MyKayleigh schreef:Super bezig allemaal!
Hier inmiddels aan sonde voeding, lijkt tot nu toe goed te gaan.
Nu hopen dat ik over een paar weken weer zelf kan eten, zo niet plaatsen ze een peg sonde.
Spannend! Ik hoop voor je dat het goed gaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyKayleigh schreef:Ik ben minder duizelig, eerst viel ik 3x per dag flauw.
Nu niet meer, per dag word de sondevoeding opgehoogd tot 1250ml.
Meer energie heb ik nog niet maar dat komt nog is mij verteld.
Inmiddels 41.7kg afgevallen.
Hoe gaat het met iedereen?
djuulsie schreef:Vind dat toch best heftig klinken. Misschien is het juist alleen maar goed om met een psycholoog te praten, zo leven is toch ook lastig. Dan geniet je er toch ook niet van dat je zo bent afgevallen?
ista schreef:Fijn dat de duizeligheid minder is Lau! Nu blijven aansterken hopelijk en dan gauw meer energie!
Lau: ik zou jouw verhaal heel goed bespreken met de kliniek/artsen. Het eten is direct na een GBP namelijk ook al een strijd... je wordt er misselijk van, je hebt geen trek, etc. Ik kan me voorstellen dat het voor jou dan al helemaal moeilijk is om aan 6 eetmomenten te komen, maar die zijn echt ontzettend belangrijk voor je herstel en het onderhoud van je lijf. Mogelijk dat er eerst intensievere psychische begeleiding ingezet kan worden en wie weet is een operatie dan zelfs wel overbodig...
Edit: Djuulsie gefeliciteerd met de zwangerschap! Nog eventjes maar! Ik kan me voorstellen dat het lastig is om aan te komen, maar het komt vast goed straks!
Romeo2007 schreef:Ik heb zelfs 1,5 jaar na de operatie op bepaalde dagen nog moeite om aan 3 eetmomenten te komen. Investeer echt in jezelf in het voortraject hoor Lau!
Hier nog steeds stabiel qua gewicht. Maar dat is ook heerlijk!
debravanesch schreef:Lau, misschien helpt het om in je achterhoofd te houden dat wanneer je te weinig eet je net niet zal afvallen en zelfs kan bijkomen. Je lichaam denkt dan net van, ooooh ik krijg iets binnen moet dit goed vasthouden want het kan weer een tijdje duren voor ik iets nieuws binnenkrijg. Maw je lichaam gaat net meer vasthouden waardoor je zeker niet zal afvallen en zelfs zal bijkomen
Romeo2007 schreef:Lau, hoe compenseer je dan het te weinige eten? Want als je echt altijd maar daadwerkelijk 1 of 2 keer at; hoe ben je dan aangekomen? Zijn het dan eetbuien die je krijgt?
Ik bedoel dit overigens niet onaardig maar zo kunnen we je misschien beter begrijpen en helpen
Hier helaas ook weer een mindere dag met eten. Heb wel geteld 1 eiwitshake, 1 eiwitreep en 1 banaan op. Zit zo vol nog en ga zo sporten, dus vanavond laat maar proberen avond te eten