Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gruis schreef:Wow... Dus ik ga toch maar even een afspraak maken met de dokter dan. Hopelijk wil ze eraan....
arabella2000 schreef:Ik krijg tr via de huisarts niets. Ik bestel al mijn spullen op artzneiprivat.de
Dan ben ik voor 100 spuiten,200 naalden en 100 ampullen iets van €50 kwit inclusief verzenden.
Ik vraag me alleen af hoe ik dit moet gaan doen als ik ooit weer op vliegreis zou gaan (staat nog lang niet te gebeuren) maarja dat zien we dan wel weer.
arabella2000 schreef:Ik krijg tr via de huisarts niets. Ik bestel al mijn spullen op artzneiprivat.de
Dan ben ik voor 100 spuiten,200 naalden en 100 ampullen iets van €50 kwit inclusief verzenden.
Ik vraag me alleen af hoe ik dit moet gaan doen als ik ooit weer op vliegreis zou gaan (staat nog lang niet te gebeuren) maarja dat zien we dan wel weer.
PPPeet schreef:Ik heb een poosje in jullie topic zitten lezen. Herken veel van de verhalen. Ik zelf heb een b12 waarde van 86 maar de huisarts vindt het een prima waarde. Leg daar een lage vitamine d waarde naast en jullie weten vast precies hoe ik me voel. Ben benieuwd of een b12 waarde van 86 volgens jullie ook echt te laag is of eigenlijk wel normaal?
Zit er ook aan te denken om over te stappen naar een andere huisarts. Zelf spuiten zie ik ook weer niet zitten.
PPPeet schreef:Ik weet de meeteenheid niet. In welke eenheden wordt er gemeten dan?
Kreeg door van de husarts dat de b12 waarde 86 is en dat vond ze prima. Mijn vitamine d was lager dan 40, daar heb ik pilletjes met een waarde van 800 pd voor. Merk alleen vrij weinig verschil.... Ook wel weer logisch als mijn b12 dus veel te laag blijkt te zijn..
Hannanas schreef:arabella2000 schreef:Ik krijg tr via de huisarts niets. Ik bestel al mijn spullen op artzneiprivat.de
Dat is wat voor gruis!