Probeer nu rechts te doen met m'n linker hand dus, maar ik ben rechts dus vind ik best lastig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Oksels vond ik echt heel erg meevallen. En nog steeds zo zacht! *aait*
Bikinilijn als in 'dat wat buiten je bikini/ondergoed' groeit vond ik zo goed als pijnloos. Meer daar naar binnen... Mwoah. NeuhMaar ik had het ook laten groeien, wellicht dat het meer zeer doet als de haartje eigenlijk te lang zijn? Dat ga ik nu testen, of het minder zeer doet als alles echt goed kort is
![]()
Dit topic is wel echt heel erg fijn! Hilarisch maar ook heel open en geen vraag is te gek. Echt heel tof!
Iris82 schreef:Zijn er al meer mensen die een Brazilian aangedurft hebben met de epilator? Ik zit nog te twijfelen of ik er een wil aanschaffen maar als het te pijnlijk is om alles te doen moet ik alsnog scheren. Dan is het zonde geld.
singa schreef:Maar dan... Op mijn schaamlippen zelf... Doodsangsten en martelpijnen, echt waar! Ik probeerde zo stilletjes mogelijk van buiten naar binnen te gaan, maar soms grabbelde dat ding een heleboel haartjes vast waardoor het helemaal wild werd. Slechts een fractie van een seconde, maar wel een hele pijnlijke. Phoew. Na de zoveelste uitbarsting van dat ding heb ik het voor bekeken gehouden, de laatste halve centimeter heb ik gewoon geschoren met mijn ladyshave. Die ladyshave gaat niet helemaal tot tegen de huid, dus het ziet er echt niet uit nu. Alsof ik een ienieminie ringbaardje heb.
Jolien87 schreef:Zo, die is echt niet duur. Ik heb een wat oudere, die het gelukkig nog steeds goed doet: de Philips Satin Ice Optima. Die heeft 3 opzetstukjes: scheerfunctie, epileerfunctie en een soort van scrubfunctie om bultjes en ingegroeide haartjes tegen te gaan.
Er zat ook een ijs-element bij voor een verkoelende werking, maar ik weet bij god niet waar die gebleven is en inmiddels is mijn huid zo gewend aan het epileren dat het ook niet meer nodig is.
Even een foto van internet gejat:
http://img823.imageshack.us/img823/6890/img2668d.jpg
Ladyson schreef:Haha, wat een topic. Bikinilijn en benen doe ik altijd met een epilady. De rest scheer ik. Bij mn foef is het scheren nooit echt een succes geweest. Heeft iemand weleens ontharingscreme daar geprobeerd?
Iris82 schreef:Zijn er al meer mensen die een Brazilian aangedurft hebben met de epilator? Ik zit nog te twijfelen of ik er een wil aanschaffen maar als het te pijnlijk is om alles te doen moet ik alsnog scheren. Dan is het zonde geld.