Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boself schreef:Op de laatste foto zit je haar het leukste(Bril staat je trouwens ook goed) wel jammer dat je er niet zo veel van ziet. :C maar als ik het zo zie zou een lange pony je misschien wel staan, of laat dat die kale plekken zien?
lotte_horses schreef:Boself schreef:Op de laatste foto zit je haar het leukste(Bril staat je trouwens ook goed) wel jammer dat je er niet zo veel van ziet. :C maar als ik het zo zie zou een lange pony je misschien wel staan, of laat dat die kale plekken zien?
Bedoel je met 'dat je er niet zo veel van ziet' dat de foto slechte kwaliteit is (met gsm getrokken) of omdat het zo snel er terug uit is?
Dankje! Het was mijn vorige bril, maar nu moet ik die niet meer dragen.
Lage pony lijkt me wel leuk, ik zal het er met de kapper over hebben.
Bedankt!
lotte_horses schreef:Heeft iemand hier toevallig tips voor/hetzelfde voor? Bedankt!
Boself schreef:lotte_horses schreef:Heeft iemand hier toevallig tips voor/hetzelfde voor? Bedankt!
Ik heb een lange pony![]()
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ] (Oude foto)
Mijn tip is: Borstel je pony 'omhoog' en haal vervolgens je haar naar voren, krijg je zo'n opzijgezwaaid effect als je me snapt xd
EDIT: Ik zie nu pas dat mijn poses op de foto leuk naast elkaar staan.Naar links kijken - recht in de camera - naar rechts kijken xd
jasz schreef:ik kom even binnenvallen...
@AliesMeijer dat kan je vaak zien als er as- bij staat zoals asblond ofzo. en als er duidelijk in de naam staat at er geen rood in zit, dus geen kastanje ook ofzo.
oranje kan je trouwens oplossen met zilvershampoo of blondeerspray of wil een koelere tint erover.
edit: in donkerblond zit vaak wel rood. je moet dan echt donkerasblond ofzo.