[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jolienrotti

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:48

morgen is het dan zo ver voor mijn vriend.. krijgt ie een cover up! ik zal proberen een voor en na foto te maken en te posten! Ik wou het eigenlijk ook filmen.. maar ik weet niet zeker of dat wel gaat helemaal, want ik laat tegelijker tijd een tragus piercing zetten!

Ben héél benieuwd hoe z'n tatoeage morgen word! :o

chieppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 09:46

Hoi allemaal,

Na lang meelezen en soms wat te plaatsen, hier dan mijn eigen tattoo.
Dit is mijn tweede tattoo, de eerste staat op mijn enkel

Ik heb al onwijs mooie creaties voorbij zien komen, de een nog mooier als de andere.
Geweldig

Groetjes
Wendy

Afbeelding

Mijn tweede tattoo.
Gisteren gezet op de binnenkant van mijn pols.

De G staat voor mijn zoon Guillermo
De M staat voor mij dochter Madalynn.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:19

chieppie schreef:
Hoi allemaal,

Na lang meelezen en soms wat te plaatsen, hier dan mijn eigen tattoo.
Dit is mijn tweede tattoo, de eerste staat op mijn enkel

Ik heb al onwijs mooie creaties voorbij zien komen, de een nog mooier als de andere.
Geweldig

Groetjes
Wendy

[ Afbeelding ]

Mijn tweede tattoo.
Gisteren gezet op de binnenkant van mijn pols.

De G staat voor mijn zoon Guillermo
De M staat voor mij dochter Madalynn.

Mooie tattoo, maar vooral, wat een mooie namen <3

Ik heb weer een selectie tattoos bij elkaar gezocht :))

1. http://24.media.tumblr.com/tumblr_mbu91 ... o1_500.jpg
2. http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbucu ... o1_500.jpg
3. http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbn1g ... o1_500.png
4. http://mydreamaremydreams.tumblr.com/post/33233166123
5. http://mydreamaremydreams.tumblr.com/post/33164285577
6. http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbea8 ... o1_500.jpg
7. http://24.media.tumblr.com/tumblr_mazx2 ... o1_500.png
8. http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4dnr ... o1_500.jpg
9. http://mydreamaremydreams.tumblr.com/po ... a-horitada
10. http://mydreamaremydreams.tumblr.com/post/33016863816

Ik hoop dat ik ooit zelf een tattoo kan laten zetten. Ik kijk er al erg naar uit.

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 10:53

Het is een kleintje maar het is er een :). Ik ben er erg blij mee!! In augustus gezet. Hopelijk volgend jaar de volgende.
Afbeelding

idee voor de volgende:
5 vogels op mijn schouderblad
Afbeelding

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:06

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:07

Ik mag dalijk om 16:00 :):)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:07

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 14:37

@moonprayer : Wauw! Prachtig!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:51

Prachtig!!'

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 17:14

Ik ben klaar... Deed erg auw, had geen 15 sec. lamger mpeten duren of ik was flauwgevallen, maar het was het waard! Zal zo een foto maken. :):)

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 18:01

Ben benieuwd!

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:24

Oehhhh ik mag ook bijna, en als ik al jullie tattoo's zie heb ik er ook zoveel zin in!!
Nog 1 week en 2 dagen..

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 22:41

Wat komt er weer veel moois voorbij! Als ik dat allemaal zie begint het bij mij ook weer te kriebelen dus ik denk dat er bij mij ook wel weer ooit een tattoo bijkomt ;)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 00:38

Vogels vind ik ook een hele mooie tattoo :)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 07:26

Ik heb vogels op mijn zij bij mijn tekst.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:19

Ik heb ook vogeltjes, op m'n rug *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:22

Ik ook in m'n tattoo verwerkt :P

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:11

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 11:59

Zo, ik heb ook weer 30+ pagina's bijgelezen/bijgekeken :D

Mooie tattoo's, ideeën en ontwerpen kwamen er voorbij! Evenals interessante discussies, leuk om te lezen! En die docu, wat verschrikkelijk zeg, brr. Behalve 'Karim', die kon er nog wel mee door naar mijn mening.

Ik ben er vrij zeker van wat ik wil zetten. De voetafdrukjes van onze hondjes. Ik ga deze week even een stempelkussen halen om de pootjes mee te stempelen. Van een aantal mensen kreeg ik te horen of het wel verstandig is om de pootjes te laten vereeuwigen, aangezien ik in de toekomst waarschijnlijk nog wel meer honden ga hebben om het zo maar te zeggen. Rocky en Woody zijn juist net even anders omdat zij ook horen bij mijn 'jeugd' en 'puberteit'. Zij zijn al die jaren met mij meegegroeid en zijn ook 'de hondjes' van mijn ouderlijk huis. Nu woon ik nog gewoon thuis, en ze leven ook nog steeds (gelukkig!!)
Ik zit alleen nog een beetje in een dilemma over de plaats ervan. Ik vind op de binnenkant van mijn pols erg mooi, maar dit lijkt mij niet handig voor de toekomst. Ik ben nu nog in opleiding tot verpleegkundige en werk dus altijd met blote onderarmen. Helaas worden tattoo's lang niet overal geaccepteerd en dit kan ook nadelig werken voor eventuele sollicitaties later. Hoe mooi ik de plek ook vind, ik wil niet dat het mijn toekomst in de weg gaat staan. Nu zit ik te denken aan een stukje hoger, namelijk op de onderarm voor de elleboogsplooi, beetje lastig uit te leggen :P Deze plek lijkt mij wat makkelijker te bedekken en het springt wat minder in het oog omdat je de binnenkant van je arm vaak naar het lichaam hebt toegedraaid. Binnenkant bovenarm vind ik ook erg mooi, ook omdat die plek dicht bij het hart zit als je je arm tegen je aan houd. Enige wat me daar van tegenstaat zijn mijn lelijke bovenarmen met lichte striae :') Dus die plek valt daarom af, helaas.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:08

