Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Belker

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 12:19

Ach bij voldoende medicatiekennis weet je dat de vrij verkrijgbare medicatie ook niet zo inschuldig is.

Quir, ik ben stille meelezer en wil je heel veel sterkte wensen. Heftig.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:08

Succes vandaag bij de chirurg! Hopelijk komt er iets uit!! :(:)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:20

Moet je naar t Elisabeth? Ik ook. :j
Misschien kom ik je nog tegen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:57

Ben benieuwd
Laat je gauw iets weten?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 11:19

Succes!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 12:18

Bedankt allemaal. :D

Ik heb je niet meer gezien Iris, maar hoe laat mocht jij heen?

Vrijdag is de operatie, best wel wat duidelijk geworden wat hij nu gaat doen en waarom.

En dan rest er nog maar een ding, geluk, heel erg veel geluk. Deze keer verplicht lang bedrust, vorige keren mocht ik de dag na OK al overeind komen, nu dus niet.

Dus t is wel spannend, hopen dat t goed gaat. De chirurg gaat er alles aan doen om de kans van slagen zo groot mogelijk te maken.

Dus laat dit de achtste en laatste operatie zijn!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:21

Spannend hoor. Ik zit er nog. :+
Dokter is al een kwartier aan het overleggen.

Hoop zo dat het nu echt klaar is voor je. Kunnen ze die ene drain nog inkorten omdat ie nu zo klemt regelmatig?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:24

Spannend!!

Nieuw spreekwoord in wording... 8 keer is scheepsrecht!

Hoelang moet je blijven?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:30

Iig duidelijkheid, en we duimen voor je!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:38

Fijn dat het allemaal wat duidelijker is geworden. En vrijdag is gelukkig al lekker snel :) Ik hoop zo hard dat het een keertje mee zit en het nu wel allemaal goed gaat!
Ik was inderdaad ook benieuwd of je weet hoe lang je moet blijven na de operatie.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:59

heel fijn dat de operatie nu gepland staat! alvast heel veel succes! ik duim zeker mee dat dit de laatste keer zal zijn. !!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 12:59

Iris82 schreef:
Spannend hoor. Ik zit er nog. :+
Dokter is al een kwartier aan het overleggen.

Hoop zo dat het nu echt klaar is voor je. Kunnen ze die ene drain nog inkorten omdat ie nu zo klemt regelmatig?

Ohjee, haha. Hopelijk weet je snel meer!

Ze komen nu niet bij de andere drain in de buurt, dus dat gaat helaas niet. Als ik er last van blijf houden (want de kans is groot dat die niet meer blijft klem zitten als ik weer meer beweeg), dan binden ze m eerst af in mijn hals en als dan blijkt dat die echt niets meer doet/gaat doen. Halen ze m er alsnog gewoon helemaal uit, maar voorwaarde is wel dat de nieuwe drain t goed doet.

_KiMbErLeY_ schreef:
Spannend!!

Nieuw spreekwoord in wording... 8 keer is scheepsrecht!

Hoelang moet je blijven?

Ja! Laat t dat zijn! Kans is niet zo groot dat t goed gaat met mijn voor geschiedenis, maar ga wel heel hard duimen.
Hij gaat ook de rug dicht kitten (met soort gel) langs de drain in de rug. :+ haha

Ik weet nog niet hoe lang, in ieder geval de zaterdag en verder afhankelijk hoe t gaat. Om risico van lekkage zo klein mogelijk te houden zal ik in ieder geval langer dan normaal moeten blijven, omdat de reis zo lang is in de auto.

Lielle schreef:
Iig duidelijkheid, en we duimen voor je!

Dankjewel! <3

SpeechLess schreef:
Fijn dat het allemaal wat duidelijker is geworden. En vrijdag is gelukkig al lekker snel :) Ik hoop zo hard dat het een keertje mee zit en het nu wel allemaal goed gaat!
Ik was inderdaad ook benieuwd of je weet hoe lang je moet blijven na de operatie.

Ja heel fijn, weet je toch wat meer wat je te wachten staat zeg maar haha.

Vrijdag is inderdaad snel, spoedje! Hihi

Hoe lang ik precies moet blijven weet ik nog niet, helaas. Afhankelijk hoe t gaat en sowieso de zaterdag. Verwacht zelf eigenlijk t weekend.

juval schreef:
heel fijn dat de operatie nu gepland staat! alvast heel veel succes! ik duim zeker mee dat dit de laatste keer zal zijn. !!

