Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:23

zij vliegt op eigen vleugels. afsluiting moeilijke periode, ben nu 'vrij' (symbool vlinder) en niet meer alleen (vandaar 2)
ik heb wel foto's waar je ze op ziet, maar dat zijn er echt maar een paar idd
naam van de kleine wil ik tegen die tijd op mn triceps. mn rus wordt nu al doorgetrokken naar mn schouderkop (heb trouwens ook michel bovenop mn schouder staan sinds een paar weken, wordt erin verwerkt) en dan wil ik richting een halve sleeve

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:54

CindyUniek schreef:
@ Joanne, okee omdat ik ze op je trouwfoto's niet zo snel kon ontdekken :+
FF is leuk :))

@ Nathalie, jeetje wat heftig.... hoe oud ben je? en zitten er positieve vooruitzichten aan te komen mbt huisje enzo?
en is de kans groot dat jullie kindje in de toekomst weer die afwijking kan hebben?

Ik ben 20 en mijn schat 22. Nee voorlopig nog niet eigenlijk, pas als we klaar zijn met onze opleidingen misschien. We gaan beiden dit jaar weer beginnen aan school (hij BBL lasser niveau 2 en ik paardenhouderij en sport BBL niveau 4) en hopelijk vinden we allebei een leuke baan voor tijdens de opleiding en natuurlijk ook erna. Gelukkig zijn we tegen die tijd al wat jaren ingeschreven op woningnet dus kunnen we hopelijk eindelijk wat huren... Maar dat duurt dus nog een tijd, ff doorbijten.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 01:15

Heb ik weer: nu staat de box van mijn dromen ineens redelijk dichtbij betaalbaar te koop :+ . Als ik die kan bemachtigen dan koop ik die hoor :') . Kan er zelfs niet van slapen, zo graag wil ik hem := .

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 05:36

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 06:13

Met 3x per dag klussen hebben wij ook geen moeite hoor :=

Nathalie, lijkt me idd heel heftig. Hopelijk gaat het de volgende keer beter!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 06:27

CindyUniek schreef:
hey ik had gereageerd en nu is ie er niet?!
mooie tattoos!
wat staat er op je voet? (in NL :'))
vandaar dat ik ze niet zag in je jurk

kamertje is te klein om goed te zien!

ik heb nu 2 tattoos
'Uniek' op mijn enkel
en 'the key of life' (ankh) op mijn pols
nu moet mijn dochter er ook nog op, maar weet nog niet waar...
of in kleine letters op mijn onderarm, aan de zijkant
of alleen de J in mijn nek
en dan een evt 2e met de beginletter eronder

Ik heb ook 3 Tattoo 's waarvan. 1 de volledige naam van mijn dochter op mijn. Hele onderarm

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 06:32

rienne schreef:
Met 3x per dag klussen hebben wij ook geen moeite hoor :=

Nathalie, lijkt me idd heel heftig. Hopelijk gaat het de volgende keer beter!

Pfff moet er zo niet aan denken veelste vermoeiend zou niet weten wanneer ik dat zou moeten doen overdag is de kleine er altijd in de avond zijn we omstebeurt weg ( ik paarden doen en hij motorrijden ) en dan is het al laat

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:03

Jeetje ben ik even weg . . . . . . :D pffff, heb een uur bij zitten lezen hahahaha.

@Djesseka, ik hoopte het wel, maar verwachte net als andere in onze fam. een meisje.
Dus ben echt helemaal op een blauwe wolk aan het zweven hahah.

@ST, begrijpelijk hoor dat je zorgen maakt. Gelukkig nu al minder! en anders gewoon de VK bellen voor een extra controle.

@Mer, Welkom. Je mag trouwens wel verse sushi eten hoor als je weet dat het van een goede zaak komt waar de doorloop van klanten goed is. Ik eet ook nog steeds sushi. Verse vis mag zowiezo. Alleen bepaalde soorten niet teveel. Indd. zou ik een afspraak maken bij de gemeente die kunnen je precies vertellen hoe het werkt als je in Oostenrijk bevalt.

@Zahlina, als je temp hoogt blijft klinkt het positief, hoop het :D .

@Rinske, leuke box met die rietenmanden.

@Jett, welkom. Bij Wehkamp kan je leuk shoppen van verschillende mereken, vind alleen de verzend kosten veel.

@Fleur-1984, Ik zou het niet meer weten of het voor of na de eisprong was. Deze zwangerschap is echt een verassing, voor ons allemaal :o .

