Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mri schreef:We moeten wel even opletten dat het geen eindeloos lijstjes quoten wordt!
Ik vind het ook goed als de datum naar mij gestuurd wordt dat ik het vandaag en morgen verzamel en dan post
Destino schreef:Fiffill schreef:Ik strompel trouwens wel echt heel zielig de trap af nunouja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden is het toch?
Over een paar dagen is het over![]()
Loose schreef:Mri schreef:We moeten wel even opletten dat het geen eindeloos lijstjes quoten wordt!
Ik vind het ook goed als de datum naar mij gestuurd wordt dat ik het vandaag en morgen verzamel en dan post
wil je in het lijstje, stuur dan even een PB met je start datum (met als onderwerp 30 day Shred lijstje)
Ik plaats morgen dan even een lijstje in het topic
ik hou die van sakkia hierboven aan als laatste in het topic.
Misschien ook wel een goed idee ja, dat houdt het ook overzichtelijker. Misschien als je het even in het groot en vet schrijft? Dat er iig niemand overheen leest.
Mri schreef:Goed plan!We moeten wel even opletten dat het geen eindeloos lijstjes quoten wordt!
Bzoem schreef:Na twee of drie dagen zullen je spieren de 1 kg wel volhouden waarschijnlijk. Push ups zijn één van de zwaarste onderdelen van de 30 Day Shred, daar hebben veel van ons nog moeite meeNou ik ben ook vandaag begonnen dus. Mag ik op de lijst erbij?
Jeeeetje, misschien is 1 kilo toch te zwaar voor m'n armen, die oefeningen vind ik echt killing!
En alleen die vlinder buikspieroefeningen zijn echt een super uitdaging.
Maar wat doen jullie met push ups? Het doet bij mij zeer in m'n polsen en m'n schouders...
Julia schreef:Ik denk niet dat er behoefte is aan een HK topic, omdat we zo goed ontopic blijven en echt allemaal voor ons doel gaanAls er behoefte is aan een HK topic, kan dat natuurlijk ook zo apart aangemaakt worden! Als het hier ontopic blijft, blijft het wel overzichtelijk en informatief voor alle nieuwelingen die willen beginnen.Tot dusver gaat 'ie lekker ontopic, dus sowieso complimenten daarvoor allemaal!