Ik wil graag nog iets kortere en rechte staafjes namelijk, die er nu in zitten (barbells) zijn alsnog te groot eigenlijk en ik vind het best irritant dat ze zo ronddraaien waardoor het soms lijkt dat het super scheef gezet is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefj33 schreef:Hoe weet je eigenlijk wanneer een piercing genezen is? Ik heb mijn TFH nu 2 maanden, maar ik heb er totaal geen last meer van. Heb wel het idee dat ze nu nog niet helemaal genezen zijn (goh), maar wanneer denk je van, en nu ga ik er een andere piercing in doen?
Ik wil graag nog iets kortere en rechte staafjes namelijk, die er nu in zitten (barbells) zijn alsnog te groot eigenlijk en ik vind het best irritant dat ze zo ronddraaien waardoor het soms lijkt dat het super scheef gezet is
Cindeeh schreef:Iemand ervaring met uppertentattoos in amsterdam?
Ze hebben bijna elke week modellen nodig die gratis gepierced mogen worden door ik gok cursisten (ze doen namelijk veel cursussen)
Ik vraag me af hoe het zit met hygiene etc en de precisie.
Ik kan namelijk 2 piercings laten zetten daar maar wil wel zeker weten dat het in orde is.
_Ekenna schreef:Cindeeh schreef:Iemand ervaring met uppertentattoos in amsterdam?
Ze hebben bijna elke week modellen nodig die gratis gepierced mogen worden door ik gok cursisten (ze doen namelijk veel cursussen)
Ik vraag me af hoe het zit met hygiene etc en de precisie.
Ik kan namelijk 2 piercings laten zetten daar maar wil wel zeker weten dat het in orde is.
Nope.. nooit van gehoord ook, maar als het gratis is durf ik de gok wel te wagen. Al helemaal voor een helix of een tragus. Zit ie niet goed haal je 'm er direct weer uit en groeit ie prima dicht.![]()
Cindeeh schreef:Een ringetje als navelpiercing? Is dat normaal?
savannah030x schreef:de andere delen nooit gevolgd, maar zag deze voorbij komen!
ik hou ontzettend veel van piercings, heb een tongpiercing en een navelpiercing. beide inmiddels 2 jaar!
wil er nog 1 bij, maar wat..
heb ook een madonnapiercing gehad, na een week eruit gehaald, wat stond het mij verschrikkelijk zeg!
kent iemand nog een leuke piercing, liefst niet in t gezicht ?
dacht aan de dermal, maar lijkt me zo risicovol.. iemand ervaring mee?
groetjes