Als ik een besloten groep wil openen moet ik minstens 1 lid al toevoegen, kan een van jullie even een naam doorgeven?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doe je even een pb met mn naam, kan jij wel zo leden toevoegen? 
dus die staat nu in ibooks

Dat is een goeie Annenas beginnen met 1 circuit ipv 2, kun je iets rustiger opbouwen. Ik stuur je even pb want ben wel benieuwd naar de voedingsguides.
Ondanks het stretchen. Ik ben benieuwd hoe dat zich verloopt na een paar workouts. Van arms & abs ga ik waarschijnlijk ook nog flink last krijgen (dat herinner ik me nog van de losse oefeningen een aantal weken terug). Annenas schreef:Voor degene die de pdf versie met pre-training willen moeten jullie even je mailadres sturen in een pb. Die staat op mn telefoon dus kan ik zo doorsturen. Als jullie nog andere dingen zoals voedingsschema’s of 2.0 ofzo zoeken, pb maar! Kan ik donderdag wel even mailen als ik tijd heb.
Ben hélemaal dood van stage maar ga zo lekker sporten
Week 4 legs!
iets met tijd en motivatie..
LISS is natuurlijk ook prima maar ik wil graag ook nog hardlopen erbij.
Dag 1 van de pre-training voltooid. Alleen nog even stretchen. M'n conditie is echt nul dus vond m best pittig! Maar de 1e stap is gezet, nu doorzetten. Heb m thuis gedaan trouwens, en daar ben ik wel blij om. Haha.
Ik ben gisteren naar de sportschool geweest maar heb zelf een beetje geklooid, had barstende koppijn dus bbg leek me geen goed plan