Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:50

Poeh mijn klaagzang is niks vergeleken met de rest , maar dat weten jullie van mij :P Dit topic is de uitlaadklep die ik soms even nodig heb , is er iets dan typt het lekker weg...

Iolanthe

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:52

nou, daar dient het topic toch voor :)
ik heb laatst aan je gedacht, omdat er op de manege een meisje kwam die ook op een zorgboerderij hielp (jij toch ook hé, voor ik hier maffe dingen zeg :+ ) maar je bent haar niet, dat is wel duidelijk van de foto op je profiel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:55

Nee klopt ik klaag geregeld over de pannekoeken die daar lopen :') , en ik ben nederlands :P , ja maar ik klaag wel heel veel. Ben ik nou een zeurkont?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-04-13 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:56

haha, pannekoeken, die is bijna nog beter dan mijn "kippen" :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:56

Ja lopen een stel onnozele ganzen rond , en soms denk ik van 'man act normal' ach its life , and nothing is perfect :P

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 19:54

Nouen joh, maakt niet uit als het niet erg is toch? Is bij mij ook zo.

Waarschijnlijk is het wel erg genoeg om je er mee bezig te houden, dus dat mag je ook van je af praten toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:11

Ja precies , maar het is altijd Takkie. Heb geen aandachtstekort , uit me soms vreselijk in mijn teksten maar goed dat is de autistische side van Tak... Kan mijn ei gewoon slecht kwijt en dit topic is een ademhaling , gewoon even je zorgen kwijt en weer verder :D. Ben jullie ook zeer zeker dankbaar

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 21:14

in dit topic is het toegestaan om om aandacht te vragen :j je moet van mij! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 21:40

:Y) Nou nog even een mindthought :

Ik heb 2 ouders (Duh :Y) ) De b.isschop(Pa) kant en de w.eiler kant (Ma) , pa zijn kant is totaal geen contact etc.. Na overlijden van die opa en oma is er ruzie geweest over de erfenis en is de familie van pa zijn kant uit elkaar gevallen -O-

Ma haar kant dan , opa heb ik nooit gekend en oma is in 2004 overleden ;( . Zijn was de hoeksteen en alles viel uitelkaar , geen ruzie maar gewoon rouwen verdriet en alles storte in omdat de hoeksteen verdween.Nu heb ik een zus met borderline die dingen heeft geflikt en gezegd en mijn ouders heel veel pijn diep van binnen gegeven , ik en nog een zus praten nog met haar en ik zie mijn 3 tantezeggers niet (alle 3 uit huis geplaatst, de oudste dit jaar alweer 13 <3 ). Mijn andere zus en broer en ouders hebben haar gebannen , nu heb ik contact met deze kant van de familie. Ik heb goed nieuws aan mijn moeder gebracht want haar jongste broertje zwerfde rond en was onduidelijk waar hij was , hij is alchoholist geweest en zwerfde rond in A.msterdam. Hij is weer in Friesland gespot en zit bij een oude vriend vaak , 1 neef heb ik mee gepraat en hij heeft ons uitgenodigd voor zijn huwelijk vorig jaar. En mijn zus maar praten over hem dat hij niet deugt etc , en ik zit een 2strijd.. Wat moet ik toch ? , wel verwacht hij een kleine en daar sturen we een kaart naar! Bij 1 nicht heb ik in de klas gezet maar nooit veel mee gepraat , 1 tante mijn moeder haar oudste zus heb ik net toegevoegd op FB..

Mijn borderline zus heeft het over familiedagen etc , nou daar gaan wij niet heen thanks to her! Weet nooit zo goed wat ik met mijn familie moet , heb leren leven zonder en nu wijzen alle tekenen op een hereniging , wil nog flink door chatten met al mijn relaties dat zeker , mijn moeder is een dwarskop maar ze wil vast wel op bezoek bij een paar :P .