@Suze, wat leuk zeg! Is hij nu ontdekt? hahah ;)

@Kel-91, Welkom.

@Friemel, heel veel sterkte! lijkt mij enorm vervelend als je zo moet spugen en kan mij goed voorstellen dat je er af en toe knettergek van wordt! Erg vermoeiend. :(:)

@Lindy1982, beterschap voor je kleine meid! Ik heb altijd ORS in huis voor dit soort gevallen, stelt mij gerust. Nou moet ik zeggen dat onze dochter een enorme medische achtergrond heeft en al weinig drinkt van zichzelf. En wat een enorm gave kamer zeg!

@NathalieW, wat een onzettend heftig verhaal, ik vind het wel fijn dat je dit verdriet samen met je partner heb op kunnen vangen ondanks jullie jonge leeftijd. Dit laat wel zijn hoe groot de liefde tussen jullie is! <3

Wij gaan vanmiddag naar het gemeentehuis. Dan gaat mijn vriend de "vrucht" erkennen, wat klinkt dat stom he :+ hihihi

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:07

Toverbal leuk je vriend jullie beeb erkennen :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:12

Nathalie jeetje wat een verhaal zeg! :(:)
Toverbal iets leuks op de planning dus!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:16

@Neel-, mijn vriend en ik zijn niet getrouwd, vind het zo wel makkelijk hebben wij bij de eerste ook gedaan.

@Saffier, ja zo heb je elke keer iets voor de baby om te doen hihihihi.

@Kimberley, ik heb wel babyzwemmen gedaan met onze kleine meid. Was een speciaal bad en ook extra verwarmd. Ik heb nooit last gehad van het chloor, volgens mij zat er ook minder in.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:49

Even een stipje. Lees en schrijf vanavond even bij. Gisteren heeft mijn laptop het thuis begeven en op de Ipad schrijf ik niet zo lekker.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:52

Goeiemorgen bokkers,

Ik heb gisteren niks meer gepost omdat ik een beetje depri was. ik zal het even uitleggen:

Gisterenmorgen had ik dus een test gedaan van kruidvat en die toonde positief. ik was dus heel de dag in de wolken, maar ik wilde voor de zekerheid toch nog een test doen van bij de apotheek, omdat het streepje toch niet volledig 'vol' was. En ja, je raadt het al: de test van de apotheek was negatief. Toch beginnen twijfelen, want mss had ik er niet goed op geplast enzo. Enfin, na nog eens 5 minuten wachten zagen mijn man en ik toch een heeeeeeeel licht tweede streepje.
Ik werd toen helemaal gek, ik wou gewoon zekerheid. Dus nog een andere test gehaald en dit maal in een potje geplast. Deze toonde ook negatief. Maar na een twintigtal minuten toch weer een heeeeeeel licht streepje.

Pff nu weet i het dus niet meer! Ik had me er gisterenavond maar bij neergelegd dat het niks zou zijn en dat ik wel mn regels zou krijgen.

Maar vanmorgen nog steeds niet. Sinds ik gestopt ben met de pil ( 9 maanden geleden ongeveer) ben ik altijd heel regelmatig geweest, exact 30 dagen. En nu ben ik al vier dagen overtijd!
Het rare is: gisteren voelde ik mij ook anders: ik had wat een kramperig gevoel en ook het gevoel dat mn borsten opgezwollen waren; maar vandaag voel ik dus niks! Geen maandstonden gevoel, geen zwangerschapsgevoel, geen misselijkheid.

Ik word er echt gek van. ik ga nu echt wachten tot donderdag en dan op vrijdagochtend een nieuwe test doen indien er dan nog niks is!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 07:59

@Fleur1984, dat is enorm balen zeg. Ik had ook twee keer een test met een heel licht onduidelijk streepje positief, maar heb toen gewoon langer gewacht met testen, twee dagen later weer.
Maar je moet de test binnen 5 minuten aflezen, dat staat ook in de bijsluiter.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:01

@Fleur, hoop natuurlijk gewoon dat je zwanger bent, maar hoor vaker dat die test die je als eerst gebruikte (met plus toch?) niet altijd goed hun werk doen.

De testen van Kruidvat 2 voor 5 euro doen goed hun werk.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:02

Fleur, lastig die onzekerheid....
Wat betreft "overtijd" zijn, ik had het deze keer ook, heb een periode van 36 dagen gehad! Ook een test gedaan, negatief en nog drie dagen is mijn menstruatie uitgebleven. (Daarbij doen we het nu nog met regenjasje).
Maar inderdaad ook anderhalve dag hetzelfde gevoel alsof ik ongesteld moest worden en daarna niets meer....

