Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 00:35

Is dat niet een bijwerking van de naproxen?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:02

Rebel_Jits schreef:
Ik lag hele dagen op de bank O:) Vriendlief hielp me overeind voor sanitaire pauzes, maar verder was de tv mijn grootste vriend. Heerlijk hersenloze programma's kijken waarbij je wat kan indommelen. Ben rond dag 5 even mee geweest naar de winkel, en was stikkapot erna. Met de hondjes gaan wandelen rond dag 8/9, dat was toen ook niet tof.

Dit idd :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 14:46

Ben nu dan maar Orange is the new black aan 't bingewatchen :') Als ik te "veel" door het huis scharrel dan worden ze echt knoerthard (ja, nog harder dan ze al zijn nu) en trekken ze echt veel. Wil wel snel weer ff een blokje om hoor :+ Maar zal wel rustig aan doen. Wanneer begon het allemaal echt een beetje goed te voelen bij jullie dan?

Momenteel slik ik alleen paracetamol en dat gaat eigenlijk wel prima zo :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:06

Uhm.. vanaf dag 2 ging ik even mee met m'n man in de auto om iets weg te brengen oid. Beetje frisse neus. Maar meer niet.
Vanaf dag 4 ging het elke dag een stukje beter.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 18:21

Na 5-6 dagen werd het iets beter en kon ik elke dag een beetje meer. 2 weken thuis gezeten met hele kleine uitstapjes. Ff naar oma, ff naar t werk enz. Dat was wel echt einde van week 1.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:34

Hebben jullie allemaal achter de spier dan? Ik had echt weinig last. Moest alleen hulp bij aankleden en haar wassen ivm ellebogen niet hoger dan de schouders de eerste 4 weken

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:44

Ik had ook dat ik na 5 dagen weer een beetje door het huis kon bewegen zonder dat het bakstenen werden. En inderdaad dual-plane geplaatst, dus deels achter de spier.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:53

Ik heb mij 2 weken kl*te gevoeld. Waarin ik eerste week echt niets kon

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:55

Ik heb voor de spier. Wat ik al eerder zei, na dag 4 ging het elke dag een stukje beter. Wel echt rustig weer opgebouwd. Na 2 weken weer gaan werken (kantoorbaan)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 23:03

benangelique schreef:
Hebben jullie allemaal achter de spier dan? Ik had echt weinig last. Moest alleen hulp bij aankleden en haar wassen ivm ellebogen niet hoger dan de schouders de eerste 4 weken

Ikke achter de spier idd. Mijn moeder moest me helpen opstaan de eerste 5 dagen. Kon niet overeind komen. Aankleden en wassen idd ook de eerste 5 dagen ong. Na 7 dagen mochten mijn eerste hechtingen eruit. Ik kon mijn shirt zelf uitkrijgen heeeel rustig. De chirurg stond me raar aan te kijken dat ik dat zelf al kon haha

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 16:28

Ik heb in de spier :') Niet echt dubbel plane, niet echt achter. Dus veel last de eerste 5 dagen, daarna ging het stilletjes beter. Maar zelf overeind komen van het bed of de bank? No way, was echt onmogelijk. Zelfs er vanaf schuiven ging niet, had continue hulp nodig. Kon nog net alleen naar de wc :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 16:51

Ik heb alleen de eerste ochtend een duwtje in de rug gekregen, verder ging eigenlijk alles prima qua opstaan zonder hulp! Alleen haren wassen en een shirt+sokken aantrekken helpt ie me nog bij, verder lukt alles aardig goed :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 17:56

Inmiddels al een paard gepoetst en wat vlas door de stal verspreid, merk wel dat ik echt rustig aan moet blijven doen omdat ik anders teveel wil. Maar ben het stil zitten zo zat en wil gewoon lekker bewegen :P Moet me echt nog 5 weken minimaal gedeisd houden.

Aankleden etc. lukt inmiddels ook zelf!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:31

Hoe kan jij je paard poetsen terwijl je je bovenarmen nog tegen je romp aan moet houden???