Houdt me goed bezig op het moment , en moest het kwijt , en wie vertrouw ik meer dan jullie toppers in dit topic :+:

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:16

Wat een verhaal!!
Ik zou naar die trouwerij gaan! Als het echt niets is, ben je toch zo weer weg?! Vind dat je het een kans zou moeten geven!! (neem aan dat je 'volgend' jaar i.p.v. 'vorig' jaar bedoeld eigenlijk :+ )

Mijn moeder komt uit Volendam, dus het 'eigenwijze' ken ik wel :+ :D Als ze écht niet op bezoek wil/gaat, heb jij het in het ieder geval geprobeerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 19:58

Ja ik ga ook met mijn andere zussen praten , vindt het allemaal zo lastig de vorige keren dat ik ze zag waren bij de meeste in de rouwperiode van mijn oma... 1 oom zagen we nog weleens en de rest niet , ik weet niet eens meer hoe ze praten of eruit zien.. In 2004 was ik pas 11 bijna 12 ..

Haha mijn moeder Alkmaarse :') , en de rest van de familie is net zo stug *zucht* . Vandaag rustig met mijn tante de oudste gepraat , zal haar nog een prive bericht sturen om te vragen hoe het is na al die tijd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 21:34

Nou die Tante heeft beloofd mijn moeder te bellen! , wil haar niet met een dooie muis blijmaken maar heb wel al stiekem mijn moeders nummer doorgegeven :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 07:44

+:)+ Ben heel benieuwd hoe ze reageerd!!! Heeft ze nog aangegeven binnen welke tijd ze contact op gaat nemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 09:08

Nee wel zo snel mogelijk! , zo ik hoop dat ze het ook snel,doet...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:28

Na een maandje ben ik ook weer eens aan de Bokkerij...
Het ging welgeteld een maand goed met mijn gebroken rechtervoet, helemaal mooi genezen tot: ik mijn linkervoet zwaar kneus. Weer op krukken. En gek genoeg blijft mijn voet nu blauw en dik. Koninginnedag moet ik toch wel aan de bak in de winkel, maar dit gaat 'm zo niet worden...
Ik ben het zo spuugzat die kl*te krukken! Zucht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:39

:(:) kan je niks regelen met je baas?

Ik zit ook weer in de problemen -O- :

Ik woon begeleid uit nood bij 4 anderen , 3 geestelijk gehandicapt waarvan 1 ook nog een zwaardere dan mij autist. 1 Is gewoon en is alleen woordenblind en wat traag van begrip , dit is via een z.orgboerderij waar ik in september 4 jaar kom.

Nu woon ik er een jaar en geef al maanden aan dat ik dit niet meer trek en ben net een bom die op scherp staat , via de z.orgboerderij praat ik elke week met een vrouw die psycholoog is daar.

Ik heb een tijd terug aangegeven een sleutel te willen , nu heeft mijn woordenblinde woongenoot een sleutel en hij moet hem inleveren en dan delen... Idioten bah daar was ik al geirriteerd en boos over , 2 andere huisgenoten smakken en eten met mond open.. Ook daar ben ik zat van , de woordenblinde mag 2 keer eten en wij krijgen 1x opgeschept en hij eet ranzig en traag. In het weekend houden ze niet rekening ermee dat ik graag langer slaap en maken ze gewoon lawaai en praten luid. Op de z.orgboerderij gaat misschien mijn favo pony weg , erg jammer en zit er wel mee. Dan heb je nog de begeleiding die wel 2x opschept heel vaak , niet dat ik meer hoef maar dat steekt wel.

Nu had ik noodles gemaakt en was al woest van binnen en vrat me al op , en helaas de begeleiding zat eraan en dat was mijn trigger want ze zitten altijd aan mijn spul >< Moet alles een naam opzetten en opruimen , nu heb ik haar geslagen en kwam de achterwacht (in case of emergency kunnen ze diegene bellen) en moest morgen ochtend oprotten hele weekend en half 9 moest ik weg zijn. Heb boos alles ingepakt en de bus gepakt , nu ben ik bij mijn ouders maar kan niet blijven hier...

Ik weet niet waar ik heen moet , onder de brug? Ben compleet in de war van alles , het liefst hak ik mijn hoofd ofzo eraf , ik heb niemand wat heb ik te verliezen? Wacht ik heb alles al verspeeld en ga echt niet meer terug daarnaar toe , smetvrees krijg je er. De autist veegt haar broodmes aan haar vingers af en likt haar vingers dan af , alles moet ze opeten en met die natte vingers raakt ze alles aan.

