Nou ja, dan bereik je die sixpack gewoon een ietsiepietsie trager en geniet je terwijl wat meer, dat klinkt niet verkeerd
Danoesje, ik zou het bij mezelf idd daar zoeken. Maar geen idee of dat ook voor andere mensen werkt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus wellicht is mijn theorie dan verkeerd
Ik dacht altijd lange namelijk hahaha...
Ik krijg van lopen altijd flinke quads (maar wel meer gedefinieerd)... maar goed, ik krijg van alles enorme quads en glutes, dus ik denk niet dat ik de maatstaf ben
). 

gribaldi schreef:Welke vitamine slik je?
Vakantie moet je genieten en niet te veel nadenken. Zoveel kom je niet aan, en zowel dan doe je iets niet goed
Nuttige opmerking ILoveJip! Nooit bij stilgestaan... Ik doe eigenlijk amper aan oefeningen, misschien dat ik eens in de twee weken even op een matje ga liggen voor wat buikspieroefeningen. Wat je nu ziet is puur functioneel
Op zich is beachvolleybal daar heel goed voor, maar daar doe ik het net te weinig voor, dan moet ik gewoon vaker toernooien gaan spelen (dan heb ik enorme bilspierpijn daarna), maar dat kost me dan weer teveel tijd en het toernooiseizoen is een beetje voorbij zo langzamerhand.

ILoveJip schreef:gribaldi schreef:Welke vitamine slik je?
Vakantie moet je genieten en niet te veel nadenken. Zoveel kom je niet aan, en zowel dan doe je iets niet goed
Heb een A-Z potje van de kruidvat, en daarbij nog extra vitamine D (kreeg gekke vlekjes op mn voeten en handen door een te kort, na het slikken is dit weg gebleven)

(dan komt het met genoeg eten vast ook wel goed haha).
Ik moet af en toe wat ijzer bijslikken, maar sinds ik niet meer voortdurend 'clean' vegetarisch eet, maar ook wel eens wat smokkel, zijn mijn vitaminewaarden net beter. Gek, maar handig
En voor tijdens de middagpauze heb ik mijn pointes mee, mijn collega is er toch niet dus kan ik hier oefenen
Ik vind dat echt supergaaf, trainen met van die zware gewichten. Vriendje heeft zo'n zware-gewichten-bench, maar ik durf er niet zo veel op te doen omdat ik bang ben dat ik een verkeerde houding zou aannemen oid zonder begeleiding.
Ook wel omdat ik snel hoofdpijn heb en bang ben dat te weinig water mijn migraine in de hand zou werken. Heb van die vrolijke kleurrijke flesjes gehaald in de Blokker, dat motiveert om veel te drinken