vonneke schreef:Lekker rustig hier
Sale is voorbij
Ik heb mijn rituals cadeau kaart ontvangen vanwege de niet goed werkende douche foam flessen. 17 euro. Ik heb 2 flessen van 6.50 gekocht dus een leuk extratje! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
had ook een print screen van alle mails verstuurd naar het Facebook team, en alle data wanneer ik had gebeld. Ze waren er vanmiddag mee bezig, de persoon die ik vanmiddag telefonisch sprak stuurde namelijk ineens een mail dat ik mijn foto's wederom niet had gestuurd (Terwijl ik aan de telefoon nog direct had verstuurd... waarop ze zei hij is niet binnen doe maar opnieuw met het contact formulier
). Erg vreemd was dat ik per mail antwoord stuurde dat de mail wederom niet aankwam en dat ik maar naar het Facebook team was gegaan, en ze daar spontaan ineens op antwoordde.. mijn mail kwam dus wel aan...
erg tof van dat team! Vervolgens kreeg ik weer een mailtje van het telefoon/mail team dat zij niet kunnen zien wat het Facebook team doet en dat ze verwachten dat die wel met een oplossing komen... erg raar dat er zo'n enorm verschil in afhandeling zit tussen de afdelingen blijkbaar....
Alwiene schreef:Lootje1991 schreef:Wat was er met je kaars dan alwiene?
Tunnelen alsof zijn leven er vanaf hangt en geuropbrengst viel me ook tegen.
Jolien87 schreef:Het helpt ook als je ze niet telkens voor korte tijd aan hebt. Minimaal 2 uur is het meest ideaal. Toch vind ik de kaarsen wel spannend want ze willen nog weleens knappen als je ze te ver opbrandt.
Mette schreef:Jolien87 schreef:Het helpt ook als je ze niet telkens voor korte tijd aan hebt. Minimaal 2 uur is het meest ideaal. Toch vind ik de kaarsen wel spannend want ze willen nog weleens knappen als je ze te ver opbrandt.
Echt![]()
Dat had ik nog gemist. Vliegt het glas dan echt uit elkaar of knalt er alleen een barst in?
Zin inn!