@horsii: Wat ontzettend balen van je schoenen! Dat zou toch echt niet mogen! Goed om terug te gaan idd.Veel plezier met personeelsuitje!
@Daan: Ik vind interval ook niet zo leuk. Ik heb een keer een persoonlijk schema gekregen en zat dit idd ook in.. Toch maar keer gedaan haha. Zelf heb je ook een mooie snelle ronde gedaan!
@djilna: waar heb je wedstrijd? Hoeveel kilometer ga je lopen? Gaaf zeg een trail!
@benangelique: Zo zeker een pittige training! Leuk al die ondergronden.
Ik hoop 19 juli met een 5 km loop mee te kunnen doen. Toch weer extra motiverend.
Daan_O
Geplaatst: 29-06-16 16:02
BA succes alvast, zou super zijn als je het haalt! Ik zie net toevallig op facebook een foto voorbij komen over de bruggenrun (foto voor Hendrick's Pub)
Dreamy goed bezig! Ik liep niet gelijk 5km maar eerst kortere afstanden die ik steeds wat sneller liep afwisselend met steeds een stukje verder ipv sneller. Dat doe ik nu eigenlijk nog steeds zo.
Ik heb zin om vanavond te lopen, maar geen tijd denk en morgen sowieso geen tijd...
Bij de bruggenrun deed ik mee. Te leuk gewoon! Ik sta voor al die mannen in t blauw, oranje hemdje. Ik zou t geweldig vinden om eens binnen t half uur te lopen, dan is de progressie duidelijk!
Wauw, knap gedaan!! BA, die ondergronden zorgen wel voor spierpijn gok ik... Maar knap dat je doorzet!
Met welke app houden jullie afstand/tempo bij?
SummerLess
Geplaatst: 29-06-16 20:44
Hoi! Ik ben gisteren begonnen. in een rare gedachte en opwelling had ik ineens m'n fitness kleding aan die al 2 jaar in de kast lag te verstoffen en stond ik buiten met een muziekje op en de Evi app aan.. Een half uurtje gelopen en kleine stukjes hard gelopen. Evi zei een half uur lopen maar daar ben ik zelf wat snel op uit gekeken Het beviel mij echt heel erg goed, op die gigantische blaar na op m'n hak.. Meteen hardloopschoenen, hardloopbroek en hardloopsokken gekocht.. M'n ouders en zussen zijn ook erg druk met hardlopen en ik kon niet achter blijven. Ik wil graag iets aan m'n conditie doen ook voor het paardrijden. Ik ben erg benieuwd en ik wil het echt gaan vol houden. 2 jaar geleden heb ik wat gedaan aan fitness maar dat verveelde heel erg snel, steeds het zelfde etc etc. Ik ben benieuwd!!
Douce
Geplaatst: 29-06-16 21:14
Leuk! Ik wissel af van locatie dat zorgt voor afwisseling.
Over nieuwe schoenen gesproken, hoe lopen jullie ze in? Heb nu een pijntje welke volgens internet zou kunnen komen door mijn nieuwe schoenen 'niet goed ingelopen', maar mijn oude zijn ook echt katsop en slecht voor mijn voeten en ik zal toch echt willen lopen...
Voor degene trouwens die dacht dat z'n schoenen roze waren... Die heeft de mijne nog niet gezien ,
Iets met ze zaten lekker haha! Weet nu vrijwel zeker dat ik morgen een zwart setje voor erop ga kopen. Van te winter ga ik nog wel bedenken voor mijn zichtbaarheid. Edit: Wauw, het is al een grote foto en dan zet ik 'm er per ongeluk 2 keer in ook
SummerLess
Jezus Daan_O, wat een tempo. Zo hard loop ik ook niet. Mijn tempo ligt gemiddeld rond de 8/8,5km/pu en dan loop ik een rondje van 8 á 9km. Ik loop ook op hartslag ipv snelheid en net begonnen met een trainings schema voor een halve marathon. In Oktober ga ik nl weer de Strong Viking doen en dan de 19km.
Ik wil ook roze schoenen! Ik kreeg deze lelijkerds geadviseerd. Zitten zalig maar dat is t dan ook hihihi. Het had nog erger kunnen zijn, ik heb ook felgroene van mizuno aangehad. Gelukkig waren die te breed http://koolesport.nl/product/show/4893/ ... r-Mint-170
Daan_O
Geplaatst: 30-06-16 09:00
Summerless welkom en succes met opbouwen! (en volhouden )
Douce wauw die zijn goede roze Ik vind ze gaaf hoor! Ik heb mijn schoenen niet ingelopen, ben er gewoon gelijk mee gaan lopen en dat ging goed.