Dankjewel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 13:20

sterkte alvast. fijn dat je nu duidelijk hebt wanneer de operatie gebeuren gaat.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 13:27

Vrijdag, eindelijk ! Ik had al gevreesd voor volgende week pas. Ik wens je alle geluk ! En je gaat dat patroon van onmogelijke complicaties nou gewoon doorbreken hoor. {:)-:( :D

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:38

Ik lees je topic al een hele tijd mee en ik moet echt zeggen: ik heb zoveel bewondering voor je! Dat je het allemaal toch aan kan, en dan ook nog eens positief blijven én je schoolwerk doen! _/-\o_

Ik vind het echt heel knap van je. Ik ben zelf net hersteld van Malaria, wat ook een paar maanden heeft geduurd maar dat valt totaal in het niets bij jou. Als ik ergens geen zin in heb of me niet zo lekker voel of zo, dan denk ik aan jou. Als jij dit toch allemaal kan, dan moet het voor mij toch een peulenschilletje zijn..

Ik wens je heel veel beterschap toe.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:40

Mooi zo
Je weet nu tenminste van hoe en wat.
Liever een dag langer liggen en daar blijven dan alles te snel en weer een bak ellende

We gaan hier weer duimen en een kaarsje opsteken.
Denken aan je
Maar dat weet je wel

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:58

Jippie vrijdag!!!
Ik hoop dat het je heel snel goed gaat helpen.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 17:38

Heel heel heeel veel sterkte alvast en ik duim heel hard met je mee dat dit de laatste operatie is en het je deze keer echt gaat helpen!!!

Wat fijn dat de operatie ineens toch snel gaat plaatsvinden.

Hihi ik ben nu al zenuwachtig voor jou :=

Je laat ons wel zo snel mogelijk iets weten he? Na de operatie. Wij zitten dan ook in spanning, want volgens mij duimt heel bokt met je mee!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 17:59

Ik heb 'even' bijgelezen, maar met elke pagina die ik lees groeit mijn bewondering voor jou. Dat jij je nog staande kan houden, naar de bioscoop gaat, niet opgeeft en probeert zoveel mogelijk uit het leven te halen. Enorm veel respect voor. :j

Ook ik wens je héél veel succes en sterkte voor vrijdag, Alice! Duimen draaien hier dat het nou eindelijk eens beter mag gaan na deze operatie. Zet 'm op, kanjer! +:)+

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 18:59

Anoniem schreef:
sterkte alvast. fijn dat je nu duidelijk hebt wanneer de operatie gebeuren gaat.

Ja inderdaad heel fijn. Geeft toch een beetje rust.

Dankjewel!

jokari schreef:
Vrijdag, eindelijk ! Ik had al gevreesd voor volgende week pas. Ik wens je alle geluk ! En je gaat dat patroon van onmogelijke complicaties nou gewoon doorbreken hoor. {:)-:( :D

Was ik ook bang voor, of nog later pas. Gelukkig toch vrijdag. :)
Moet om 11 uur op de afdeling zijn en mag drinken tot half 12, dus operatie zal wel pas aan t einde van de dag zijn denk ik.

Ja dat vind ik een goed plan! Gewoon geen complicaties. :D
Chirurg gaat er ook alles aan doen, eerst wilde die het oude litteken op mijn rug niet gebruiken, maar stuk hoger. Waarschijnlijk zijn mijn hersenvliezen sowieso al heel dun en nu ook nog eens heel zwak (omdat ze spontaan open scheuren). Alleen later kwam ie er op terug, anders heb je straks twee plekken die zwak zijn. Hij ging t wel dicht kitten met gel haha.

Op mijn buik komt wel een nieuwe litteken, zodat de drains apart de buik in gaan.

Achja chirurg is ontzettend prettig, denkt ook heel fijn mee en overlegd alles.

Dankjewel!

dorientjuh schreef:
Ik lees je topic al een hele tijd mee en ik moet echt zeggen: ik heb zoveel bewondering voor je! Dat je het allemaal toch aan kan, en dan ook nog eens positief blijven én je schoolwerk doen! _/-\o_

Ik vind het echt heel knap van je. Ik ben zelf net hersteld van Malaria, wat ook een paar maanden heeft geduurd maar dat valt totaal in het niets bij jou. Als ik ergens geen zin in heb of me niet zo lekker voel of zo, dan denk ik aan jou. Als jij dit toch allemaal kan, dan moet het voor mij toch een peulenschilletje zijn..

