Dat zijn al lang geen mythes meer, iedereen die zijn nagels lakt weet dit zo ondertussen wel. Als het echt uit een recent uitgegeven boek over nagellak, nagels of iets in die geest komt, weet ik nu al dat ik dat boek nooit zal kopen als er dit soort oude informatie die algemeen bekend is in staat.
Verder vind ik het erg jammer dat je alleen een promotiestukje over een boek post, zonder verder ook maar iets te vermelden. Komt op mij over als puur reclame maken voor het boek en dat mag zo ver ik weet niet op bokt, daarvoor moet je op Markt zijn.
Skessa_
Geplaatst: 12-09-14 13:37
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom dat stuk hier zo maar word neer geplant
Wellicht gewoon iemand die het gewoon goed bedoeld? Dat is toch alleen maar fijn? Voor ons is het bekende info maar voor genoeg meiden nog niet.
tweebelgen
Geplaatst: 12-09-14 13:43
Neen hoor, het is absoluut niet mijn bedoeling om reclame te maken. En zoals Tazzey schrijft, het is alleen maar goed bedoeld. Is toch niets mis mee ? Het artikel komt uit de krant "Het Nieuwsblad - life en beauty" Persoonlijk gebruik ik zelden of nooit nagelak. Ik heb wel zo'n polijstblok. Ben daar zeer tevreden over.
Mavelle
Geplaatst: 12-09-14 13:45
Bedankt Anc! Zag inderdaad nog een leuke out of stock dus dan wacht ik een nachtje
Anoniem
Geplaatst: 12-09-14 13:46
Dat is prima en inderdaad alleen maar fijn, maar zet er dan even iets bij zodat wij dat weten Alleen zo'n gekopieerd stukje is zo onpersoonlijk en maakt het onduidelijk wat er bedoeld wordt.
Vind de art op zich leuk Taz, maar die kleurcombinatie is niet mijn ding, veel te bleek. Ik doe ook altijd een paar druppels lak op een schaaltje en pak daar de glitter uit. Vind ik makkelijker, omdat je ze dan beter uit kunt spreiden waardoor je makkelijker maar 1 glitter pakt.
Zelf heb ik ook een gliter op mijn blog, iets minder bleek Boundary of Memory
Ik heb vandaag OPI Going my way or Norway gelakt en afgemaakt met een matte topcoat. Ik vind het een succes. Uiteraard verwacht ik niet anders dan dat een aantal het walgelijk vinden maar dat geeft niet.
Mijn ns bestelling is eindelijk binnen maar er zijn n aantal flesjes beschadigd
Skessa_
Geplaatst: 16-09-14 10:59
Tazzey schreef:
Uiteraard verwacht ik niet anders dan dat een aantal het walgelijk vinden maar dat geeft niet.
Ikkuuuhhhh
Tazzey
Geplaatst: 16-09-14 11:02
Ik draag vandaag een zwarte broek met een blousje in dezelfde kleur als mijn nagellak dus het matcht mooi met elkaar. Door de matte topcoat is hij iets zachter en heel subtiel. Ik kan me wel voorstellen dat het een kleur is die niet iedereen op prijs stelt.
@Skessa, dat is 1, ik verwacht er nog minimaal 2.
Skessa_
Geplaatst: 16-09-14 11:04
Anc
Ik heb Glam Polish - Rose Dawn op. In t flesje vond ik m zwaar tegen vallen. Op mn nagels issie nog een mwah.
En ja.. hij is roze... en hij is holo... Dus perfectie combi. Er zit alleen nog rare lelijke blauwe gloed over
Foto! Holo's kun je bijna niet fout mee gaan. Ik ben dol op holo's. Ik heb overwogen vandaag een bruine holo te lakken maar voor de afspraak waar ik heen moet vond ik het niet zo gepast.
Skessa_
Geplaatst: 16-09-14 11:08
Op de foto zie je dat blauwe niet. Anders had ik wel een andere uitgekozen