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:21

BiBiQ schreef:
Hoe kan jij je paard poetsen terwijl je je bovenarmen nog tegen je romp aan moet houden???

Alleen de hals poetsen die ie laag hield? :')
Ik moest trouwens al vanaf dag 2 oefeningen doen van dhr Koeijers, armen elke dag steeds strekken en omhoog doen tot de pijngrens en dat elke dag een paar keer doen (4 a 5 keer) totdat ik ze uiteindelijk boven ‘t hoofd kan houden.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:47

O echt? Ik mocht dat écht niet.
6 weken armen tegen m'n bovenlijf. Kon nog geen glas uit m'n kastje pakken dus alles bleef op het afdruiprek. Ook drinken oid wat op de hogere planken in de koelkast lag kon ik niet bij :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:51

BiBiQ schreef:
O echt? Ik mocht dat écht niet.
6 weken armen tegen m'n bovenlijf. Kon nog geen glas uit m'n kastje pakken dus alles bleef op het afdruiprek. Ook drinken oid wat op de hogere planken in de koelkast lag kon ik niet bij :')

Ja, hij is een van de weinige waarbij dat gewoon moet/mag. Zegt ie zelf ook :j en hij zweert er wel bij.
Buiten dit is “boodschappen doen” (meelopen in de winkel dus :') niks getild of gepakt) het actiefste wat ik met mijn lichaam gedaan heb afgelopen dagen.
Verder zie ik amper een paard meer in mijn leven dus ik denk dat ik me de komende 5 weken wat dat betrefd ook echt nog wel in kan houden :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:03

Ik hoefde bij geen van mijn borstoperaties mijn bovenarmen tegen mijn romp te houden.
Wel mocht ik met mijn ellebogen niet hoger komen dan mijn schouders en niet zwaarder dan 1kg tillen de eerste 6 weken.
En kreeg na de laatste operatie het advies om goed op te letten qua hond uitlaten, een ruk aan de lijn kan ook verkeerd gaan.
Maar omdat ik dit keer alleen links ben geopereerd hou ik de hond gewoon met rechts vast.
Overigens is de hond ong 6kg, dus zo hard rukt dat niet aan de lijn. :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:35

Inderdaad alleen ellebogen niet boven de schouder, 4 weken lang

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 22:46

Ik moest idd 2 weken kalm houden en daarna goed na mijzelf luisteren. Ben na 2 weken weer gaan werken (baliewerk ). Klappers uit de kast halen kon ik niet. Maar dat deden mijn collega’s (alleen maar kerels.... :roll: ) met áááálle liefde _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 01:01

Ik ben er trouwens achter dat de compressievest bh van na de operatie de beste sportbh is die er bestaat :Y)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 18:39

Ik had een Carefix Anna. Gaf steun, maar drukte de boel niet plat. Was fijn om er vorm in te zien komen (ipv platgedrukte hamburger }:0 ) zonder uitzak-gevaar.
Voor het sporten gebruik ik de elite sportbh level 3 van de Hunkemoller. Heel fijn alleen een 3haak aan de achterkant, hoef je niet over je hoofd te trekken. Vind die dingen zonder haakjes altijd zo snel uitrekken, dat biedt nul support.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 18:46

Ik mag dus volgende week vrijdag mijn hechtingen eruit en op controle, en vanaf dan zou de band ook nog maar 12 uur om hoeven. Benieuwd of ik dan dus wel voor de rest een BH mag dragen. :+
Heb me de afgelopen dagen gedeisd gehouden :D De druk van voren is er ook steeds meer af aan 't gaan en ze worden ook al ieeeets zachter nu.

Voelen ze bij jullie nou uiteindelijk wel als een natuurlijke borst?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 18:53

Dat ligt er aan hoe je er in knijpt :+
Nee hoor, gekheid. Voor mij voelen min borsten alsof het nooit anders is geweest. Zo zien ze er ook uit overigens

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 19:24

Ja ze voelen bij mij natuurlijk aan hahaha