Ik wens je heel veel beterschap toe.

Malaria is ook niet niets zeg, gelukkig ben je herstellende. Verlegen wordt ik er wel van hihi, dat ik blijkbaar toch hoop en moed geef of zo iets. De kracht voor andere (en ook voor mezelf) om door te gaan, alles er uit te blijven halen.

Dankjewel! En jij ook nog heel veel kracht en sterkte gewenst met t herstel!

esje01 schreef:
Mooi zo
Je weet nu tenminste van hoe en wat.
Liever een dag langer liggen en daar blijven dan alles te snel en weer een bak ellende

We gaan hier weer duimen en een kaarsje opsteken.
Denken aan je
Maar dat weet je wel

Ja inderdaad, dat vinden wij nu ook, liefst op z'n vroegst pas maandag naar huis. Dus ga dat wel vragen of dat kan. Tenzij t gewoon niet goed gaat, want dan mag ik vast en zeker langer blijven. :+
Maar daar gaan we niet vanuit!

We moeten nu alles er aan doen om lekkages te voorkomen, dus zoveel mogelijk plat (liefst zelfs in trendelenburg, mits met t hoofdeinde iets omlaag). Zodat de druk helemaal van de rug is.

Ontzettend lief! Dankjewel! <3
Na de operatie kom ik ook weer een keertje langs! Paardjes knuffelen. :)

Hannanas schreef:
Jippie vrijdag!!!
Ik hoop dat het je heel snel goed gaat helpen.

Toch nog best snel! :D
Dankjewel!! Had je de olie trouwens al binnen? :)

igor001 schreef:
Heel heel heeel veel sterkte alvast en ik duim heel hard met je mee dat dit de laatste operatie is en het je deze keer echt gaat helpen!!!

Wat fijn dat de operatie ineens toch snel gaat plaatsvinden.

Hihi ik ben nu al zenuwachtig voor jou :=

Je laat ons wel zo snel mogelijk iets weten he? Na de operatie. Wij zitten dan ook in spanning, want volgens mij duimt heel bokt met je mee!

Ben er heel blij mee, was bang dat ik nog heel lang kon gaan wachten... Gelukkig toch niet. :)

Hihi en ik ben nog niet zenuwachtig! Alleen beetje voor hoe ik wakker ga worden. Operatie zelf nog niet eigenlijk, is gewoonte bijna (stom om te zeggen :+ ).

Ja zodra t me lukt zal ik wat laten weten! Operatie zal waarschijnlijk wel pas aan t einde van de dag zijn, maar ik hou jullie op de hoogte. :)

Dankjewel!

Julia schreef:
Ik heb 'even' bijgelezen, maar met elke pagina die ik lees groeit mijn bewondering voor jou. Dat jij je nog staande kan houden, naar de bioscoop gaat, niet opgeeft en probeert zoveel mogelijk uit het leven te halen. Enorm veel respect voor. :j

Ook ik wens je héél veel succes en sterkte voor vrijdag, Alice! Duimen draaien hier dat het nou eindelijk eens beter mag gaan na deze operatie. Zet 'm op, kanjer! +:)+

Soms gaat t nog best snel hier, hihi. Ik denk dat juist die dingen me overeind houden en mijn geweldige vriend ook. Wat kan hij ontzettend veel voor me betekenen, troosten als t nodig is en een schop onder m'n kont als dat nodig is. Hij weet altijd precies hoe ik me voel zonder ook maar iets te zeggen, weet meteen als ik niet lekker in m'n vel zit en denkt altijd aan me. Echt zo geweldig, zou niet meer zonder hem kunnen. Heel vaak hoor je niet dat t onze relatie gaat kosten, maar die wordt juist zoveel sterker en als ik straks "beter" ben is t voor ons een Paradijs! <3

Dankjewel!!

Ik bloos hier van alle geweldige reacties, ook dit zijn de dingen die me overeind houden. Bevestiging geven dat ik t goed doe en door kan. Steun om me er door heen te slepen, al ken ik de meeste niet. Bijzonder hoeveel steun je kan hebben van mensen die je niet of amper kent, maar zo is bokt wel een fantastisch forum.

