Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik snap dat wel 11afotograaf. De hypermobiliteit heb ik in principe geen 'last' van, dat is bekend, ik weet wat ik kan en wat niet. Soms ga ik wel over grenzen heen, maar daar heb ik geen onzekerheid over. Dat is het makkelijke gedeelte. Ik heb door de EDS wel andere klachten waar ik wel onzekerheid over heb, omdat ik daar de grens niet weet en niet kan houden.
Dus de diagnose was aan de ene kant een opluchting, maar geen verklaring voor mijn ergste klachten en dan blijft die onzekerheid wel weer.
Ik heb trouwens mijn kaak gesloopt.Daar loop ik nu voor bij de kaakfysio, dat is wel nieuw, had ik eerst nooit last van, maar nu bij harde of taaie dingen.
Deijs schreef:MyWishMax schreef:Ik snap dat wel 11afotograaf. De hypermobiliteit heb ik in principe geen 'last' van, dat is bekend, ik weet wat ik kan en wat niet. Soms ga ik wel over grenzen heen, maar daar heb ik geen onzekerheid over. Dat is het makkelijke gedeelte. Ik heb door de EDS wel andere klachten waar ik wel onzekerheid over heb, omdat ik daar de grens niet weet en niet kan houden.
Dus de diagnose was aan de ene kant een opluchting, maar geen verklaring voor mijn ergste klachten en dan blijft die onzekerheid wel weer.
Ik heb trouwens mijn kaak gesloopt.Daar loop ik nu voor bij de kaakfysio, dat is wel nieuw, had ik eerst nooit last van, maar nu bij harde of taaie dingen.
High five, same here
Met gapen kan ie ook alle kanten op en knakt het.
ItsMe2 schreef:Ik vraag mij heel erg af hoe mensen het accepteren dat ze door de hypermobiliteit niet altijd alles (in een korte tijd) kunnen wat ze wel willen en een 'gezond' iemand makkelijk vol kan houden.
Ik heb maandag en dinsdag teveel gedaan, waardoor ik vandaag echt moe /op ben. Ik kan daar zo van balen.. iemand tips om hier wat beter mee om te leren gaan?
ItsMe2 schreef:Ik vraag mij heel erg af hoe mensen het accepteren dat ze door de hypermobiliteit niet altijd alles (in een korte tijd) kunnen wat ze wel willen en een 'gezond' iemand makkelijk vol kan houden.
Ik heb maandag en dinsdag teveel gedaan, waardoor ik vandaag echt moe /op ben. Ik kan daar zo van balen.. iemand tips om hier wat beter mee om te leren gaan?