Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:15

Onze juf gaat vanavond weer mixen of een oude Bodyjam doen :D Hoop weer op een golden oldie :)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 10:10

Ik heb een virusje te pakken wat niet weg wilt -O- afgelopen week niet wezen sporten om die reden, maar het wilt ook niet echt beter worden. Beetje irritant, het ging net zo lekker.

Komende week staan wat sloop werkzaamheden op het programma dus weet ik niet hoeverre ik het ga redden met sporten maar ga zeker proberen 1x te gaan :-)

Hoe is het met jullie sporten? :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:44

Hier gaat t lekkah! :))

Vorige week weet sinds mn blessure combat gegeven en dan gelijk 3 dagen achter elkaar :+
2 x combat 1 x jam 1 x sh bam 2 x grit dus heb met heel veel spierpijn gelopen :+

Net gepumpt dus de sportweek is weer begonnen :P

Zijn jullie nog aant verbouwen in huis?? Balen dat je niet fit was! -O- maar ff kijken hoe je je voelt! Rustig aan!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 12:20

Jeetje dat is wel weer veel in 1 keer _/-\o_ is dat wel zo heel slim na een blessure?

Haha, we hebben een oude boerderij gekocht..........................Die helemaal gerenoveerd moet worden, het is een 5 jarenplan zeg maar := Nu is het nog even druk omdat we wat zaken graag voor de "echte" winter af willen hebben.

Daarbij kent de nieuwe aanwinst van mijn moeder helemaal niets behalve rechtuit lopen, ze is doodbraaf maar sturen of nette beenhulpen kent ze niet echt. Dus heeft mam gevraagd of ik haar even een beetje wil doorrijden en pap geeft aan dat hij liever doet klussen op het moment of ik zijn paard ook even wil doen 8)7 En mijn eigen kanjer is aan het terugkomen van een peesblessure :+ . Die omwille van zijn opbouwschema iedere dag even aan het werk moet.

Tjsa dan nog 40 uur werken en een ziek hondje.................. *\%/* *\%/* Naja zo voel ik me regelmatig |o hahaha. Ik heb zojuist een planning gemaakt met de paarden wanneer wie wat en waar, met de dinsdagavond vrij (voor het eten ff Devin rondslingeren!!) om te kunnen sporten en in het weekend moet ik even week voor week bekijken.

Ochja, het houdt me van de straat zullen we maar zeggen. De deal thuis is dat ik minimaal 1x de week sport dat ik dat even nodig heb om mijn frustraties te kunnen uiten :evaw: en dan als het mogelijk is in het weekend een uurtje :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 13:55

Oow dat is wel veel ja :+ let je wel op?? Het kan ook een teken zijn van je lichaam dat het genoeg is zo he! Wat ik absoluut niet raar vind als ik dit zo lees :P wel goed dat je een moment voor jezelf inpland, maar het is wel weer bewegen, ook al kan het lekker zijn, met zoveel activiteit kan het ook teveel zijn! ;)

Wel tof hoor zon renovatie! Heb je toevallig een volgtopic?

Ik heb wel opgebouwd hoor na mn blessure, ben eerst begonnen met de danslessen, toen ik 2 weken achter elkaar 7 uren :+ sh bam en jam kon geven dacht ik, de rest kan ik ook wel weer aan haha ;)

En dan ben je klaar met pump, kijk ik op mn telefoon en zie ik dat ik een combat aanvraag voor vanavond heb, dat wordt weer spierpijn vrees ik :')

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:22

Hahaha, ja is ook wel veel. Nu is het gewoon even bikkelen, vandaar dat het sporten helaas af en toe moet wijken. Ik moet ook leren dat ik niet teveel hooi op de vork neem, maar dat is moeilijk want het is allemaal zo leuk :D

Maar als ik dat zo lees heb jij beetje hetzelfde probleem dat nee zeggen zo moeilijk is voor iets wat je heel erg leuk vind.

Ik heb geen speciaal topic aangemaakt op bokt, ik heb ooit een topic gemaakt met wedstrijdfoto's van mijn allereerste officiele (B)wedstrijd, was de tweede wedstrijd ooit in mijn hele leven! Ik was zo vreselijk trots op de foto's maar ik heb zoveel negativiteit over me heen gekregen en daar zelf ook niet altijd chill op gereageerd omdat ik me aangevallen voelde -O- .............Sindsdien ben ik onwijs voorzichtig met foto's op bokt te zetten. Iedereen weet het toch beter....... Neu heb ik geen behoefte in, zo hier en daar meekletsen topics is voldoende voor mij :+

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:44

Haha dat het allemaal zo leuk is, herken ik heel goed :P
Wat vervelend dat je toen zo afgebrand bent! -O- snap dat je daardoor niet meer zo snel iets post...

Het is niet dat ik geen nee kan zeggen, als ik me niet goed voel ofzo, dan zeg ik echt wel nee, maar vind sporten gewoon heeelijk en ben toch opzoek naar uurtjes, dus dit soort dingen zijn alleen maar mooi mee genomen! :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 23:59

Zoooo…vanavond BJ 75 gedaan, hij is heel gaaf!!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:01

Had je m nog niet gedaan? Hij is idd toff!!!!