1 is goor , remsporen niet verwijderen en als ze haar periode heeft dan ligt het overal. Geef ik aan dat er geen plee papier is duurt het dagen voor ze het bijvullen en dan spoelen ze niet door (wat ze nooit goed doen btw) en stinkt het naar plas

En maandag komt een vrouw te praten over mijn kant van het verhaal , over een eventuele aanklacht etc -O- Heb het weer eens geflikt :o

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:30

:(:) Ik wist wel dat je het niet gemakkelijk had, maar nu is het echt wel erg!
alvast 1 ding: hak je hoofd er niet af! het leven is zoveel mooier met een hoofd!
maar serieus, ik zou niet meteen weten hoe je te helpen. Ik weet dat je al eens op zoek bent geweest naar een eigen huisje... Misschien moet je eens kijken voor een kleiner huisje? Of is dat geen optie? Veel sterkte in ieder geval!

En JoopC, ook een dikke knuf! :(:) Heb nooit krukken gehad, maar kan me best voorstellen dat het lastig is, zeker voor zo lang!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:44

Ik doe wat ik kan , er zijn een paar mogelijkheden.. Huurhuis - of een tussenhuis dus weer een groep en vandaar uit ergens heen.. Beiden hebben tijd nodig , zonder hoofd zie ik zo weinig besef ik me nu :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 20:10

Jemig, wat een verhaal... -O- Ik heb totaal geen idee hoe het allemaal werkt en wat er allemaal mogelijk is, maar is er geen mogelijkheid om met bijvoorbeeld je moeder (of met iemand waar je goed mee kunt praten) eens ergens anders te informeren wat de mogelijkheden zijn'?! Dit is toch niet het enige dat er is voor jou? Als ik jouw verhaal zo lees, kan ik me zó goed voorstellen dat je daar niet wilt blijven! En het klinkt ook helemaal niet als een oplossing voor jou! Of dat je eens contact op neemt met jouw verzekering en eens kijkt of zij wat mogelijkheden voor jou kunnen noemen?!

En betreft die pony, heb je al aan de eigenaar aangegeven dat je haar zo zult missen als ze weg gaat??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:15

Ik had vandaag gesprek , ze willen alles wat sneller doen maar veel is er niet. Geen werk geen thuis , geen thuis geen leven...

Mijn ouders willen niet meer als crisis plek bestempeld worden , dus gebeurt er wat weet ik veel waar ik terecht kom dan als er weer crisis is... Dat begrijp ik wel volledig , binnekort weer op gesprek en ga echt met een pokerface naar 'huis' morgen kan toch nergens heen..

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 14:14

Allemaal hele dikke knuffel !

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:40

Mag ik mij hier ook weer melden?

#zeikmodus aan.

Ik heb ruim anderhalf jaar een relatie gehad met een hele leuke jongen, maar wel eentje die moeilijk zijn gevoelens uitte (bleef oppervlakkig).
Het is een half jaar geleden al eens eerder uit geweest, hij was het gezeur en gezeik zat (We hadden wel eens meningsverschillen, kibbelden wat maar echt ruzie kon ik het nooit noemen) opeens en maakte het uit. Hij was toen erg bot, boos en kortaf. Je zag, hoorde en merkte aan hem dat hij het toen zat was. Ik heb hem toen van alles verwijderd en na een dag of 4 kreeg ik toen opeens een SMSje van hem en vanaf toen zocht hij weer de aandacht en wilde afspreken maar durfde niet goed nog eens te proberen. Uiteindelijk na 3x opnieuw afgesproken te hebben, had hij een hotel voor ons saampjes geboekt en zijn we toch weer doorgegaan met de relatie.