Ook nog een heel ander ding. Ik ben stapel verliefd geworden op een drachtige merrie die te koop staat... Als ik alles geregeld krijg, krijg ik haar van mijn vriend. <3

Zaterdag zou ik trouwens naar mijn jaarling in de opfok gaan kijken en knuffelen, maar dat gaat nu helaas niet lukken. Hopelijk t weekend daarna even langs gaan als t me lukt. :)
Helaas staat ze niet echt naast de deur hihi. Maar ze staat wel super super goed en dat is veel belangrijker.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 19:19

Kan je je bed in trendelenburg positie zetten ? En voelt dat niet heel raar aan om zo te moeten liggen ?

Zooooo dan ! Krijgt dat even een drachtige merrie cadeau van vriendlief !! Het is je gegund. :)
Meer info over het dametje ? :)

Nee doe maar niet, pony knuffelen dit weekend. Lijkt mij een beetje te snel na de operatie. Een beetje zo. :D

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 19:28

jokari schreef:
Kan je je bed in trendelenburg positie zetten ? En voelt dat niet heel raar aan om zo te moeten liggen ?

Zooooo dan ! Krijgt dat even een drachtige merrie cadeau van vriendlief !! Het is je gegund. :)
Meer info over het dametje ? :)

Nee doe maar niet, pony knuffelen dit weekend. Lijkt mij een beetje te snel na de operatie. Een beetje zo. :D

In t begin voelt dat inderdaad heel erg raar, maar t went snel en de druk van de rug af is ook wel prettig.
Provisorisch lukt dat thuis haha. Paar grote stenen onder t voeten eind. Meeste bedden in t ziekenhuis kan dat wel makkelijk.

Ik ben niet verwend hoor! :D
Zodra t rond en zeker is zal ik meer info en foto's van haar geven!

Nee, dat dacht ik ook hihi. Sowieso lig ik dan nog in t ziekenhuis. Pony zullen we maar niet mee nemen naar t ziekenhuis, hihi. Komt wel, zij zal mij vast niet missen.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 19:48

Fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is! Ook heel fijn dat je vrijdag al aan de beurt bent.

Wat een super vriend heb jij zeg :D Doe mij ook maar zo'n cadeau :P Hopelijk krijgen jullie het rond en kan ze bij jullie komen wonen.

Alvast heel veel succes en sterkte vrijdag, ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat en dat het nu wel gaat werken.

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:07

ooh wat fijn dat je vrijdag de operatie al hebt. Dat is echt fijn nieuws.

En wat een super vriend heb jij zeg, zomaar een merrie kopen voor jouw. Maar ergens snap ik het natuurlijk wel. Hij wil natuurlijk voor je zorgen en ondanks dat je het zo zwaar hebt wil hij toch dat je plezier kunt hebben.

Heel veel sterkte vrijdag!!!! Ik ga duimen dat het goed gaat en dat alles werkt zoals het moet gaan werken.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 23:00

moppielover schreef:
Fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is! Ook heel fijn dat je vrijdag al aan de beurt bent.

Wat een super vriend heb jij zeg :D Doe mij ook maar zo'n cadeau :P Hopelijk krijgen jullie het rond en kan ze bij jullie komen wonen.

Alvast heel veel succes en sterkte vrijdag, ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat en dat het nu wel gaat werken.

Ja gaaf he! Echt onwijs blij mee! Vind haar zo ontzettend leuk.

Dankjewel!

Madje1992 schreef:
ooh wat fijn dat je vrijdag de operatie al hebt. Dat is echt fijn nieuws.

En wat een super vriend heb jij zeg, zomaar een merrie kopen voor jouw. Maar ergens snap ik het natuurlijk wel. Hij wil natuurlijk voor je zorgen en ondanks dat je het zo zwaar hebt wil hij toch dat je plezier kunt hebben.

Heel veel sterkte vrijdag!!!! Ik ga duimen dat het goed gaat en dat alles werkt zoals het moet gaan werken.

Ik ben ook blij dat t vrijdag al is! Morgen middag ben ik wel op school, voor t project. :)
Vooral om wat te bespreken, gaan kijken of ik een alternatief project kan doen!

Ja gaaf he! Ben zo onwijs blij met mijn vriendje! Hopelijk gaat t allemaal goed en mag ze snel deze kant op komen. Dan lekker met haar aan de gang (poetsen, wandelen, enzo) en leren kennen. Dat is ook heel goed voor mij. Je moet tegen die tijd maar een keer mee gaan. :o
Kan je ook m'n jaarling zien als je wilt en leuk vind. :)

Dankjewel! Ik hoop t ook en dat t herstel ook goed en vlot gaat.