Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Spannend hoor. Ik zit er nog.
Dokter is al een kwartier aan het overleggen.
Hoop zo dat het nu echt klaar is voor je. Kunnen ze die ene drain nog inkorten omdat ie nu zo klemt regelmatig?
_KiMbErLeY_ schreef:Spannend!!
Nieuw spreekwoord in wording... 8 keer is scheepsrecht!
Hoelang moet je blijven?
Lielle schreef:Iig duidelijkheid, en we duimen voor je!
SpeechLess schreef:Fijn dat het allemaal wat duidelijker is geworden. En vrijdag is gelukkig al lekker snelIk hoop zo hard dat het een keertje mee zit en het nu wel allemaal goed gaat!
Ik was inderdaad ook benieuwd of je weet hoe lang je moet blijven na de operatie.
juval schreef:heel fijn dat de operatie nu gepland staat! alvast heel veel succes! ik duim zeker mee dat dit de laatste keer zal zijn. !!
Anoniem schreef:sterkte alvast. fijn dat je nu duidelijk hebt wanneer de operatie gebeuren gaat.
jokari schreef:Vrijdag, eindelijk ! Ik had al gevreesd voor volgende week pas. Ik wens je alle geluk ! En je gaat dat patroon van onmogelijke complicaties nou gewoon doorbreken hoor.![]()
dorientjuh schreef:Ik lees je topic al een hele tijd mee en ik moet echt zeggen: ik heb zoveel bewondering voor je! Dat je het allemaal toch aan kan, en dan ook nog eens positief blijven én je schoolwerk doen!![]()
Ik vind het echt heel knap van je. Ik ben zelf net hersteld van Malaria, wat ook een paar maanden heeft geduurd maar dat valt totaal in het niets bij jou. Als ik ergens geen zin in heb of me niet zo lekker voel of zo, dan denk ik aan jou. Als jij dit toch allemaal kan, dan moet het voor mij toch een peulenschilletje zijn..
Ik wens je heel veel beterschap toe.
esje01 schreef:Mooi zo
Je weet nu tenminste van hoe en wat.
Liever een dag langer liggen en daar blijven dan alles te snel en weer een bak ellende
We gaan hier weer duimen en een kaarsje opsteken.
Denken aan je
Maar dat weet je wel
Hannanas schreef:Jippie vrijdag!!!
Ik hoop dat het je heel snel goed gaat helpen.
igor001 schreef:Heel heel heeel veel sterkte alvast en ik duim heel hard met je mee dat dit de laatste operatie is en het je deze keer echt gaat helpen!!!
Wat fijn dat de operatie ineens toch snel gaat plaatsvinden.
Hihi ik ben nu al zenuwachtig voor jou![]()
Je laat ons wel zo snel mogelijk iets weten he? Na de operatie. Wij zitten dan ook in spanning, want volgens mij duimt heel bokt met je mee!
Julia schreef:Ik heb 'even' bijgelezen, maar met elke pagina die ik lees groeit mijn bewondering voor jou. Dat jij je nog staande kan houden, naar de bioscoop gaat, niet opgeeft en probeert zoveel mogelijk uit het leven te halen. Enorm veel respect voor.![]()
Ook ik wens je héél veel succes en sterkte voor vrijdag, Alice! Duimen draaien hier dat het nou eindelijk eens beter mag gaan na deze operatie. Zet 'm op, kanjer!
jokari schreef:Kan je je bed in trendelenburg positie zetten ? En voelt dat niet heel raar aan om zo te moeten liggen ?
Zooooo dan ! Krijgt dat even een drachtige merrie cadeau van vriendlief !! Het is je gegund.![]()
Meer info over het dametje ?
Nee doe maar niet, pony knuffelen dit weekend. Lijkt mij een beetje te snel na de operatie. Een beetje zo.
moppielover schreef:Fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is! Ook heel fijn dat je vrijdag al aan de beurt bent.
Wat een super vriend heb jij zegDoe mij ook maar zo'n cadeau
Hopelijk krijgen jullie het rond en kan ze bij jullie komen wonen.
Alvast heel veel succes en sterkte vrijdag, ik ga heel hard duimen dat alles goed gaat en dat het nu wel gaat werken.
Madje1992 schreef:ooh wat fijn dat je vrijdag de operatie al hebt. Dat is echt fijn nieuws.
En wat een super vriend heb jij zeg, zomaar een merrie kopen voor jouw. Maar ergens snap ik het natuurlijk wel. Hij wil natuurlijk voor je zorgen en ondanks dat je het zo zwaar hebt wil hij toch dat je plezier kunt hebben.
Heel veel sterkte vrijdag!!!! Ik ga duimen dat het goed gaat en dat alles werkt zoals het moet gaan werken.