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:05

Ja nu lees ik ook dat de testen van kruidvat minder hcg nodig hebben dan andere. En die andere testen had ik ook in de namiddag gedaan.
pff inderdaad zo lastig die onzekerheid!

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:08

@ Fleur, het kan zijn dat het hcg hormoon nog niet voldoende in je urine zit. Ik was bij de eerste volgens eigen idee al 4 weken over tijd en hij teste negatieg welke test ik ook nam had meerdere merken geprobeerd.
Echter waren wij totaal niet met zwanger worden bezig en was onze eerste een kadootje. wegens overlijden van mijn man zijn vader hadden we besloten te wachten, echter bleek ik toch zwanger.

Na 5 testen had ik pas een echte positieve test(5 testen en4 weken verder) toen we naar de verloskundige gingen en een echo kregen bleken we al 9 weken zwanger te wezen.

Ik heb toen gevraagd hoe het dan kan dat de testen elke keer negatief waren en zij vertelde mij dat
dat kwam omdat je hcg hormoon dan niet voldoende in je urine zit en traag omhoog gaat.
Als je echt zekerheid wil `kun je huisarts vragen om bloed test.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:17

@Fleur Het kan altijd nog hoor. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook pas een week nadien positief getest. Testen van de kruidvat werken beter als bijvoorbeeld een clear blue is mijn ervaring. Ze hebben veel minder van die hcg nodig. Blijf er vertrouwen in hebben. Knuffel!

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:44

@Lindy wat een gaaf filmpje zo! Heb t nog nooit zo duidelijk gezien:)!
@NathalieW wat heftig...na 22 weken..eigenlijk ga je ervanuit dat het dan allemaal goed gaat. 20 wkn echo gehad. Of was daar al wat op te zien?
@Fleur ik zou idd of naar de huisarts gaan of nog even afwachten en weer een kruidvat test halen. Misschien heeft het bij jou meer tijd nodig om in de urine te komen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:48

Fleur ik denk dat je miss te vroeg test? Misschien over een week een duidelijker streepje? Ik hoop het voor je!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:52

Ik zou over een paar dagen nog een keer testen Fleur, met die Kruidvat 2 voor 5 euro testen.

Pffff ik baal, ze hebben de prijs van die box verdubbeld!!! :\ Nu is ie alsnog niet te betalen...

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 08:54

Rinske schreef:
Heb ik weer: nu staat de box van mijn dromen ineens redelijk dichtbij betaalbaar te koop :+ . Als ik die kan bemachtigen dan koop ik die hoor :') . Kan er zelfs niet van slapen, zo graag wil ik hem := .

De Paris?? Hij staat hier nu opgebouwd en vriendlief zegt ineens, ja hij is apart en best leuk. Mannen...

Fleur sterkte. Het kan inderdaad langer duren voordat je HCG sterk genoeg is voor een positieve test. Maar als de kruidvat testen na 5 minuten een heel licht streepje geven dan ben je dacht ik gewoon zwanger.
De eerste test zag je bij mij ook bijna geen streepje. Nu was ik al eerder zwanger geweest, dus ik wist voor mezelf dat het raak was. Ik teste zaterdags, wat 1ste dag was dat het kon.
Zondag nog steeds heel licht, maar dinsdags met ochtendurine was het zo duidelijk als wat.
Volhouden en van de week nogmaals testen.

Rinske lees net je nieuwe post. Balen zeg. En als je een lager bod doet? Niet geschoten is sowieso mis. Staat hij op MP?
Ik zie er nu 4 op MP staat, 1 in Venlo bieden vanaf €75 en 1 in Nieuwpoort zonder verplicht startbod. De andere 2 zijn boven de €100 dus die zullen het wel niet zijn.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:02

Ja die uit Venlo wil nu minimaal 150....

Die uit Nieuwpoort heb ik ook al gemaild haha, daar alleen nog niks van terug gekregen.

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:13

Ik zou gewoon een bod plaatsen op MP en dan wachten. Je weet het nooit, zo heb ik wel eens mazzel gehad.
Gisteren had ik gewoon geluk dat de box bij die mensen in de weg stond, ik was de eerste met een bod die ze redelijk vonden.
Alhoewel ik het idee heb dat dat model boxen en voor die prijs hier niet zo geliefd is als in het zuiden van het land.

Venlo heeft zijn advertentie eraf gehaald zo te zien.