Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 07:18

Ja behoorlijk.. toen 3x winst uit 5 wedstrijden en daarna is het als een pudding in elkaar gezakt. Heer (onze aanvoerder) is ook nog steeds geblesseerd. We hebben ook gewoon geen sterke achterban erachter zitten, dus dat schiet ook al niet op :n

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 15:30

DideH schreef:
Toen vanuit 1 nog door naar 2 die pas om 21:00 speelden bij Wageningen. Laatste wedstrijd dat we vanuit 1 nog in zouden mogen vallen (doen we normaal eigenlijk nooit, maar nu hadden ze een damestekort), dus nu gingen we mee.
Stonden kwartier voor tijd 12-10 achter, toen kwam ik erin. 13-15 winst :')
They were not amused I played :roll:

Ploeg heeft klacht ingediend bij KNKV over dat ik speelde :=
Kregen boete opgelegd, maar ons bestuur naar KNKV: uhm ze stond gewoon op wedstrijd formulier en het mocht.
Dus boete is nu weer ingetrokken :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 12:42

:wow:
Gelukkig is de boete ingetrokken, als je gewoon op papier staat :j

Vandaag matchday! Vorige keer met 6-8 van hen gewonnen, moeten nu ook winnen willen we nog kampioen worden :)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 21:15

Hier een rommelige wedstrijd gehad. Was echt geen goede wedstrijd. Er was geen scheidsrechter, toen onze reserve heer maar als scheids. Junioren gevraagd om wissel te zitten. Toen begonnen we, na een tijd 3-0 achter. Op gegeven moment gelukkig weer 4-4. Beetje rommelig met wisselen. Gelukkig was de tegenstander ook niet in vorm. Toen raakte hun heer geblesseerd en hadden ze geen wissel, dus drie tegen 4. Eindstand: 10-5 voor ons gelukkig. Zelf twee strafworpen gescoord!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 21:59

Flying_Angel schreef:
Hier een rommelige wedstrijd gehad. Was echt geen goede wedstrijd. Er was geen scheidsrechter, toen onze reserve heer maar als scheids. Junioren gevraagd om wissel te zitten. Toen begonnen we, na een tijd 3-0 achter. Op gegeven moment gelukkig weer 4-4. Beetje rommelig met wisselen. Gelukkig was de tegenstander ook niet in vorm. Toen raakte hun heer geblesseerd en hadden ze geen wissel, dus drie tegen 4. Eindstand: 10-5 voor ons gelukkig. Zelf twee strafworpen gescoord!

Oh lastig zag! Ging het wel goed met die overtalsituatie? Is altijd lastig als iemand niet meer mag scoren.
Jullie nog wel in de race voor het kampioenschap dus? :)
Lekker bezig met de stipjes! :D

Wij helaas wederom verloren :(
Zat na de wedstrijd te balen van de wedstrijd. Maakten echt veel te veel stomme fouten. Trainer van 2 kan toen nog wel zeggen van: "je gaat niet jezelf de schuld geven hiervan, want als het aan iemand niet te verwijten is, ben jij het". Maar daar koop je helaas niets voor -O-

Liep tegen mijn "grote vriendin" van een bepaalde club. Is een dame die regelmatig kaarten pakt en je letterlijk onderuit schopt en trekt als de scheids even niet kijkt... Deze scheids had gelukkig wel door dat ze up to no good was.
Scoorde eerste 20 minuten 3x, waarop de scheids hem 3 keer wel op de stip legde, terwijl hij dus wel zat :')
3 keer scoren, maar toch niet :roll:

Ze kreeg op gegeven moment van zowel de scheids als hun coach op dr flikker dat ze normaal moest doen, omdat ze anders een kaart zou krijgen en begin 2e helft is ze ook gewisseld. Is normaal een dame die er een boel scoort, nu maar 1tje en die wissel, dus die schade viel gelukkig nog mee...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 07:49

Dide, het zit jullie niet mee zeg, balen! Is het nog haalbaar om degradatie te voorkomen? Blijkbaar is de enige manier om jou mogelijk te stoppen je onderuit schoffelen... zegt meer over jouw kwaliteiten dan over die van de tegenstander...

Angel, jullie hebben de wedstrijd mooi kunnen ombuigen! Lekker 2 stippen!

