Ja hele moeilijke beslissing, maar t kon niet anders... Ze was nog veel te jong, in juni zou ze 10jaar geworden zijn..
Ja verschrikkelijk! Hoop niet nog eens de keuze hoeven te maken..
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-18 17:42
Mijn oudje is bijna 28 jaar geworden , na bijna 25 jaar in mijn bezit te zijn geweest . Was ook niet makkelijk na zo veel jaren . Het is nooit makkelijk , maar wel een voorrecht dat we mogen / kunnen beslissen als het niet meer paard waardig is .
Ja jantal was ook al 8,5jaar in mijn bezit. Zeker niet makkelijk.
Maar goed, hardlopen maar weer oppakken.. Geloof 2weken al niet meer gelopen te hebben. Ben een weekendje weg in Dwingeloo, mooie rustige omgeving
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 19:19
Zag idd op Strava dat je was hardlopen . Mooie omgeving
Zelf ca 50 km gefietst op mijn LIV .. heerlijk . Als het morgen niet tr slecht is gaan we als team training Berg en dal doen . Verder de tweede belastings week goed doorstaan . De woensdag is wel altijd pittig , heb dan donderdags behoorlijk zware benen
Het valt tot nu mee met t slechte weer, t gaat hier straks even regenen maar vanmiddag lijkt het droog te blijven! Hoop dat t bij jou ook beetje goed weer is!
Fijne paasdagen
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 12:59
Ja ... Fietst heerlijk ....
Nou , wij zijn vanochtend toch behoorlijk nat geworden Maar het was aan de ene kant wel lekker . Toch een rondje van ca 60 km gedaan . Meteen naar huis gereden en onder de douche gesprongen .
Gisteren een luie dag gehad ..dat men na een dag niets doen nog moe kan zijn Vanavond na het werk mijn fietstraining omzetten . Moet wat sprintjes van 20 sec doen , en wat intervallen in een hogere HF zone . Morgen extra zwemmen ( 2500 m ) , hoop dat ik dat qua tijd met het werk ga redden .S,avonds hardlooptraining . En we hebben nog een info over mentale training in de sport ...
Druk druk druk!! haha Wel lekker bezig Wel interessant het mentale aspect hoort er inderdaad net zo goed bij!!
Ik heb een vraag aan jou Ik ben op school bezig met een nieuw idee, ik maak een trisuit met slijtvaste vlakken op de heupen en zijkant bovenbeen. Zodat als je valt niet meteen je trisuit kapot scheurt en je gewoon verder kan.
Ik had dit eerst voor een wielerbroek, dacht dat dat niet bestond maar blijkbaar rijd teamsunweb met zulke wielerbroeken..het is alleen nog niet bekend bij de particulier, vandaar dat ik het nu toepas op een trisuit want dat bestaat nog niet
Dus mijn vraag, wat vind je ervan? zou jij openstaan voor zo´n trisuit?
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-18 22:11
lovemaylo schreef:
Druk druk druk !!!
Dus mijn vraag, wat vind je ervan? zou jij openstaan voor zo´n trisuit?
Ha ha , ja altijd druk Ik kom altijd tijd te kort .
Bij de slijtvaste vlakken kan ik me eerlijk gezegd niets voorstellen Hoe is dat qua stof ? Zit dat lekker ? Denk dat ik het zou moeten zien / voelen . En als dat goed is ... ja waarom niet .
Google maar eens op Dyneema, dat word sinds 2015 blijkbaar al gebruikt in wielerbroeken in de ploeg van Sunweb en giant. Best interessant wat ze allemaal met dat Dyneema kunnen maken
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-18 17:04
Nog nooit van gehoord ... zal vanavond of morgenvroeg eens Googlen . Net mijn 2500 m gezwommen .... kreeg wel in een fikse kramp in de kuit op het eind . En dadelijk naar hardlooptraining.... daarna de mentale workshop . Warm eten ?? Tja wanneer ?? Daarna maar . Had gelukkig nog een kliekje ingevroren .
Druk druk met school, tentamenweek weer volgende week.. En deadlines Haha. Maar vandaag op de fiets naar m'n vriend gegaan i.p.v de auto dus toch wat gedaan zo
Nice dat fietscomputertje, meet ie ook Cadans? En fiets je dan ook met een wattage meter?
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-18 17:36
Dan alvast succes met al je tentamens . Kijk ... ook goed voor het milieu je auto te laten staan . Het weer was ook top .
Yep , meet ook cadans . Maar geen wattage ... Als je dat wilt meten moet je al minimaal met 800 Euro rekenen .
Lekker vandaag om 16:00 uur naar huis . Boodschappen gedaan , vanavond naar een verjaardag . Verder rustdag qua sport ... heb ook weer behoorlijk spierpijn in de benen . Morgen koppeltraining 2 uur fietsen lage zone , dan half uurtje lopen .
Heerlijk, lekker optijd thuis dus.. En lekker lang licht!
Ik morgen ook hardlopen en fietsen.. Maar niet als koppeltraining. Sochtends op de baan een Gasttraining van Andrea Deelstra en smiddags rondje fietsen
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-18 09:47
Vast en zeker een interessante training ...
En ..heb je een nieuwe helm gekocht ?? Wil passend bij mijn nieuwe LIV ook nog een nieuwe helm .
Ik heb m´n fietsen schoon Alle bekabeling binnenkabels/buitenkabels vervangen van m´n tijdrit fiets..wilde eigenlijk nog fietsen, maar moet ook nog eten eigenlijk..naja dan morgen maar fietsen
Time2Tri
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-18 18:47
zoiets doe ik zelf niet Ja ... gewoon schoonmaken wel ha ha .
Ik ben net gedoucht , 58 km gefietst en een half uur gelopen . Benieuwd wat morgen op het programma staat ... volgende week herstel week . Dan volgende week zondag duathlon .
Eten moet ik ook nog ... weet nog niet wat.
Oh ja , na Mallorca (8-5) heb ik een zwemanalyse en een bike- fitting .
Heerlijk!! Super leuk! Ben benieuwd wat voor data je eruit krijgt en kan gebruiken!
Ik ben vanaf maandag met totaal iets anders bezig...met school gaan we de Ardennen in voor een weekje. Back to basic want we hebben niks, geen douche, geen toilet zelfs geen tent Alles moeten we zelf meenemen maar een tent mag dus niet, we moeten daar zelf steeds naar een nieuwe slaapplek hiken en dan op die plek een onderkomen bouwen om onder te slapen... Gelukkig zijn de weersvoorspellingen heel goed, lekker warm weer zonder regen