333, als je haar beschadigd is dan los je dat niet op met een Keratinebehandeling. Hoe vervelend ook maar beschadigd haar is niet meer te herstellen en kan beter afgeknipt worden.
Nu moet ik zeggen dat mijn haar ook een pluiskop is als ik het onder de handdoek vandaan haal, maar dit lost zich altijd op met een goede leave-in. Nu zijn mijn krullen dusdanig slap dat het steil is als het nat is dus na het douchen kan ik het nog makkelijk borstelen voor de krullen erin trekken.
Emmaa_ schreef:Voor mensen met pluizig haar: een keratine behandeling kan werken maar haalt in veel gevallen de krullen er ook uit voor zover ik weet. Olaplex behandeling is ook heel prima te doen en minder duur voor zover ik weet.
eilleen333 schreef:Ik heb echt al heel veel producten geprobeerd. Olie werkt nog het minst slecht, maar dan heb je dus direct een vette kop. Dus dat doe ik alleen onderin. Dan vragen mensen zich nog steeds af waarom ik er geen verzorgingsproducten in doe, maar dat doe ik dus wel, maar dan is het gewoon nog steeds drama.
Ik heb al diverse keren korting gekregen bij kappers (zowel dure als goedkope) die beweerden mijn haar wel te kunnen temmen. Iedere keer kansloos. Het is 1 iemand gelukt, maar die was er 1,5 uur mee bezig, en wat zij deed werd direct teniet gedaan door het wassen van het haar (speciale manier van fohnen was dat). En ik heb gewoon geen tijd om iedere keer 1,5 uur bezig te zijn...
Maar ik ga de keratine behandeling bij de kapper laten doen. Ik ga niet zelf prutsen (zeker niet nadat ik gevonden had dat iemand kaal was geworden door de behandeling) .
23 mei is het zo ver, ik zal vergelijkende foto's plaatsen als er een effect te zien is.
xxxdonja schreef:eilleen333 schreef:Ik heb echt al heel veel producten geprobeerd. Olie werkt nog het minst slecht, maar dan heb je dus direct een vette kop. Dus dat doe ik alleen onderin. Dan vragen mensen zich nog steeds af waarom ik er geen verzorgingsproducten in doe, maar dat doe ik dus wel, maar dan is het gewoon nog steeds drama.
Ik heb al diverse keren korting gekregen bij kappers (zowel dure als goedkope) die beweerden mijn haar wel te kunnen temmen. Iedere keer kansloos. Het is 1 iemand gelukt, maar die was er 1,5 uur mee bezig, en wat zij deed werd direct teniet gedaan door het wassen van het haar (speciale manier van fohnen was dat). En ik heb gewoon geen tijd om iedere keer 1,5 uur bezig te zijn...
Maar ik ga de keratine behandeling bij de kapper laten doen. Ik ga niet zelf prutsen (zeker niet nadat ik gevonden had dat iemand kaal was geworden door de behandeling) .
23 mei is het zo ver, ik zal vergelijkende foto's plaatsen als er een effect te zien is.
Curly girl methode al geprobeerd?
Yasmine schreef:Wauw Frum, dat gaat vooruit
Wat doe jij met je haar voor je trouw?We hebben ongeveer dezelfde lengte, dus ben benieuwd wat jij gaat doen!