Wij hebben een lekkere wedstrijd gespeeld. Vorige keer terrecht van ze verloren. Nu begonnen we erg sterk, in hun 1e 5 aanvallen maar 1x geschoten (Ik begin altijd 1e verdediging) en uiteindelijk stonden we 5-0 voor... ruststand 9-2! 2e helft liep ook prima, voorsprong niet meer weggegeven... Ik had voor de wedstrijd gezegd dat ik het gevoel had dat ik ging scoren... laatste minuut een doorloopbal! (Terwijl ik serieus ongeveer nooit voor de doorbraak ga...) eindstand 19-9...
Volgende week tegen de nummer 2. Wordt een hele pittige... wij staan nu 4e, maar willen gaan voor de 3e plek,dat is haalbaar... winst zou hier erg blij helpen!

O en na de wedstrijd zei een van onze heren: sinds het nieuwe jaar zijn we echt veel beter gaan spelen... euh ja, dat is dus sinds ik in de basis sta... haha! Goed voor mn ego!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 09:53

arjaaaaa schreef:
Dide, het zit jullie niet mee zeg, balen! Is het nog haalbaar om degradatie te voorkomen? Blijkbaar is de enige manier om jou mogelijk te stoppen je onderuit schoffelen... zegt meer over jouw kwaliteiten dan over die van de tegenstander...

Angel, jullie hebben de wedstrijd mooi kunnen ombuigen! Lekker 2 stippen!

Wij hebben een lekkere wedstrijd gespeeld. Vorige keer terrecht van ze verloren. Nu begonnen we erg sterk, in hun 1e 5 aanvallen maar 1x geschoten (Ik begin altijd 1e verdediging) en uiteindelijk stonden we 5-0 voor... ruststand 9-2! 2e helft liep ook prima, voorsprong niet meer weggegeven... Ik had voor de wedstrijd gezegd dat ik het gevoel had dat ik ging scoren... laatste minuut een doorloopbal! (Terwijl ik serieus ongeveer nooit voor de doorbraak ga...) eindstand 19-9...
Volgende week tegen de nummer 2. Wordt een hele pittige... wij staan nu 4e, maar willen gaan voor de 3e plek,dat is haalbaar... winst zou hier erg blij helpen!

O en na de wedstrijd zei een van onze heren: sinds het nieuwe jaar zijn we echt veel beter gaan spelen... euh ja, dat is dus sinds ik in de basis sta... haha! Goed voor mn ego!

Ooh lekker compliment! Die zou ik inderdaad in je zak steken! :):)
Vaker zeggen dat je gaat scoren! :p Volgende week: "ik heb het gevoel dat ik 3x ga scoren " :Y)
Wel echt superleuk dat het zo goed gaat! Volgende week succes dan!

Ben er bang voor... Wij treffen enkel de top 3 nog, waarbij de nummers 1 en 2 nog moeten gaan uitmaken wie er kampioen wordt. Volgende week om 20:50 uit bij de nummer 2, wat altijd een "kolkende arena" blijkt te zijn. Wij hebben nogal wat mensen die daar zenuwachtig van worden :n
We hebben de vorige keer per ongeluk gewonnen van de nummer 2, maar dat was een stukje onderschatting denk ik en dat gaan ze nu echt niet meer doen ben ik bang.

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 12:41

Dat zou echt balen zijn! Hoeveel moeten jullie nog winnen om te handhaven?
Juist gaaf zo'n drukke bedoeling! Jullie zijnde underdog, dus kunnen juist verrassen! En als jij even een keertje lekker blokt, raken zij gefrustreerd en hebben jullie kans! Positiviteit levert altijd wat op! You can do it!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 22:50

Afbeelding

Zou het dan toch een x lukken om een foto te plaatsen??

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 22:51

Afbeelding
Afbeelding
Laatste werd volgens mij een mooi blokje!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 23:04

Leuke foto’s! En leuk om een beeld bij je te hebben!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-20 17:48

Leuke fotos Arja! Leuk inderdaad om een keer beeld erbij te hebben :)
En die laatste ziet er inderdaad uit als een lekker blokje!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-20 17:48

arjaaaaa schreef:
Dat zou echt balen zijn! Hoeveel moeten jullie nog winnen om te handhaven?
Juist gaaf zo'n drukke bedoeling! Jullie zijnde underdog, dus kunnen juist verrassen! En als jij even een keertje lekker blokt, raken zij gefrustreerd en hebben jullie kans! Positiviteit levert altijd wat op! You can do it!

Moeten er denk ik nog wel minimaal 2 van de 3 pakken :x

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:12

Nou.... ben benieuwd hoe het zaalseizoen nu afgesloten wordt. Alles is afgeblazen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-20 21:30

Jep... ben een beetje bang voor: "zaalseizoen wordt nu beëindigd, nummer 1 nu is kampioen en nummer laatst degradeert". Heeft de Belgische bond volgens mij wel gedaan...