Ga je morgen nog mee naar steenwijk?? :P

Ik heb gister grit cardio en attack gedaan, vanavond combat en morgen 2 x sh bam en 1 x combat, dus weer lekkah bezig! :)

Hoest met de rest?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:05

ja, had hem al een keer gedaan toen Kim moest oefenen, maar je weet het…die eerste keer is nooit wat :D
We waren uitgenodigd door Linet :)
'k ga niet mee, morgen gewoon op oude honk bodyjammen. Da's dan 3 dagen achter elkaar…kan slechter :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:13

Hahahaha :P
Linet is je oude???

Lekker bij ineke zeker morgen ;)
Ik werd vorige week nog gevraagd voor haar 4 lessen, maarja, moest al lesgeven :)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 08:26

Ik had gehoopt dat ik na de korte pauze gisteren weer kon gaan. Maar afgelopen weekend is de opa van mijn man opgenomen in het ziekenhuis en daar moesten we maandagavond even naartoe. Aangezien mijn moeder maandag zes paarden en onze hond verzorgd had vond ik niet dat ik het kon maken om haar dinsdagavond "weer te laten zitten met de paarden".

Even kijken hoe deze week verder verloopt anders ga ik donderdag Attacken :-)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 11:48

Logisch Allienda, da's veel belangrijker.
Yes Kimberley…bij Ineke *\o/* Vervanging voor 4 lessen?????

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:05

Ow vervelend Allienda! -O- gaat bet wel goed? Je kan je moeder best opzadelen met 6 paarden om te gaan sporten! :j :')

2 streetdance, jam en combat, omdat ze ziek was vorige week ;) kon mezelf nog net niet in 3-en splitsen, want had nog een aanvraag gekregen :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:06

ohhhhh ik snapum…je was dus wel gevraagd om bij ons in te vallen? We krijgen nl. zo langzamerhand onze twijfels of ze wel actief zoeken naar vervanging. Of had Ineke het zelf aan je gevraagd?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:09

Ja zeker was ik gevraagd ;)
Sowieso zijn jammers lastig te vinden en geven veel instructeurs al zelf les he! ;) dus kennie altijd!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:12

nouuuuu….er was er sowieso 1 die ze helemaal niet gevraagd hebben, dat bevestigde ons wantrouwen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:14

Hmmmm oke, jammer!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:35

Zooo dames ben er ook weer eens!

Ben wat minder actief qua les mills gedeelte, ik geef zelf op de woensdagavond nog GRIT, met een heul wisselend aantal deelnemers (soms 5, soms 15, alles kan).
Zoals eerder vermeld zit ik op kamers en de lessen in Nijmegen zijn niet echt mijn dingetje, maar goed ook want ik heb een stap gezet naar mijn doel.

Ik heb me deze week ingeschreven bij Janny Barents, hij wordt mijn coach en gaat me begeleiden tot bikini fitness atleet. Dat vereist heel wat krachttraining en daarom ook veel minder cardio (groepslessen).
Ik pak dus wel nog af en toe een lesje pump of combat mee, maar sporadisch. En hard werken naar mijn doel :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:10

Heb gisteren nog ff staan spieken bij de GRIT….mennnnn…kan het maar op 1 manier aanduiden…

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 01:46

Wat tof!! Ik zag al eens een foto van je buik! :oo

Ben je nog zo droog?? :oo

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 08:42

MyLittleLove schreef:
Zooo dames ben er ook weer eens!

Ben wat minder actief qua les mills gedeelte, ik geef zelf op de woensdagavond nog GRIT, met een heul wisselend aantal deelnemers (soms 5, soms 15, alles kan).
Zoals eerder vermeld zit ik op kamers en de lessen in Nijmegen zijn niet echt mijn dingetje, maar goed ook want ik heb een stap gezet naar mijn doel.

Ik heb me deze week ingeschreven bij Janny Barents, hij wordt mijn coach en gaat me begeleiden tot bikini fitness atleet. Dat vereist heel wat krachttraining en daarom ook veel minder cardio (groepslessen).
Ik pak dus wel nog af en toe een lesje pump of combat mee, maar sporadisch. En hard werken naar mijn doel :D

Sooooooowwww dat is pas supergaaf!!! en heel veel _/-\o_ _/-\o_

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 11:54

Hello,

Iedereen nog goed bezig?? 2016 is een goed moment voor de meeste mensen te gaan starten!! :))

Wat vinden jullie van de nieuwe lessen?

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 14:31

Ik heb even een stapje terug moeten doen afgelopen maand. Deze maand geprobeerd naar de gym te gaan maar ik kreeg het niet voor elkaar om al om 19:00 met alles klaar te zijn -les begint om 19:30- ik vind het gewoon een knudde tijd, als het om 20:00 was geweest had het prima gepast.

Maar nieuw jaar en nieuwe ronde, mijn man en ik zijn begonnen met hardlopen (met de behulp van de Endomondo app) wat wel handig is nu kunnen we gaan wanneer het ons uitkomt! Afgelopen week moest ik de Combat afmelden ivm kromlopen van de spierpijn _O- Nu is mijn doelstelling komend weekend mijn eerste Les Mills groeples te volgen +:)+ Hopen dat het lukt!

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:06

Ik heb gisteren voor het eerst de shbam gedaan.. Helemaal iets voor mij.. Echt tof om te doen. Wel enorme spierpijn vandaag.

Op mijn apptivity gaf hij aan dat het net zo veel inspanning geeft als 3.5 km hardlopen.