Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arzil schreef:hwn, nog last gehad van je hartslag?
Fleur_Laura schreef:Heeft iemand hier nog tips voor shin splints? Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen, na steeds door motivatieproblemen gestopt te zijn.
Ik volg het absolute beginnerschema van run2day, omdat ik door eerdere shin splints langzaam op moet bouwen. Ik heb daarnaast al orthopedische zooltjes en hardloopschoenen tegen overpronatie.
Zit eraan te denken van de week compressiekousen aan te laten meten, al is het niet wetenschappelijk bewezen dat die ook echt wat uithalen.
Mixje90 schreef:Thnx iedereenFleur_Laura schreef:Heeft iemand hier nog tips voor shin splints? Ik ben sinds kort weer begonnen met hardlopen, na steeds door motivatieproblemen gestopt te zijn.
Ik volg het absolute beginnerschema van run2day, omdat ik door eerdere shin splints langzaam op moet bouwen. Ik heb daarnaast al orthopedische zooltjes en hardloopschoenen tegen overpronatie.
Zit eraan te denken van de week compressiekousen aan te laten meten, al is het niet wetenschappelijk bewezen dat die ook echt wat uithalen.
Ik heb er een jaar of twee/drie terug heel erg last van gehad. Heb wat oefeningen van de fysio gehad en gebruik compressie kousen. Ik probeer nu als het kan op de hei te lopen en als ik iets voel let ik er heel erg op dat ik m'n voeten zo min mogelijk op til en m'n stapfrequentie verhoog.
Bij de marathon heb ik er helemaal geen last van gehad, maar heb toen ik er veel last van had wel ff goed rust gehouden ook.