EskeGirl schreef:Succes TM!
Het gaat best goed op school en in de klas, dus tot nu toe weinig problemen ondervonden van autisme.
Jij ook succes Ladybird
Ik heb een zeer goede les gehad met Thirza. Alleen ging de les zingen. Dat was weer wat minder maar wel grappig. En toen wou ik per sé op het paard staan maar dat mocht niet. Toen deed ik het stiekem met behulp van een lesgenoot.
Toen werd de instructrice een beetje streng want als Thirza wilt lopen terwijl ik erop sta dan walst ze zo over iedereen heen weet je wel en als ik dan val doet dat heel erg pijn. Maar heb wel een seconde of vijf rechtop gestaan. 
Ik heb me vandaag ook voorgesteld aan een nieuw iemand uit de les na me.
En ik heb taart uitgedeeld.
En ik heb een boek van de arbeidsconsulent gekregen over de kwaliteiten van autisten tijdens het werk
Er was echt een lijstje waar je mogelijk problemen aan kon ondervinden, ik kan bij alles wel ''check'' roepen
maar ach het eerste hoofdstuk gaat over de kwaliteiten dus dat is een goed teken.
Er staat ook in dat een persoon zo complex is dat je die niet in 1 gesprek leert kennen maar er meer moet hebben, dat klinkt goed.
En wat het allerbeste klinkt is dat je niet alleen moet praten maar de persoon moet laten kunnen zien wat die in de praktijk op de werkvloer kan.
Ook echt met hulpverleners, ''dit en dat kan je niet blablabla'', dan heb ik zin om te schreeuwen: ''Ja, ik kijk wel met m'n hoofd weggedraaid en denk lang na voordat ik iets zeg, maar als je me nou maar aan het werk kon zien met de gehandicapten en de paarden...!'' Dan heb ik echt de leiding en loop ik er heel zelfverzekerd bij, dan gaat het praten en aankijken heel makkelijk. Maar ja dat is moeilijk te vertellen in een gesprek. Aaargghhh zelfs nu word ik weer gefrustreerd.
Laatst bijgewerkt door hannahaapje op 25-09-13 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt