Dit topic is de uitlaadklep die ik soms even nodig heb , is er iets dan typt het lekker weg... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maar je bent haar niet, dat is wel duidelijk van de foto op je profiel!
. Ben jullie ook zeer zeker dankbaar
je moet van mij!
Nou nog even een mindthought :
) De b.isschop(Pa) kant en de w.eiler kant (Ma) , pa zijn kant is totaal geen contact etc.. Na overlijden van die opa en oma is er ruzie geweest over de erfenis en is de familie van pa zijn kant uit elkaar gevallen
. Zijn was de hoeksteen en alles viel uitelkaar , geen ruzie maar gewoon rouwen verdriet en alles storte in omdat de hoeksteen verdween.Nu heb ik een zus met borderline die dingen heeft geflikt en gezegd en mijn ouders heel veel pijn diep van binnen gegeven , ik en nog een zus praten nog met haar en ik zie mijn 3 tantezeggers niet (alle 3 uit huis geplaatst, de oudste dit jaar alweer 13
). Mijn andere zus en broer en ouders hebben haar gebannen , nu heb ik contact met deze kant van de familie. Ik heb goed nieuws aan mijn moeder gebracht want haar jongste broertje zwerfde rond en was onduidelijk waar hij was , hij is alchoholist geweest en zwerfde rond in A.msterdam. Hij is weer in Friesland gespot en zit bij een oude vriend vaak , 1 neef heb ik mee gepraat en hij heeft ons uitgenodigd voor zijn huwelijk vorig jaar. En mijn zus maar praten over hem dat hij niet deugt etc , en ik zit een 2strijd.. Wat moet ik toch ? , wel verwacht hij een kleine en daar sturen we een kaart naar! Bij 1 nicht heb ik in de klas gezet maar nooit veel mee gepraat , 1 tante mijn moeder haar oudste zus heb ik net toegevoegd op FB..
.
)
Als ze écht niet op bezoek wil/gaat, heb jij het in het ieder geval geprobeerd!
, en de rest van de familie is net zo stug *zucht* . Vandaag rustig met mijn tante de oudste gepraat , zal haar nog een prive bericht sturen om te vragen hoe het is na al die tijd..
kan je niks regelen met je baas?
:
Heb het weer eens geflikt
Ik wist wel dat je het niet gemakkelijk had, maar nu is het echt wel erg!
Heb nooit krukken gehad, maar kan me best voorstellen dat het lastig is, zeker voor zo lang!
Ik heb totaal geen idee hoe het allemaal werkt en wat er allemaal mogelijk is, maar is er geen mogelijkheid om met bijvoorbeeld je moeder (of met iemand waar je goed mee kunt praten) eens ergens anders te informeren wat de mogelijkheden zijn'?! Dit is toch niet het enige dat er is voor jou? Als ik jouw verhaal zo lees, kan ik me zó goed voorstellen dat je daar niet wilt blijven! En het klinkt ook helemaal niet als een oplossing voor jou! Of dat je eens contact op neemt met jouw verzekering en eens kijkt of zij wat mogelijkheden voor jou kunnen noemen?!
Ik heb hem nu dus van alles verwijderd, alweer. Ook geblokkeerd dit keer van FB en whatsapp + nr verwijderd. Maar doordat hij de vorige keer na een paar dagen ook echt contact zocht, en toen minder emotioneel was dan nu, heb ik nogsteeds hoop! Wie wilt mij van de hoop afpraten? Want er ís geen hoop meer. Ik moet dit nieteens willen, want ik kan eigenlijk nieteens gelukkig worden in een relatie zonder goede communicatie! 

)