Jemig dan word de grond weer onder je voeten weggeslagen , heel veel sterkte en kracht
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-17 22:13
ja, buiten zorgen om mezelf, maak ik me nu ook zorgen over haar..
Bellex
Geplaatst: 05-04-17 22:18
Gets wat een naar nieuws Spicegirl! Verdrietig hoor
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-17 13:19
die ene kuur was gisteren een piece of cookie.alleen jammer, dat we 1,5 uur moesten wachten op validatie van de arts.. bloedwaardes zijn weer aan het stijgen ! in 5 dagen van 43 naar 77 ( nog veel te laag,maar gaat de goede kant op ). was nog een nakick van de chemo op mijn beenmerg.. volgende keer een botscan..
de eerste paar weken helemaal top ! ging heel snel erg goed, alleen daarna ging ik net zo snel weer bergafwaarts... spierpijn, erge botpijn, stijfheid, misselijk en weer beroerd. absoluut geen eetlust, en extreem moe. zo moe, dat het pijn doet, en ik wel kan huilen. het bekende chemo-moe, alleen dan achteraf a.s. woensdag weer een kuur, en een botscan. graag weer een kaarsje voor mij
Balen SG dat je zo'n grote weerslag doormaakt. Dikke knuffel en succes!
Knakker
Geplaatst: 25-04-17 13:03
ook hier wordt aan je gedacht!!!
Vala
Geplaatst: 25-04-17 17:10
Heftig TS....weer veel sterkte gewenst en ik steek een kaarsje voor je aan.
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-17 00:29
voor het eerst in 30 jaar samen laat ik mijn diertjes langer als 1 dag achter .. (worden uiteraard verzorgd door inwonende oppas ) best eng.heb in 1981 de belofte gedaan, nooit meer op vakantie te gaan , als mijn dieren niet mee konden, en zodoende ook nooit meer op vakantie geweest. ( dit n.a.v. noodlottig overlijden paard, toen ik een weekendje weg was .) maar hubby en ik gaan lekker 4 daagjes naar Duitsland, ff lekker er helemaal tussenuit..
.Groot gelijk dat jullie er even tussenuit gaan! Dat lijkt me echt even nodig. Voel je vooral niet schuldig naar je dieren toe! Je laat ze vast goed verzorgd achter!
Hoe was de chemo en botscan van afgelopen woensdag?