Zou niet weten hoe ze 3 wedstrijden in gaan halen in die beperkte tijd tussen veld en zaal. 1 wedstrijd kan nog, maar verder...

Bij jullie de trainingen er al uitgegooid? Bestuur vergadert bij ons vanavond, maar gok dat dat ook stil komt te liggen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:32

Ben daar ook bang voor, wel ruk, maar hoe op te lossen idd. Al onze trainingen zijn al afgeblazen. Dit was het zaalseizoen dan ben ik bang.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-20 21:36

Kunnen we het veldseizoen niet cancellen en dan gewoon de zaal afmaken? :+ (P.s. ik haat het veld :') )

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 21:44

Ik ben voor! Ik heb ook een hekel aan het veldseizoen!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 22:44

Ik vind het echt zo balen! Gewoon 3 weken niet korfballen! En ik had supermooie plekken voor de zaalfinale!
Ik kijk ook altijd weer uit naar de zaal, geen last van wind, regen, zo'n... en natuurlijk de live streams van de korfbal league!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:30

Zaalhuur heb ik gelukkig kosteloos kunnen annuleren.
Misschien gaan we de komende weken vast buiten trainen met de mensen die willen.. heb dr zin in!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 22:33

Hoe gaat het met jullie?

De maatregelen die vanavond zijn aangescherpt zijn geen goed nieuws voor het veldseizoen... toch blijf ik hopen dat we dit veldseizoen nog in actie kunnen komen! Maatregelen kunnen ook weer i getrokken worden...
Het enige voordeel is dat mn achillespees nu goed veel rust heeft gekregen... afgelopen week alleen gewandeld, aankomende week start ik weer met hardlopen... zolang we naar buiten mogen haal ik savonds even een frisse neus...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 23:07

Verveel me kapot....
Ben maar wat begonnen met hardlopen, maar daar haal ik totaal geen voldoening uit, mis dat mentale/tactische spelstuk heel erg. :n
Dacht misschien opbouwen met snelheid/afstanden, maar verveel me te pletter. Na een rondje denk ik niet: he, dat was lekker! Vandaag 5 minuut 28 gemiddeld per kilometer (was eerst rond de 6, of nog ietsje daarboven), maar blij word ik er niet van :n

Jullie?

Ben er inderdaad bang voor wat betreft veld en zaal... Wat denken jullie voor zaal? Stand nu eindigen, seizoen ongeldig of bijv na 1e helft stand eindigen?
Of nog iets anders?

Wel fijn van je achillespees Arja!
Hoop dat je het nu dan rustig kan opbouwen.

Heb per 2 maart sleutek gekregen van mijn nieuwe huis. Zijn nog druk aan het klussen/schilderen, maar met die nieuwe maatregelen ziet het er niet echt naar uit dat ik kan gaan verhuizen met die verboden voor samen zijn.. :(

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 23:19

"De additionele maatregelen, die het kabinet 23 maart aangekondigd heeft in de strijd tegen het coronavirus, hebben de volgende gevolgen voor onze korfbalcompetitie en -evenementen:

Het KNKV roept alle korfbalverenigingen op om de deuren gesloten te houden tot 1 juni en last zelf tot die tijd alle KNKV-bijeenkomsten en bezoeken aan verenigingen af.

Alle geplande wedstrijden in (het tweede deel van) de veldcompetitie worden dit seizoen afgelast, evenals alle toernooien en evenementen, behorend bij de veldcompetitie. Over de afwikkeling van de veldcompetitie - dus rangschikking en promotie- en degradatieregeling - besluit het KNKV uiterlijk maandag 6 april, dezelfde einddatum die eerder aangekondigd is voor wat betreft de afwikkeling van de zaalcompetitie.

KNKV-voorzitter Rob Meijer zal deze week nader ingaan op de impact van het coronavirus en de bijbehorende kabinetsmaatregelen op onze korfbalverenigingen. Verder verschijnt op KNKV.nl spoedig een FAQ-overzicht (door verenigingen veel gestelde vragen en de antwoorden hierop).

Alle updates: bit.ly/2JaJmuM"

Einde competitie... :'(

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 11:23

echt balen! :-(
veld zal denk ik ongeldig worden verklaard, volgend jaar opnieuw...

Motivatie om thuis te trainen en hard te lopen is bij mij ver te zoeken helaas..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 11:47

Pff, dit is echt heel zuur allemaal.

Mijn team is nu officieus kampioen :(:) Haha. Maar echt ruk.