Tot het op is... Ik vond de shirtjes niet zo leuk, te felle kleur. De maten van de broeken vond ik wat onhandig. 36/38 of 40/42. De laatste is me te groot en de eerste durfde ik niet goed mee te nemen. Als zo'n broekje te strak zit ziet het er niet uit en dat zit ook niet lekker.
ja inderdaad maar ik heb hem alleen in de folder gezien moet eerlijk zijn ben nog niet begonnen maar ga zeker starten nu nog geen tijd en moet nog even kijken of mijn knie het volhoud en mijn moeder gaat gezellig mee samen met de hond
20 euro voor een hartslagmeter? Dat is natuurlijk niet duur. Heb je waarschijnlijk ook niet enorm veel kwaliteit maar als je net begint misschien wel leuk...
Issy
Geplaatst: 14-03-13 21:54
19LindA83 schreef:
natascha44 schreef:
en ik ben 36..dus kansloos?? haha..
Zeker weten... ik ben 30, dus dan ben jij zeker weten kansloos
kom ik aan met mijn 42 en moet nog starten met hardlopen!.....thanks for the motivation!
Krijgen we extra tijd voor als ons kunstgebit uit ons mond valt?
Morgen STR les 10. Moet er even tijd voor inplannen, hoop dat het lukt. Anders moet het zaterdag tussen de bedrijven door maar dan heb ik het eigenlijk óók druk
Een scootmobiel? Die dingen zijn zo traag dat ik je zelfs met mijn looprekje nog voorbij ga!
Dit ben ik in training samen met Karin:
19LindA83
Geplaatst: 14-03-13 22:51
Nee lente, zorg maar gewoon dat je die ochtend een hele tube kukident gebruikt
Ik moet zaterdag ook weer lopen!
natascha44
Geplaatst: 14-03-13 23:59
19LindA83 schreef:
jullie zijn allebei welkom bij dr rollatorrace hoor Karin en Issy
Inderdaad
Bloodymary
Geplaatst: 15-03-13 00:34
19LindA83 schreef:
jullie zijn allebei welkom bij dr rollatorrace hoor Karin en Issy
Mag ik ook mee doen? Ik ben 46. Pas begonnen met lopen op mijn 44e. Loop nu gemiddeld rondjes van 8km, maar ben nu ook aan het trainen voor een HM.
Wendy15
Geplaatst: 15-03-13 01:18
Jeetje wat gaan jullie hard! Bij mij stond het lopen even op een iets lager pitje Ben wat meer aan het dansen, sowieso 2x per week les en meestal wel in 't weekend een salsa feestje, ook goed voor de conditie! Vanavond weer een rondje wezen rennen, les 11 van start to run en ging echt lekker
Leuk dat het hier zo druk is! Ik ga vanmiddag lopen heb ik besloten. Zodra ik teveel ga uitstellen is het hek van de dam en ik wil graag mijn doelen bereiken.