Daarna ging het prima. Maar toch vind ik niet dat ik me, als ik me ergens rot over voel, maar moet inhouden om er wat over te zeggen. Ik kaart dat wel normaal aan en vraag dan ook hoe hij het zou vinden als hij in mijn schoenen zou staan. Ik ben dus bewuster met deze situaties omgegaan, word niet meer zomaar boos maar probeer er wel over te praten, maar voor hem was ook; hoe meer ik praatte, probeerde uit te leggen wat ik voelde, des te meer hij dat gezeik vond.
Nou had ik deze week echt 2 dagen dat ik wat chagrijnig was en een beetje botter tegen hem deed dan normaal (maar dit ook tegen mijn ouders, was dus niet op hem gericht) en toen heb ik mezelf ook geuit dat ik me onzeker voelde. Hopende dat hij me zou steunen en me kon helpen op te peppen.. maar in plaats daarvan maakte hij het weer uit..
Dit hebben we die avond zelf nog met elkaar besproken en dat ging wel oke, toen praatte hij opeens wél en uitte zijn gevoelens. Maarja het was uit, dusja daarna probeerde ik ook geen contact te zoeken.

De dag erna stuurde hij eerst een bericht via Facebook (zag ik later) en daarna kreeg ik opeens een appje van hem (omdat ik dat dus niet had gezien, en niet had gereageerd denk ik. Stond hetzelfde in). Hij zocht weer contact en 's avonds stuurde hij me opeens foto's van mijn buurtje. Dat hij daar was (terwijl hij echt 40 minuten met de auto bij mij vandaan woont)..
Uiteindelijk dus elkaar die avond nog gezien, en dat was heel emotioneel en hij was echt heel erg aangeslagen.. Huilend namen we afscheid en daarna volgde ook nog vele sippe berichtjes. Dramatisch :P
De dag erna was hij een stuk luchtiger, heb ik hem weer gezien namelijk. Hij stelde wel voor om nog eens af te spreken, maar hij twijfelde nog wel en was nogsteeds bang om opnieuw te proberen. Dus voor nu nog geen antwoord, maar dat had ik dan ook wel verwacht.
Vandaag was hij helemaal luchtig, zei weinig en toen wist ik zelf niet meer of ik op deze manier wel af wilde spreken. Ik kreeg namelijk wel hoop erdoor, maar dat leek nu valse hoop > aan het lijntje-gevoel te worden. Toen ik dit besprak zei hij opeens ook dat het hem idd beter leek om het maar niet meer te doen. Hij houdt nog wel van me, vind me leuk, maar durft niet opnieuw te proberen en twijfelt.

Bah :\ Ik heb hem nu dus van alles verwijderd, alweer. Ook geblokkeerd dit keer van FB en whatsapp + nr verwijderd. Maar doordat hij de vorige keer na een paar dagen ook echt contact zocht, en toen minder emotioneel was dan nu, heb ik nogsteeds hoop! Wie wilt mij van de hoop afpraten? Want er ís geen hoop meer. Ik moet dit nieteens willen, want ik kan eigenlijk nieteens gelukkig worden in een relatie zonder goede communicatie!

En paardlief is ook nog eens heel vervelend met het uit de wei geplukt worden etc :\
Wie wil me opbeuren?!

#zeikmodus uit.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:37

Ik wil je best opbeuren! Hoe? Dit wil wel eens helpen bij mij:
Afbeelding

Ik snap wel dat je je rot voelt, als het uit is is het uit, maar je hoopt toch dat het anders was gegaan :(:)
Als ik het goed snap, ben je blij dat het gedaan is, maar vindt je het wel nog jammer? snap ik wel, ik heb het ook gehad. In dat geval moet je er gewoon aan wennen denk ik. Veel sterkte!

(en ik hoop dat mijn ongestructureerde post een beetje geholpen heeft :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:06

Dreamy :(:) , mannen hebben gewoon geen hersens , en je paard is gewoon super niet lief _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 13:22

Hoe is het ladies? , de begeleider waar ik mot mee heeft werkt en doet alsof haar neus bloed , ben maar naar mijn ouder gevlucht krijg er alleen maar onnodige stress van ><.Doe je het nog eens bij haar dan bellen we de politie , nou dan heb ik een reden om die paasei kop van haar neer te knuppelen, naar weif bah bah mag niet zo denken maar ben er weer eens compleet vanaf *zucht*

Ook schiet het voor geen reet op , ja en je moet eerst werk en bla bla. .En we komen geen enkele steek verder ...