Persoonlijk vind ik iets van pootafdrukken het mooist op een schouderblad, net of ze dan over je heen lopen zeg maar. Plus dat je 'ze ' mee draagt.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:14

Daar zit mijn muzieksleutel ook, Bonjoy. Moet zeggen dat het mensen vaak niet eens opvalt dat er een tattoo zit eigenlijk. Terwijl die toch niet echt klein is :P
Bij m'n vakantiebaantje ging ik na bijna 3 maanden werk de machine instellen toen een collega waar ik elke dag mee werk ineens vroeg "hey! Heb je een nieuwe tattoo?" terwijl die er toen al bijna een half jaar op stond :=
Nou moet ik wel zeggen dat ik vaak lange mouwen draag hoor, ik ben echt een koukleum.

Ik vind op je zij, net de bolling naar je rug ook altijd erg mooi. Of je schouderblad inderdaad (of ertussen)

Bij mij kriebelt een sleeve nog altijd. Maar vooralsnog voor in de toekomst :) Maar vind het zo leuk om erover na te denken en mooie voorbeelden op te zoeken enzo <3

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:01

aslo schreef:
Persoonlijk vind ik iets van pootafdrukken het mooist op een schouderblad, net of ze dan over je heen lopen zeg maar. Plus dat je 'ze ' mee draagt.

Dat vind ik inderdaad ook erg mooi. Maar ik ben best wel breed en 'goed gevuld :o Het zijn maar kleine pootafdrukjes (Maltezers), dus dan valt het nogal in het niets, haha. En daarbij wil ik ze zelf graag kunnen zien.

@Warbling: Het is inderdaad geen opvallende plek, behalve als je met je arm in een vreemde hoek gaat lopen natuurlijk :') Ik draag ook meestal lange mouwen en een paar lagen kleding over elkaar heen. Heb het altijd koud.

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:17

Hallo allemaal! Na het hele topic doorgelezen te hebben, vind ik het nu toch echt tijd dat ik hier zelf ook een keer ga reageren.
Ik zelf wil ook graag een tattoo, dit heeft voor mij verschillende redenen. Helaas is het een tattoo die je steeds vaker ziet, maar gezien mijn betekenis erachter kan ik me echt niets bedenken wat meer bij mijn betekenis past dan deze afbeelding, na lang twijfelen wil ik hem hier toch wel eens laten zien en na nog langer twijfelen laat ik dan ook mijn betekenis achter deze tattoo hier weten, dit omdat ik hier mijn ideeen wel kan laten zien, maar dan zonder de betekenis te weten is het voor jullie ook lastig om je mening te geven.
Ik heb hem zelf ook al wel wat aangepast via paint (niet meest ideale dus), maar twijfel nog over een paar kleine dingetjes. Ik zal hem hier eens neergooien: Afbeelding
Zit te twijfelen tussen 4 of 5 vogels, omdat ons gezin uit 5 bestond, maar mama is 2 jaar geleden overleden, dus nu zijn we nog met z'n vieren, het sterretje is overigens ook voor mama. Verder twijfel ik er misschien ook nog over om het sterretje misschien een andere kleur te geven ipv zwart. Ik zal de betekenis achter deze tattoo hier neerzetten en dan hoor ik graag jullie mening hierachter.
Paardenbloemen passen zich altijd aan en groeien overal (trouw). Ze houden echter wel altijd hun eigen kleur, kracht en persoonlijkheid, ik vind het erg belangrijk dat je jezelf blijft en dat je ook jezelf durft te zijn en te laten zien. De uitgeblazen pluisjes staan voor verdergaan. Uitbreiden, niet te lang op dezelfde plek blijven staan, doorgaan, niet achterom kijken. Voor mij ook een stukje afsluiting van een moeilijke tijd.
Er staat één sterretje bij de vogels, dit omdat ik er van overtuigd ben dat mama een ster aan de hemel is en het wegblazen van de pluisjes ervoor staat dat je dan een wens mag doen en ik nog elke dag wens dat mama terug komt..
De vogels staan voor vrijheid, om te doen wat ik wil, zonder te denken wat anderen er van zullen vinden en zonder dat anderen tegen mij zullen zeggen dat ik het toch niet kan.
Verder staan de 4/5 vogeltjes voor ons gezin, zo blijven we toch nog allemaal bij elkaar en ook omdat mijn gezin gewoon heel erg deel van mijn leven is, zeker na de dingen die we samen meegemaakt hebben.

Dit is de "korte" versie van mijn betekenis maar voor mij zit er natuurlijk nog meer achter, door de dingen die ik heb meegemaakt.
Het is misschien een beetje een warrig verhaal, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:22

Wat een prachtig verhaal AnniekSolana!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:40

Mooie betekenis annieksolana! Ik heb deze tattoo ook, ook als een soort zelfde betekenis