Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Toen vanuit 1 nog door naar 2 die pas om 21:00 speelden bij Wageningen. Laatste wedstrijd dat we vanuit 1 nog in zouden mogen vallen (doen we normaal eigenlijk nooit, maar nu hadden ze een damestekort), dus nu gingen we mee.
Stonden kwartier voor tijd 12-10 achter, toen kwam ik erin. 13-15 winst![]()
They were not amused I played
Flying_Angel schreef:Hier een rommelige wedstrijd gehad. Was echt geen goede wedstrijd. Er was geen scheidsrechter, toen onze reserve heer maar als scheids. Junioren gevraagd om wissel te zitten. Toen begonnen we, na een tijd 3-0 achter. Op gegeven moment gelukkig weer 4-4. Beetje rommelig met wisselen. Gelukkig was de tegenstander ook niet in vorm. Toen raakte hun heer geblesseerd en hadden ze geen wissel, dus drie tegen 4. Eindstand: 10-5 voor ons gelukkig. Zelf twee strafworpen gescoord!
arjaaaaa schreef:Dide, het zit jullie niet mee zeg, balen! Is het nog haalbaar om degradatie te voorkomen? Blijkbaar is de enige manier om jou mogelijk te stoppen je onderuit schoffelen... zegt meer over jouw kwaliteiten dan over die van de tegenstander...
Angel, jullie hebben de wedstrijd mooi kunnen ombuigen! Lekker 2 stippen!
Wij hebben een lekkere wedstrijd gespeeld. Vorige keer terrecht van ze verloren. Nu begonnen we erg sterk, in hun 1e 5 aanvallen maar 1x geschoten (Ik begin altijd 1e verdediging) en uiteindelijk stonden we 5-0 voor... ruststand 9-2! 2e helft liep ook prima, voorsprong niet meer weggegeven... Ik had voor de wedstrijd gezegd dat ik het gevoel had dat ik ging scoren... laatste minuut een doorloopbal! (Terwijl ik serieus ongeveer nooit voor de doorbraak ga...) eindstand 19-9...
Volgende week tegen de nummer 2. Wordt een hele pittige... wij staan nu 4e, maar willen gaan voor de 3e plek,dat is haalbaar... winst zou hier erg blij helpen!
O en na de wedstrijd zei een van onze heren: sinds het nieuwe jaar zijn we echt veel beter gaan spelen... euh ja, dat is dus sinds ik in de basis sta... haha! Goed voor mn ego!
arjaaaaa schreef:Dat zou echt balen zijn! Hoeveel moeten jullie nog winnen om te handhaven?
Juist gaaf zo'n drukke bedoeling! Jullie zijnde underdog, dus kunnen juist verrassen! En als jij even een keertje lekker blokt, raken zij gefrustreerd en hebben jullie kans! Positiviteit levert altijd wat op! You can do it!