Hoop weer op een golden oldie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoop weer op een golden oldie
afgelopen week niet wezen sporten om die reden, maar het wilt ook niet echt beter worden. Beetje irritant, het ging net zo lekker.

maar ff kijken hoe je je voelt! Rustig aan!
is dat wel zo heel slim na een blessure?
Nu is het nog even druk omdat we wat zaken graag voor de "echte" winter af willen hebben.
En mijn eigen kanjer is aan het terugkomen van een peesblessure
. Die omwille van zijn opbouwschema iedere dag even aan het werk moet.
Naja zo voel ik me regelmatig
hahaha. Ik heb zojuist een planning gemaakt met de paarden wanneer wie wat en waar, met de dinsdagavond vrij (voor het eten ff Devin rondslingeren!!) om te kunnen sporten en in het weekend moet ik even week voor week bekijken.
en dan als het mogelijk is in het weekend een uurtje
let je wel op?? Het kan ook een teken zijn van je lichaam dat het genoeg is zo he! Wat ik absoluut niet raar vind als ik dit zo lees
wel goed dat je een moment voor jezelf inpland, maar het is wel weer bewegen, ook al kan het lekker zijn, met zoveel activiteit kan het ook teveel zijn! 
sh bam en jam kon geven dacht ik, de rest kan ik ook wel weer aan haha
.............Sindsdien ben ik onwijs voorzichtig met foto's op bokt te zetten. Iedereen weet het toch beter....... Neu heb ik geen behoefte in, zo hier en daar meekletsen topics is voldoende voor mij

snap dat je daardoor niet meer zo snel iets post...

gaat bet wel goed? Je kan je moeder best opzadelen met 6 paarden om te gaan sporten!

kon mezelf nog net niet in 3-en splitsen, want had nog een aanvraag gekregen

dus kennie altijd!
MyLittleLove schreef:Zooo dames ben er ook weer eens!
Ben wat minder actief qua les mills gedeelte, ik geef zelf op de woensdagavond nog GRIT, met een heul wisselend aantal deelnemers (soms 5, soms 15, alles kan).
Zoals eerder vermeld zit ik op kamers en de lessen in Nijmegen zijn niet echt mijn dingetje, maar goed ook want ik heb een stap gezet naar mijn doel.
Ik heb me deze week ingeschreven bij Janny Barents, hij wordt mijn coach en gaat me begeleiden tot bikini fitness atleet. Dat vereist heel wat krachttraining en daarom ook veel minder cardio (groepslessen).
Ik pak dus wel nog af en toe een lesje pump of combat mee, maar sporadisch. En hard werken naar mijn doel
Nu is mijn doelstelling komend weekend mijn eerste Les Mills groeples te volgen