Noisy gaaf dat je voor een halve marathon aan het trainen bent! Ik loop misschien wel redelijk op tempo maar nu de afstand nog uitbreiden. Jij hebt ook al van die gave schoenen!
BA ik vind dat turquoise wel leuk alleen de basiskleur idd wat minder haha.
Dit zijn mijn schoenen (saaaaai en mannelijk )
Ik heb gisteravond een leuke aankoop gedaan. Zag een zgan Giant mountainbike voor een hele nette prijs op marktplaats staan, gelijk gaan halen. Nu kan ik lekker snel fietsen naar leuke plekken om te gaan lopen (ipv met mijn omafiets met boodschappenmand ) en op rustdagen eventueel een rondje fietsen
egnie
Geplaatst: 30-06-16 11:02
Heerlijk die hippe hardloopschoenen.
Ik vind het ook leuk om jullie prestaties te lezen. Motiveert altijd om weer te gaan.
Ik zit uit te zweten op de bank. Heb net 5km in 30 min gelopen op de loopband. Normaal loop ik langzamer op de band.
Ik heb besloten om toch een afspraak te maken om mijn schoenen na te laten kijken.
Ik moet ook goede schoenen laten aanmeten maar eerst op vakantie en tot die tijd kan ik wel korte stukjes op m'n air max lopen. Daar heb ik namelijk geen klachten op.
Gister 2,5km in en kwartier. Gaat dus met de week vooruit. Afgelopen week te weinig tijd gehad om vaker te lopen maar wil morgenavond weer naar de sportschool en dan weer even op de band. Had de band op helling 3.0 staan, dus voel m'n kontspieren nu wel
Ik heb mijn schoenen vorig jaar laten opmeten, weet niet meer precies waar maar dat deden ze ook d.m.v. een filmpje. Helaas ook niet de mooiste Weet ook nog niet of ik ze nou super vind lopen.. Heb ze wel steeds gebruikt vorig jaar en gebruik ze ook gewoon met thuis sporten maar heb ze toch het liefst zo snel mogelijk weer uit.. Twijfel ook of ik ze misschien zal verkopen en dan weer nieuwe zal aanschaffen.. ga het nog een paar keer proberen!
Vanmiddag zou het eigenlijk weer tijd zijn voor mijn 2e hardloop rondje.. heb alleen best wel wat spierpijn van het thuis sporten van eergisteren en gisteren.. Twijfel of ik zal gaan, moet eigenlijk wel want ben het hele weekend weg met de camper naar crosswedstrijd van vriendlief.. dus dan moet ik er niet echt aan denken om daar nog te gaan lopen.. Het is nu ook nog wel heel rustig opbouwen en had er de vorige keer geen spierpijn van dus wat dat betreft zou ik misschien toch wel kunnen gaan vandaag
Als ze een jaar oud zijn is doorverkopen niet zo'n strak plan. Dan gewoon zelf een paar nieuwe kopen en deze voor de afwisseling houden. Maar als ze niet comfortabel zitten zijn ze niet goed. Voelen ze te krap of?
Nee zitten niet te krap. Ik loop er gewoon toch niet zo lekker op. Onderkant van mn voeten beginnen te zeuren na een tijdje lopen en dat is niet helemaal de bedoeling :p
RoosvanBlue
Geplaatst: 30-06-16 13:28
Jee ik krijg morgen een loopanalyse. Bij mijn eigen fysio notabene. Hoop dat dit wat aan het licht brengt wat mijn heup probleempje kan verhelpen.
Ai Bono, dat is inderdaad heel vervelend :-/ Zou dan wel kijken voor andere ja!
Bono balen zeg van je schoenen. Je zou toch verwachten dat je de juiste koopt als je naar een speciaalzaak gaat.
Fijn Roos, succes alvast!
Balen van het weer zeg, ik ben die regen wel een beetje zat aan het worden inmiddels...
Djilna
Geplaatst: 30-06-16 13:54
Daan, ze kunnen daar zien waar je het beste op loopt. Maar je loopt er daar te kort op om zeker te weten of jij er je km zorgeloos op kunt maken wat betreft comfort. Als Bono na 2 a 3x lopen die pijntjes al ervaarde en ze was er dus binnen een paar weken mee teruggegaan naar de winkel had ze waarschijnlijk gratis schoenen kunnen omruilen. Maar na een jaar is dat wat laat.
En dan kan het ook nog zijn dat ze dat met elk paar schoenen heeft