Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissBambi schreef:Heb jij voor en na foto's Cchanny?
Sharmila schreef:Mijn look vandaag. Geen oogschaduw, was n beetje laat op. En lipstick is van Mac (uiteraard) in de kleur impassioned.
[ [url=m/eMO1cy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sharmila schreef:Ja zat ook al op eBay te kijken daar staat hij ook nog. Maar zit nu een beetje te twijfelen over het vice4 Palette. Die heeft ook goede kleuren.... En nog wel te krijgen
Shizzel schreef:Sharmila schreef:Ja zat ook al op eBay te kijken daar staat hij ook nog. Maar zit nu een beetje te twijfelen over het vice4 Palette. Die heeft ook goede kleuren.... En nog wel te krijgen
Alice is meer een collectors item. Pigment is goed, kleuren zijn gaaf maar als ik ze tegen elkaar ga opwegen is de Vice Ltd die ik heb gehaald me meer waard. Pigment is iets beter en kleuren wat uitdagender. Leuke van de Alice is wel dat als een kleur er wat saaier uit ziet deze altijd een twist heeft zoals duochrome wat het weer aparter maakt.
velvetblack schreef:Sharmila, werk jij als visagiste of gewoon hobby? Gezien je een look creert enzo
linoleum schreef:Mwoah ben ik het denk ik toch niet helemaal mee eens. Misschien bij budget merken. Maar met een merk als MAC niet. Dat is een merk met zo'n eigen identiteit, dat je daar juist minder mee wil doen. Anders gaan merken uiteindelijk steeds meer op elkaar lijken.
Met trends en nieuwe technieken meegaan lijkt me wel belangrijk, maar niet met producten van andere merken.
Onderscheid kun je maken in advies specifiek op een persoon aangepast. En niet iedereen dezelfde populaire "instagramlook" aan te meten.